|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Hoppas
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Trodde Flibustier inte kunde nåt längre sedan den kommit i dagens regi. Kunde ha slagit ut mitt system. Lever nu tack vare att jag läste om första Jänkarjolle på 6:an...
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-12-11 Bana: Östersund Spelform: Lunch Dubbel, omg. 687 Avd Ordinarie hästar 1 6 Cherie Sund 2 1 Vegas Vadet gäller startnummer 1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 0B04 B993 4085 1501
|
|
|
|
|
#19 |
|
Den infon missade jag
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Länge sedan Flibustier visade dessa kämpatakter dock. Fan vad jag har jagat hästen genom åren... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nån fler än jag som skulle vilja se målfotot från lopp 2? Enligt mitt öga finns det inte en chans att Cherie Sund är först….
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Läge att lira Prince di Poggio i Frankrike idag, hoppas man kan få ett skapligt odds i alla fall. Segerchansen borde hur som helst vara riktigt god.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5) |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
Vegas VegasCitat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kameravinkeln KRAFTIGT vinklad så jag tror nog att allt är i sin ordning!
Den är mer vinklad än på Solvalla där jag blev fruktansvärt besviken och förvånad i V5 1 igår... Vinnaren var trea trodde jag...
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fyfan vad kall häst...
|
|
|
|
#29 |
|
Fick in in en liten LD till 5 spänn i alla fall..
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-12-11 Bana: Östersund Spelform: Lunch Dubbel, omg. 687 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13 2 2 Todays Popular Vadet gäller startnummer 9 x 5,00 kr Totalt: 45,00 kr |
|
|
|
|
|
|
|