|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
mycket fint, grattis !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Riktigt snyggt Voltstart och ett stort Grattis!
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Grymt Voltstart = )
![]() Har du något fräckt drag att bjuda på till V75?
Senast redigerad av astockel den 2014-12-27 klockan 21:02. |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Grattis Voltstart!!
|
|
|
|
#141 |
|
Tack samtliga! Xtra roligt när "dagens idé" är grunden till en vinst.
![]() (...lite tack till Henrik Lönborg oxå, som väl sover bort segern i II:a? Det var ju grunden till vettig utdelning.) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
chrisso84 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Respekt Volten fina drag
![]() Jag räddade spelkassan tills imorgon fick in tvilling i sista men snålade med 15 kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Snyggt på en tjuga, du är riktigt duktig!
Vad tror du om morgondagens Frankrikelopp, vem tar det? Vilka hästar! |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
,,,,,,,,,,,
Senast redigerad av Micke den 2014-12-28 klockan 09:45. |
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Citat:
Texas Charm tycker jag visade redan innan skada häromåret att hästen var värst strax innan huvudlöpet. Är nog en värsting!(För så gick det väl till?) RED: Jo, jag tror alltså på den, men hoppas på Örjan! ________ Nog har jag satt nån V5 jag redovisat här på tusingen++ genom åren på insats runt 10:an matematiskt, men... ...som jag anger ovan är denna bong en del av ett (219:-) Jokersystem. A-häst döljer sig bakom Juuls vinnare, som tränat starkt i nya regin. I sista har jag A på 9 och 11, vilket inte går att utläsa ifrån kvittot. Villkoren i övrigt avgör ju vilken bong dessa hamnar ensamma på! Jag bar för mycket tro på "Topformen" för att endast lira ett litet, måste ge idén hyfsad chans "ramla ut" i utdelning. ![]() _____ Örebro känns sunkigt imorrn. Trött på täta V75:or med pjäxtvång/vinterbanförhållanden. Saknar egentligen känsla för omgången. Jormas i VI:e, Heart Jack, hade varit kul se i spets, men Peter släpper väl inte? Synd för då kommer ingen av dem i mål så som önskat...(Långsökt att kunna utmana om vinsten med en "bonnhäst", då 1,2 och 8 till start, dock.) Oliver Kronos är väl en undantagshäst? Tror den städar av dom vid valfri balans! Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-27 klockan 23:25. |
||
|
|
|
|
|
#146 |
|
Först lämnar Alliansen walk over och sen pratar Åke Svanstedt med TV-4. Ja inte bara pratar han ler med hela ansiktet som en nyknullad fjortonåring.
En dag att minnas på olika sätt.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
[QUOTE=Wagner;393915]Först lämnar Alliansen walk over och sen pratar Åke Svanstedt med TV-4. Ja inte bara pratar han ler med hela ansiktet som en nyknullad fjortonåring.
En dag att minnas på olika sätt. [/QUOEn god morgon med ett gott skratt levererade du klockrent.. |
|
|
|
|
|
|
|