Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-18, 23:05   #1
 
julmust1988s avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 39
Sharp$: 27
Standard

V65 Solvalla


Frågan är vilken Melander häst som inleder V65 Solvalla långlunch imorgon??? Karln tar ju nästan med halva stallet till loppet för tusan. Sedan så har jag lärt mig av HuBbabubba som man inte ser mkt mer här på Sharps nåmera att om det är två finska hästar i ett lopp så vinner någon av dom... Så jag låser med 3 samt 4 i andra!

Senast redigerad av julmust1988 den 2014-12-18 klockan 23:10.
julmust1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-18, 23:09   #2
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Melander har gjort att jag nästan inte ens orkar se långlunchen längre. Ser startlistan och räknar till typ 1000 "digital-hästar" går sedan till toan och kaskadspyr.

Riktigt sömnigt är V65 Solvalla.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
allaballakaitoz (+1), Major (+10), julmust1988 (+1), julmust1988 (+1), julmust1988 (+1), tomtom2 (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-19, 02:41   #3
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Personligen så gillar jag luncherna på Solvalla. Det ger ett slags lugn inom mig på något vis, bättre sätt att start en helg finns inte. Sen huruvida bra sportmässigt det är kan man disskutera.
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
julmust1988 (+10), Kyodai (+5)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-19, 05:12   #4
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3182
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Personligen så gillar jag luncherna på Solvalla. Det ger ett slags lugn inom mig på något vis, bättre sätt att start en helg finns inte. Sen huruvida bra sportmässigt det är kan man disskutera.
Lugnet beror på drogerna (endorfinerna) som rusar ut i kroppen
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-19, 05:36   #5
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Lugnet beror på drogerna (endorfinerna) som rusar ut i kroppen
Väntade att en sådan här kommentar skullle komma.
Var inte det slags lugn jag menade nu, finns flera sidor av lugn. Synd att du bara verkar upptäckt en, det blir värre innan det blir bättre. Då upptäcker du att lycka o lugn kan hittas i en vardag utan överdrivenhet också.
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kyodai (+10)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-19, 07:52   #6
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 287
Sharp$: 1604
Standard

Spikar oh godness som är en klassklättrare sen glöm inte bort Rose Hill dream! Lycka till
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-19, 08:37   #7
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Gidde_Palema:

Har du helt släppt travet till förmån av Hemnet och andra hus- och inredningshemsidor? Vore ju ytterst beklagligt!

Nåväl, du brukar ju göra jobbet ofta till lunch-V65 på Fredagar. Kom gärna med förslag på en trolig och en rolig.

Tävlingarna kan betecknas som "grå trist vardag". Säkert många fynd som hamnat i dåliga/lämpliga lopp? En enda loppidé själv, avd IV. Jag gillade 12 Danne Edel senast, given A-häst. 7 Ringo Star Effe verkar kunna förbättra sig tidsmässigt, 2%? 11 Secret Mission har plockat ner Nurmos Dark Xray, hunnit med att själv överraskande bli avslagen och senast passerade enbart en flygmaskin, bra för din plånbok!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-19, 09:02   #8
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Gidde_Palema:

Har du helt släppt travet till förmån av Hemnet och andra hus- och inredningshemsidor? Vore ju ytterst beklagligt!

Nåväl, du brukar ju göra jobbet ofta till lunch-V65 på Fredagar. Kom gärna med förslag på en trolig och en rolig.

Tävlingarna kan betecknas som "grå trist vardag". Säkert många fynd som hamnat i dåliga/lämpliga lopp? En enda loppidé själv, avd IV. Jag gillade 12 Danne Edel senast, given A-häst. 7 Ringo Star Effe verkar kunna förbättra sig tidsmässigt, 2%? 11 Secret Mission har plockat ner Nurmos Dark Xray, hunnit med att själv överraskande bli avslagen och senast passerade enbart en flygmaskin, bra för din plånbok!
Enligt Reijo på Twitter så blir det skor runt om denna gång. Har ingen koll på +/- för hästen gällande det men tänkte det kan va värt att veta.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-19, 09:11   #9
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Går ner och köper mig en kebabtallrik, nu kör vi.
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kungiran (+1)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-19, 09:23   #10
 
julmust1988s avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 39
Sharp$: 27
Standard

Första avdelningen ser mycket svårlöst ut. Följt Rose Hill Dream ett bra tag nu samtidigt som jag gillar Foot On The Gas. Här garderar jag med ett antal hästar. Kan inte lita på att Nakoda Goj fått sig en genomkörare än efter förra galoppen. Vågar inte lämna andra Nurmos hästen Serrez Dream från kupongen i lopp två heller. Pass upp för Ok To Cheat. Den verkar på G. Dagens spik Maple Hills Zico? Hur är Fernlund som kusk? Tipsa kan han. Men köra häst??? Dock så är Punkari en kusk jag gillar så kanske tar med Liberty Federal också!

Senast redigerad av julmust1988 den 2014-12-19 klockan 09:32.
julmust1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-19, 09:33   #11
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Går ner och köper mig en kebabtallrik, nu kör vi.
Våra pizzerior på orten borde lära av din! 11:00 på vardagar och framförallt 12:00 på helger är ju katastrof

Min ide idag är 3 Caddie Icon i fjärde! Hästen är snabb ut och det är bara 4:an som jag ser är snabbare, och ställer Kontio frågan borde han få överta om denne skulle ta sig förbi. Hornbäckens Linus är ju bevisligen ingen stjärna. Det är positiva träningsrapporter på Nurmos häst och kapacitet har han ju! Dom 2 vettiga motbuden har spår 11 & 12 och jag tror Caddie Icon är klar vid felfritt lopp!
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-19, 09:39   #12
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37650
Standard

Ska iväg och göra en massa ärenden, så jag slänger in ett litet billigt och tidigt system.

1) Spik 6
2) Spik 3
3) 3,5,6,7,8,10,11
4) 11,12
5) Spik 2
6) 1,2,8,11,12
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-19, 09:51   #13
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
Våra pizzerior på orten borde lära av din! 11:00 på vardagar och framförallt 12:00 på helger är ju katastrof

Min ide idag är 3 Caddie Icon i fjärde! Hästen är snabb ut och det är bara 4:an som jag ser är snabbare, och ställer Kontio frågan borde han få överta om denne skulle ta sig förbi. Hornbäckens Linus är ju bevisligen ingen stjärna. Det är positiva träningsrapporter på Nurmos häst och kapacitet har han ju! Dom 2 vettiga motbuden har spår 11 & 12 och jag tror Caddie Icon är klar vid felfritt lopp!
Jo, hästen är självklar på grundkapacitet och vid gardering. Har dock ständiga aktionsproblem till synes. Galoppen ligger på lut hela tiden. Visst, har jag 3st så ska jag naturligtvis ta en 4:e, då klassen räcker till.

Spika galopplystna är ingenting för mig. Jag vet hur den "varianten av spel" brukar sluta för min del...

Apropå 12:an så skyller tränaren på att balansen inte fungerade senast. Huruvida han anser att hästen var felskodd eller enbart funkar barfota, framgår ej i ronden. Felskodd, sådant intryck och med senaste avslutningen på näthinnan...

...hur ska hästen kunna torska "som ickefavorit" ifall hovarna åtgärdats?

Min avsikt just nu är flerbong på V4 med spik på Reijos i avd II och III...

RED: V4:an klarnar mer och mer. Tycker att 2 och 8 är de enda att bry sig om i sista. Nån med annan åsikt? 3% på Super Noddy ifrån bricka 9 kommer med. Haft koll på den dåliga vintertävlingar förr, så då kan den få chansen idag igen. Nu gäller det att förstå vilka som är "heta" i I:a...

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-19 klockan 10:27.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-19, 09:52   #14
 
julmust1988s avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 39
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jo, hästen är självklar på grundkapacitet och vid gardering. Har dock ständiga aktionsproblem till synes. Galoppen ligger på lut hela tiden. Visst, har jag 3st så ska jag naturligtvis ta en 4:e, då klassen räcker till.

Spika galopplystna är ingenting för mig. Jag vet hur den "varianten av spel" brukar sluta för min del...

Apropå 12:an så skyller tränaren på att balansen inte fungerade senast. Huruvida han anser att hästen var felskodd eller enbart funkar barfota, framgår ej i ronden. Felskodd, sådant intryck och med senaste avslutningen på näthinnan...

...hur ska hästen kunna torska "som ickefavorit" ifall hovarna åtgärdats?

Min avsikt just nu är flerbong på V4 med spik på Reijos i avd II och III...
Går Oh Godness att lita på bakom bilen???
julmust1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-19, 10:01   #15
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jo, hästen är självklar på grundkapacitet och vid gardering. Har dock ständiga aktionsproblem till synes. Galoppen ligger på lut hela tiden. Visst, har jag 3st så ska jag naturligtvis ta en 4:e, då klassen räcker till.

Spika galopplystna är ingenting för mig. Jag vet hur den "varianten av spel" brukar sluta för min del...

Apropå 12:an så skyller tränaren på att balansen inte fungerade senast. Huruvida han anser att hästen var felskodd eller enbart funkar barfota, framgår ej i ronden. Felskodd, sådant intryck och med senaste avslutningen på näthinnan...

...hur ska hästen kunna torska "som ickefavorit" ifall hovarna åtgärdats?

Min avsikt just nu är flerbong på V4 med spik på Reijos i avd II och III...

RED: V4:an klarnar mer och mer. Tycker att 2 och 8 är de enda att bry sig om i sista. Nån med annan åsikt?
Om det blir spik eller inte beror på värmningen.. Läste att det var fina träningsrapporter på Caddie och då den var finare i kvalet (i förvisso låga tider) talar för att det stämmer. Och som sagt så tror jag ingen plockar ner den om den travar.
Om ett par timmar vet vi
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td