|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
jobba backorder nu! sitter också med 7 i sista V5
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
V86
1. 1,5,6,10,11 2. 3 3. 6,9 4. 4,8 5. 8 6. 3,4,6,7,12 7. 3 8. 2,7,10,13,15 Nu kör vi mot ![]() ![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Själv spik på Goop i sisra no: 12
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Fan vad intressant med efterhandare el chans till vinst i en tråd som handlar om något helt annat. Tycker det är dags att utnyttja Off topik ryggdunkartråden lite oftare om man iaf inte ens har för avsikt att försöka komma med något innan. Fan vad synd att svenskorna förlorade mot Monte Negro i dag . Jag hade 72 lax på oavgjort så blev ju bränd på ganska mycket pengar av domarna som blåste fel vid sista avslutet. Ikväll har Frankrike inget att spela för så kan bli en historisk läggmatch mot Holland. Vi går vidare om förlusten är mindre än 9 mål. Blir spännande. Förresten så bajsade jag nyss. Kycklingen står i ugnen eller var det kalkon eller höna. Nej fan det blev ju revbensspjäll i dag. Oj vad det trycker i blåsan jag måste nog gå och kissa också. Är nog de fesljumma ölen som gör sig påminda. Undrar förresten om man måste skotta i morgon. Troligen inte då de tror att det blir lite mildare. Hur ska man göra nu med pensionspengarna och jag satte nästan DD i går men Christel var ju inte helt klar som först trodde. Hmm Vad ska mer skriva för ointressant
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
J. Riordan är ju helt underbar som omväxling till de svenska tränarkommentarerna.
Ska Vicky Corner hinna fram idag då?(Solvalla) RED: 7,36ggr på plats på Betty Kjellin var ju mumma! De som ser det som en efterhandare får väl kika in mina kommentarer för datumet vid senaste starten. Det gäller ju att "läsa på sikt" också! Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-17 klockan 20:01. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
"Fan vad intressant med efterhandare el chans till vinst i en tråd som handlar om något helt annat. Tycker det är dags att utnyttja Off topik ryggdunkartråden lite oftare om man iaf inte ens har för avsikt att försöka komma med något innan."
Ja, man slutar aldrig förvånas på denna sida... Men skål gubben!
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
är det bara jag som är inne på lövgrens i första?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+2) |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Maffioso face känns som en bra spik. unter i första avd barfota runt om!! passas
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Om banan Valla från banmästaren till Farnod.
![]() Risk för skoändringar sent efter spelstopp. |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
1) 1 3 4 6 10 12
2) 3 3) 1 6 7 9 10 4) 4 5) 1 2 7 8 10 6) 7 12 7) 3 4 5 6 10 11 8) 3 8 10 13 15 Mot God Jul!
|
|
|
|
#89 |
|
Sheer Bliss nedspelad till under 5 som 6%are. Fler än jag som tror på spets och slut tydligen.
|
|
|
|
|
|
|
|