Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-11, 13:36   #61
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Håller med - verkar inte trovärdigt.Like lite som de som visar en kupong med så gott som helgarderat inför de två sista loppen efter 3,4,5 eller som igår sex körda!
Hur i helv tänker du nu? En person som i princip alltid postar system, vinster & förluster, inte är 100% aktiv en dag på sharps, postar hur det ser ut när två alt tre avdelningar återstår inte är trovärdiga? Är många som gör så. Låter mer som att du är bitter för att du inte själv är kvar när det är två eller tre omgångar kvar?

Jag brukar dock alltid posta system i förväg, men funta på sluta me det. blir ju sönder jinxat deluxe.

Glädjs åt andras vinster istället för att tro att folk ljuger. Men jag vet inte, du kanske bara har lögnare i din närhet "IRL", därför din tvekan.
__________________
Trav är kul.

Senast redigerad av softpojk den 2014-12-11 klockan 13:37.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 13:42   #62
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Hur i helv tänker du nu? En person som i princip alltid postar system, vinster & förluster, inte är 100% aktiv en dag på sharps, postar hur det ser ut när två alt tre avdelningar återstår inte är trovärdiga? Är många som gör så. Låter mer som att du är bitter för att du inte själv är kvar när det är två eller tre omgångar kvar?

Jag brukar dock alltid posta system i förväg, men funta på sluta me det. blir ju sönder jinxat deluxe.

Glädjs åt andras vinster istället för att tro att folk ljuger. Men jag vet inte, du kanske bara har lögnare i din närhet "IRL", därför din tvekan.
Efterhandare är ointressant. Det är allt. Slutsatser får du själv dra.

Hur kul är det att gratulera personer som endast vinner på begränsat stora system?

Statistiskt orimligt.

Det är ju kul att gratta andra, men inte flera ggr i veckan baserat på endast vinstbongar och snäva spel som normalt inte ramlar in...

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-11 klockan 13:44.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 13:53   #63
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50105
Standard

Man måste få lov att undra


Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Hur i helv tänker du nu? En person som i princip alltid postar system, vinster & förluster, inte är 100% aktiv en dag på sharps, postar hur det ser ut när två alt tre avdelningar återstår inte är trovärdiga? Är många som gör så. Låter mer som att du är bitter för att du inte själv är kvar när det är två eller tre omgångar kvar?

Jag brukar dock alltid posta system i förväg, men funta på sluta me det. blir ju sönder jinxat deluxe.

Glädjs åt andras vinster istället för att tro att folk ljuger. Men jag vet inte, du kanske bara har lögnare i din närhet "IRL", därför din tvekan.

Jag redovisade själv en efterhandare (hela 134 kronor!!!!!!!!! på satsade 40:-) tack vare Giddes tips.Det är på den nivån jag är - en småspelare och har därför ingen anledning att vara bitter på de som är MYCKET skickligare som t.ex Gidde,Voltstart m.fl.Även Dalle 82 och Voltstart ifrågasätter trovärdigheten...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 13:57   #64
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Tack Gidde att uppmärksamma att princen starta idag.

La in ett fett platslir och fick fina 2,5
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 14:01   #65
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Jag redovisade själv en efterhandare (hela 134 kronor!!!!!!!!! på satsade 40:-) tack vare Giddes tips.Det är på den nivån jag är - en småspelare och har därför ingen anledning att vara bitter på de som är MYCKET skickligare som t.ex Gidde,Voltstart m.fl.Även Dalle 82 och Voltstart ifrågasätter trovärdigheten...

Vinst som vinst
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 14:03   #66
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

tycker ofta just platsoddsen är fina i france. hög omsättning oxå och odds som inte sjunker under lopp
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 14:04   #67
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Jag tycker många hästar blir diskade i France
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 14:05   #68
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Vinst som vinst

Just precis!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 14:06   #69
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Jag redovisade själv en efterhandare (hela 134 kronor!!!!!!!!! på satsade 40:-) tack vare Giddes tips.Det är på den nivån jag är - en småspelare och har därför ingen anledning att vara bitter på de som är MYCKET skickligare som t.ex Gidde,Voltstart m.fl.Även Dalle 82 och Voltstart ifrågasätter trovärdigheten...
Jag tror "Dalle" och jag tycker det är tråkigt med personer som bara dyker upp när det är dax att slå sig själv på bröstet över att spelet gått in...

Vad ligger bakom? Förlustbongar/omkostnader sedan senaste vinsten? Total insats på spelformen denna gång(Många seriösa använder sig utav reducerat...)?

Det finns ingen mening att gratulera när det känns helt urvattnat...("Here we go again...")

Gidde_Palema idag känns inte urvattnat. Han redovisar hur han hankar sig fram omsättingsmässigt, delger många av sina tankar och jämrar sig när oturen grinar honom i ansiktet. Sådana personer är roliga att gratulera...

Nog för mig i denna tråd!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 14:39   #70
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50105
Standard

En kommentar till


Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Just precis!
Två dar efter registreringen på Sharps (26/11) skrev jag inför ett 86-lopp:

"Perfekt spår,kuskförstärkt och (enligt Ronden) kanske jänkarvagn.
Bra chans för Aibohphobia, tycker jag."

Den vann och gav 6,4 i odds.Men det är klart - jag spelar inte så ofta och därmed bidrar sällan. Så ha lite överseende med en småspelare!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 15:59   #71
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Någon Fransman säger säkert till sig själv ho the fuck is Goop. Inte samma respekt där
Sharps har anmält dig till en s(v)ärskola i franska språket. Ca' va!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td