Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-26, 23:50   #16

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6359
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det är ju en förändring, men om barfotaförbudet nu består till typ 15 mars så är det väl roligt spelmässigt först till våren när hästarna lättas igen. Det brukar ju vara rena guldgruvan på våren när dom börjar skruva bort broddar och rycka skor på hästar och nu om det blir ett långt barfortaförbud så kommer ju förändringarna av hästarnas prestationer bli ännu större när dom lättas igen med en massa halvdana insatser på icke optimala balanser i raden.

Men det roligaste med våren är annars att de bättre hästarna då kommer ut igen.

Januari och februari är ju rysliga månader för dom som gillar sporten och inte bara hästnummer att spela på.
Det är ju just nu det är spelmässigt helt överlägset.. "publikum" har noll och ingen koll. Övervärderar ala Montdore idag.. Guldgruvan finns framför dig varje dag just nu!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10), Tamuli (+5), MikaF (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 23:52   #17

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

spikar nadal broline utan att blinka, lopp i kroppen nu och kanske jänkarvagn. ruggit kapabel, minns loppet på halmstad i somras från spår 8, hamnnade sist o fjärdespår sista sväng. går ändå 10,5/1000m. ruggigt häst. SPIK!
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 00:06   #18

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Det är ju just nu det är spelmässigt helt överlägset.. "publikum" har noll och ingen koll. Övervärderar ala Montdore idag.. Guldgruvan finns framför dig varje dag just nu!
Och Checcos 17 % samt 20 % på Lover Face...
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 00:42   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Och Checcos 17 % samt 20 % på Lover Face...
Exakt...och på söndag kommer det vara riktigt vilda västern i strecken, det kan jag garantera er... bara o casha in nu medans det går
Gammal 2014-12-27, 01:45   #20

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det är ju en förändring, men om barfotaförbudet nu består till typ 15 mars så är det väl roligt spelmässigt först till våren när hästarna lättas igen. Det brukar ju vara rena guldgruvan på våren när dom börjar skruva bort broddar och rycka skor på hästar och nu om det blir ett långt barfortaförbud så kommer ju förändringarna av hästarnas prestationer bli ännu större när dom lättas igen med en massa halvdana insatser på icke optimala balanser i raden.

Men det roligaste med våren är annars att de bättre hästarna då kommer ut igen.

Januari och februari är ju rysliga månader för dom som gillar sporten och inte bara hästnummer att spela på.
Jag måste tillstå att jag inte alls förstår ditt resonemang.

Du vill alltså vänta till våren då hästarnas skoändringar ska göra det svårare för alla att se de bra prestationerna, men jag utgår ifrån att du har koll på de.

Vad kallar du då det som händer nu?

Helt plötsligt ska alla gå med skor, snacka om spelövertag om man har koll på det.

Håller med Varulv, det här är lysande
karpafan (+5)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 10:18   #21

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Jag nämner några roliga med låg procent:

Avd II: Nr 1 Max Not Sand (Grymt bra över upploppet barfota å 3%)
Avd IV: Nr 3 Lucky Sec (Hur mycket kan denna häst egentligen? 3%)
Avd V: Nr 1 Ringo Star Effe (Fint intryck i 2 raka å 5%)
Avd VI: Nr 6 Heart Jack (Toppform och spets! 6%)
Avd VII: Nr 12 Bethel Hanover (Toppfin individ, fast kanske övermäktiga hästar emot? 2% är dock taget!)

Ska jag få med samtliga av dessa skrälldrag, så måste jag spika i avd I&III...SVÅRT!

(För övrigt tänker jag skärpa upp tipsformen genom att jobba in 10 Topform Power på Odense, avd IV idag lördag: Rejäl avslutning senast och har slutat 2:a de tre ggr hästen varit felfri under de sista 5 starterna. Innan dess 3,1,1. Möter samma typ av motstånd denna gång och idag är min tanke att ekipaget hinner fram. Det gäller ju att fånga en häst när den som mest verkar bli tippad som en av flera. Jag skrev "lira nästa ggn" vid senaste starten. )
Major (+15)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 10:31   #22

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag nämner några roliga med låg procent:

Avd II: Nr 1 Max Not Sand (Grymt bra över upploppet barfota å 3%)
Avd IV: Nr 3 Lucky Sec (Hur mycket kan denna häst egentligen? 3%)
Avd V: Nr 1 Ringo Star Effe (Fint intryck i 2 raka å 5%)
Avd VI: Nr 6 Heart Jack (Toppform och spets! 6%)
Avd VII: Nr 12 Bethel Hanover (Toppfin individ, fast kanske övermäktiga hästar emot? 2% är dock taget!)

Ska jag få med samtliga av dessa skrälldrag, så måste jag spika i avd I&III...SVÅRT!

(För övrigt tänker jag skärpa upp tipsformen genom att jobba in 10 Topform Power på Odense, avd IV idag lördag: Rejäl avslutning senast och har slutat 2:a de tre ggr hästen varit felfri under de sista 5 starterna. Innan dess 3,1,1. Möter samma typ av motstånd denna gång och idag är min tanke att ekipaget hinner fram. Det gäller ju att fånga en häst när den som mest verkar bli tippad som en av flera. Jag skrev "lira nästa ggn" vid senaste starten. )

Det är svårt och lite ångest laddat men utdelningen blir därefter....
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 11:21   #23

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 522
Standard

Francais Du Gull slår Democrat alla dagar i Veckan!!!
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 11:24   #24

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

guld är ju ruggigt dåligt denna helg. hmm ingen som kan vinna Vad säger Varulv om Bearhawaii?? såg fin ut sist bakom hästar!! lite körning så...
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 11:25   #25

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61674
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Jag måste tillstå att jag inte alls förstår ditt resonemang.

Du vill alltså vänta till våren då hästarnas skoändringar ska göra det svårare för alla att se de bra prestationerna, men jag utgår ifrån att du har koll på de.

Vad kallar du då det som händer nu?

Helt plötsligt ska alla gå med skor, snacka om spelövertag om man har koll på det.

Håller med Varulv, det här är lysande
Ett generallt barfotaförbud blir såklart intressant i början när det blir nya balanser på så många hästar men

1. Om detta kommer gälla till typ mitten av mars klingar effekterna snabbt av när alla hästar bara har starter med skor i raderna och då blir det ju i det avseendet väldigt ointressant från kanske mitten av jan till mitten av mars

2. De tunna loppen i jan och feb riskerar bli ännu tunnare med ett generellt barfotaförbud, speciellt i södra Sverige. Ännu fler hästar kommer då att stanna i stallet den perioden.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 11:56   #26

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg
guld är ju ruggigt dåligt denna helg. hmm ingen som kan vinna Vad säger Varulv om Bearhawaii?? såg fin ut sist bakom hästar!! lite körning så...
Är nöjd med läget, bra rygg i Julio. Tror vi kan sitta bra på det direkt. Reijo väldigt nöjd i träning och hästen är i form. Senaste loppet är det bara att dra ett streck över. Jag har svårt att bedöma chansen, tycker det är några ruskigt bra pållar med.
Gammal 2014-12-27, 12:16   #27

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Är nöjd med läget, bra rygg i Julio. Tror vi kan sitta bra på det direkt. Reijo väldigt nöjd i träning och hästen är i form. Senaste loppet är det bara att dra ett streck över. Jag har svårt att bedöma chansen, tycker det är några ruskigt bra pållar med.
Varulv,vilka är värst emot tycker du?
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 14:26   #28

suppes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 965

Suppe bettar fotboll- 2012
Stats: 10 - 8 - 0
ROI: 128.09%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

Bear Dancer - Ny i klassen, vinner ändå? motbud saknas ju trots allt . blir det spets o slut?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
suppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 17:53   #29

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2602
Standard

Tror 2 Art On Line inleder morgondagens V75:a! Lycka Till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 17:55   #30

Sharp$: 21445
Standard

När ger banveterinären definitivt besked om barfota eller ej.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td