|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Kalmar
Grattis alla som vann idag..nu kör vi
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usch, igår var en hemsk dag spelmässigt för mig. Spikade 18 oddsare på V65 men missar att ta med två stycken favorithästar som jag planerade att ta med från början. Läxa lärd, siktar du in dig på en häst byt då för tusan inte ut den mot en annan "som kanske endå är lite bättre". Man lurar bara sig själv! Som tur är så hade man gott om glögg att kompensera med...
![]() Lås på Bobcat & Caliberi första känns givet... Två stabila hästar. Dumas Sand också mkt intressant Senast redigerad av julmust1988 den 2014-12-14 klockan 07:35. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Proserpine & No Credit Broline spikar ??
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Var inte Dumas sand rätt bra senast? känns som överkomligt motstånd idag!
Står helt fel inne i loppet upptäckte jag nu.. Senast redigerad av alle den 2014-12-14 klockan 10:50. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
V64 - 2014-12-14 - Kalmar
Systemet skapat med 'Hjälp på traven!' (http://www.hpt.nu) V64-1 (15:10) :1:A PRIS 35 000, 3140 V 6 - Dumas Sand (6,2 %) V64-2 (15:32) :1:A PRIS 35 000, 2140 V 12 - Sheriffen (4,9 %) V64-3 (15:54) :1:A PRIS 30 000, 2140 A 9 - Balder Hornline (12,7 %) V64-4 (16:16) :1:A PRIS 30 000, 2140 V 14 - Maicon Face (50,4 %) V64-5 (16:38) :1:A PRIS 50 000, 2140 A 3 - Donttellmeanymore (25,1 %) 10 - Kemas Magic (26,3 %) V64-6 (17:00) :1:A PRIS 30 000, 1640 A 9 - Pericle Bi (IT) (7,3 %) Systemstorlek: 2 Reducerad storlek: 2 Kostnad: 2,00 kr Reduceringsgrad: 0,0 % Börjar så här, så får vi hur det blir senare... :-) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Näst största favoriten Maicon Face gick bfro ffg och fick en enkel spetsresa när den vann på Jägersro senast. Nu är det innerspår på tillägg och enligt Johan blir det förmodligen skor runt om också. Givet att gardera!
Glöm inte bort att det är en fin V5-omgång på Lunden idag också! Senast redigerad av Emeffeff den 2014-12-14 klockan 11:24. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
jag minns när jag lirade Fideli star på Jägers när Kihlström körde den för första gången. Den stod i 30 ggr och Kihlström torskade med ett huvud från dödens. Fint spår här och ett lopp i kroppen och i princip ostreckad. Kan va omgångens fynd
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
catchee town är en gammal trotjänare på Kalmar o körs idag av Peter Ingves. Det kan man se som ett litet kuskplus även om jag inte är nåt fan av Ingves. Hästen har varit ute på kort distans på slutet vilket inte alls är optimalt. Nu är det rätt distans och med ett smyglopp har hon alltid en fin avslutning att tillgå
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
ATG.se Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+1) |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Paolo de lucia i första från spets blir en svår nöt att knäcka. Gillar spets o kan dra i jämt tempo. kommer antagligen att få bestämma tempo precis efter eget huvud. Den enda som kan göra något är kim Eriksson bakom Dumas sand som är ruggigt stark när den är på topp, de andra lär sitta still i fältet. toppchans takter!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nice Moon i avd 4 Återkommer efter nästan ett års frånvaro, känns som bästa hästen faktiskt. Nu när Johans har skor och bakspår på tillägg så är det iaf bra förutsättningar. Nu är 3an struken vilket ger bättre läge i volten!
Här är provloppet han gick den 20 november: https://www.youtube.com/watch?v=ypi6...ature=youtu.be Ser lite trög ut och hoppade när han blev rädd för en vattenpöl, men jag tycker ändå uppgiften ser vettig ut om han gått framåt efter loppet! Senast redigerad av alle den 2014-12-14 klockan 12:13. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Du har ju See the dust också som kommer tillbaks efter lång frånvaro. Ganska kapabel häst när den fungerar. Har inte hittat nån info från stall lugauer där heller |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pratade med Niklas Robertsson ang. 3 Donttellmeanymore..."Spets och slut" var planen och han var riktigt optimistisk. Frågade också om han trodde att han skulle ta längder på de invändiga i starten..."Ja" sa han..."Det gör han"
4 5 6 12 7 10 3 8 9 11 4 5 8 3 4 11 200 välinvesterade kronor! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Har tyvärr inte lyckats hitta någon intervju, synd att han har slutat uppdatera hemsidan!
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
Omgångens bästa spik! |
||