|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 | |
|
Citat:
_____ Nu är jag "på gång" på Odense. 10 Topform Power som spik nu. Spurta fint senast, går att se i arkivet. Kan gå. Bakspår på kort är ju aldrig bra, men hästen är grunden till att jag lirar. Hoppas hästen har slagläge in mot upploppet, då blir det nog sevärt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+1) |
||
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
Trångt i vinnarcirkeln bara ![]() http://www.julaclubhästen.se/2014/12...ma-under-2015/ "När jag för ett par år sedan köpte en lövsug på Jula i Skara insåg jag inte riktigt vad det inköpet skulle medföra. Nu är jag helt plötsligt delägare i en travhäst som skall debutera ikväll. Dessutom blir jag tydligen bjuden på entrén." http://perssonbloggar.se/2014/07/hur...vinnarcirkeln/ Senast redigerad av Helge den 2014-12-27 klockan 20:01. |
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
...hoppas Topform inte hittade på nåt skumt nu när lucka kom...
Varför går han inte bara ut och blåser till dem halvvägs på bortre lång? |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Citat:
En häst får ju sitt namn hugget i sten i och med första starten eller att den betäcks.
|
|
|
|
#127 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Nyfiken nu voltstart, vad ska jag jobba på i sista
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Sjysst! Då har jag dessa att hoppas på i sista. 5:an gör mig lite orolig, men tyvärr hamnade den som C-häst. Övriga C-hästar var bara tilltänkta som just C:n oavsett övriga tankebanor runt jokern:
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-12-27 Bana: Danmark, omg. 65 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 7 Rio Grande* (2, 6) 2 5 Ronson Cloc* (1, 3) 3 1, 3, 4, 6 (2, 5) 4 10 Topform Power* (5, 3) 5 1, 3, 7, 9, 11 (5, 6) Vadet gäller startnummer 20 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 20,00 kr Kvittonummer: Ingen av alla dessa Lendalund:ar nu! 9 Tourmalet har en härlig "bössa", fast gärna 1,3 eller 7 tack!
|
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Citat:
![]() menn de ser lovande ut iaf vi jobbar |
||
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Citat:
Stekel (+5) |
||
|
|
|
|
|
#132 |
|
Nu ska den sitta! Håller tummarna för dig Voltstart även sambon.
Voltstart (+5) |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
snyggt Voltstart 8 papp
Voltstart (+5) |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Prick 8 Lax. Jämna pengar, inget daltande!
Senast 27 lax idag 8 lax...tror Odense är min favoritbana just för tillfället!
|
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Citat:
|
|