Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-01, 18:40   #16
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4915
Standard

Såg ett odds hos Racebet som säkerligen var felsatt på Boden i fredags. Det var ett spel till 55 ggr. Rätt odds skulle vara 5,50. De hade missat att sätta ut kommatecknet, alltså inget tvivel om den saken. När jag ser ett sådant uppenbart fel spelar jag normalt aldrig. Men denna gång tänkte jag faktiskt spela eftersom vad vi tidigare har läst i tråden med bl.a. konstiga regler om strykningar och dylikt. Fick liksom en känsla att Racebets kunde vara ett sådant bolag som skulle tänkas betala ut vid vinst.

Hästen vann och Racebet betalade ut till 55 gånger. Det roliga varade till dagen efter då de kom på att det var ett sådant uppenbart fel att de voidade och återbetalade insatsen. Det schyssta i fallet var att jag fick en goodwill-bonus på 9 x insatsen.

Att deras slutodds på hästen hamnade på 6 gånger pengarna har jag dock som helst ingen aning om.

Vad som hänt om hästen hade förlorat förtäljer inte historien även om jag har mina aningar.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-01, 20:19   #17
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Var inga problem att spela en bra bit efter bilen släppt hästarna idag heller..va håller hatten putte och robfri på med..ligger ni alla på och fuskar nu eller. Trodde ni hade lite heder i er Snart anmäler jag skiten till atg själv!!

Skitbolag!! Spela på sidan alla som vill fuska men klaga fan inte på utlands affe efter det
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-01, 20:28   #18
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Var inga problem att spela en bra bit efter bilen släppt hästarna idag heller..va håller hatten putte och robfri på med..ligger ni alla på och fuskar nu eller. Trodde ni hade lite heder i er Snart anmäler jag skiten till atg själv!!

Skitbolag!! Spela på sidan alla som vill fuska men klaga fan inte på utlands affe efter det
Nej.
Men jag har fortfarande inte fixat konto där.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-01, 20:28   #19
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Var inga problem att spela en bra bit efter bilen släppt hästarna idag heller..va håller hatten putte och robfri på med..ligger ni alla på och fuskar nu eller. Trodde ni hade lite heder i er Snart anmäler jag skiten till atg själv!!

Skitbolag!! Spela på sidan alla som vill fuska men klaga fan inte på utlands affe efter det
oxå jag märkte att de hade spelstopp på h2h väldigt tight inpå start.


Fast jag är osäker om spelen man gör på deras rörliga v/p åker in i ATG pool, känns som de "bokar" till banodds.

Lirade 500 vinnare på en 8-oddsare i fredags lopp 11 på Boden. Oddset ändrades inget hos ATG.

Senast redigerad av Ante30 den 2015-03-01 klockan 20:32.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td