|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Har själv kört barfota hela dagen, men efter att ha kollat ut nu, insett att jag behöver gå med skor till krogen. Blir förmodligen öppet huvudlag och jänkarkort idag. Känner mig oslagbar idag. Dags att sätta olsson på plats!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+2) |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Orlando Gel är så pass stenklar att tränaren återanmält den i loppet
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Dåligt påläst idag, men det blir nog en uppesittarlapp på ombudet sen. Orlando Gel som enda spik, garanti på att den inte förlorar idag!
God jul!
|
|
|
|
#94 |
|
Prata med Pedersen ang Orlando Gel och han lät uppåt , blir nog min spik ikväll
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Verkar vara många tomtar i farten i år.
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Passar på och säga God Jul till alla! Hoppas ni får en trevlig kväll samt en härlig jul. Lycka till alla shapsare
mina spikar blir shadow.diamond duo och bullyoung
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Det samma. Ska laga en massa mat så jag hinner inte med så mycket trav i dag. Det får bli vad det blir. God Jul.
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
God Jul tack vare:
Diamont Duo & W.S Malte (Spikar) New Generation & My Ovi (Skrällar) Hoo Ho :: |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Micciano Lung vinner 2 lopp varje år, sista chansen idag att ta den andra. Örjan upp, rätt distans, 4%. Ingen klaring, men vid gardering.
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Där slog all skoinfo om till skor vilket betyder ett barfotaförbud ikväll!?
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Citat:
Banveterinärerna har beslutat att man INTE får tävla barfota ikväll. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5) |
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
1. Shadow Woodland blir omgångens bästa spik för mig nu! Passar utmärkt med skor. Spetsbudet Lingbo Helen som alltid går barfota borde ju garanterat släppa nu när den måste gå med skor.
2. Om andra loppet var öppet på förhand, blev det smudd på olösligt nu när barfotaförbudet inkom! Men Den troliga: Kicki the dancer och den roliga: Alice the trotter 3.Omgångens lås i 2,10 .. två hästar som går med skor och är bra i sammanhanget 4.Omgångens bästa 3% måste ju Adamo vara. van skor, tränaren optimist, lite osäker men kapabel 5. Kanske är så tråkigt att Bellfaks bara vinner. Blir nog spik på ena bongen medan utgång och helgardering på den andra bongen! 6. roliga draget Bison Spiro.. Svårt lopp 7. Mycket roligt lopp där nästan alla hästar brukar gå med skor och funkar bra på det... 4&5 roligaste buden. Senast redigerad av jocklon den 2014-12-23 klockan 16:56. |
|
|
|
|
|
|
|