|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#316 |
|
Rättvisan segrade. GRATTIS Varulv!
|
|
|
|
|
|
|
#317 |
![]()
|
|
|
|
#318 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#319 |
|
5 rätt och 2 spikar satta...ändå sitter man med spik-spik kvar nu
![]() *felreducerat* |
|
|
|
|
|
|
#320 |
|
Johny
Jag taraldrig upp i ledningen i sådana lägen Nej det kan du ju inte, du måste u ha koll på att du inte kör FÖR långt innanför bangränsen så hästen slår i banmarkeringen. Diskningen var nog OK, Löfgren tappar ju rytmen o då får Takter luckan aningen tidigare och hinner precis fram - vill gärna e översiktsfilmen |
|
|
|
|
|
|
#321 |
|
Jag har spelat dagens dubbel i lopp ett tror jag bara det finns två hästar som kan vinna det är 9 & 12.
I andra så spikar jag 4 för att mysa upp oddset. Nu ska jag laga oxfile och dricka vin.
|
|
|
|
#322 |
|
För mig solklar diskning, fast jag lirat JT...blir oerhört godtyckligt om man ska börja bedömma ev. resultat i såna här situationer...
|
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2015-01-03 Bana: Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 5 Avd Ordinarie hästar 1 4, 10, 12 2 2, 4, 12 Vadet gäller startnummer 9 x 10,00 kr Totalt: 90,00 kr Kvittonummer: 4B20 D629 D6E9 9545 |
|
|
|
|
|
|
#324 |
|
Nu är det tråkigt att sitta med 4 hästar i 6:e och 5 hästar i 7:e med chans på 6 rätt efter spik på Rattigan med Da Vinci Boko rankad 2:a :-(
|
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Citat:
Böter för påkörningen e ju given å andra sidan. Jag önskar reglerna ändras till att ojuste styrning alltid innebär diskning! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
peozz (+10) |
||
|
|
|
|
|
#326 |
|
Satte Youana som första reserv. Nu kan det bara bli sex femmor.
|
|
|
|
|
|
|
#327 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Sätter Youana och Young farmer, och bommar ändå :-(
|
|
|
#329 |
|
|
|
|
|
|
|