|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#256 | |
|
Citat:
Billigare att spela här än på ATG! Deal?
|
||
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Citat:
Vi får väl se om läskedrycken antar dubbla spel? ![]() _______ Nu blir det tvilling 5 mot 1,6,9, så att det känns lite i plånboken också ifall succén blir till ett faktum...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+1000) |
||
|
|
|
|
|
#258 |
|
Lugauer igen, fin häst.
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Du kan vänta med att håna oss tills loppet är över.
Vi försöker oberoende av varandra förmedla ett tips byggt på formförbättring och inte bara känslor eller drömmar till bra odds. Jerns Vendela är av liknande klass som Sassafras. Måhända skillnad mellan kuskarnas körerfarenheter. |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Det blir alltid mycket förtidsspel på Karl Stolt när han sitter upp på något, han är väl fortfarande lärare på travutbildningen på Åby och alla eleverna går in med en slant på förtidsspelet. När starten går tror jag inte den kommer att va särskilt hårt spelad....
|
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Provar en tvilling till bra odds ca 45 ggr
Freeman i bra värmning mot Overtaker By Sib som jag tror tar detta ! 6-3 x 50kr |
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#263 | ||
|
Citat:
![]() Citat:
|
|
|
|
#264 |
|
Nu ska ni akta nummer 11! Ohlsson är STEKHET
![]() 4-11 Tvillos!
|
|
|
|
#265 |
|
Oj vad fin Harry är!
Senast redigerad av Shooter den 2015-01-03 klockan 15:20. |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
14,3 första 1000 i guld. Larvigt....
Grattis grabbar för en bättre analys av loppet än mig ![]() edit: sharpsen utbetalda
|
|
|
|
|
#267 |
|
Harry gick som en raket. Mycket bättre form än förväntat.
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Gladast är nog Timo som lovade äta sallad om inte Harry vann
(spelvärde)
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Så Sprite nu har jag talat om att det vinns många lopp från spets på Jägers. Tipsat dig om att inte spela Candy Store, för att till sist ge dig en annan spik till V5.
![]() Registrerat spel Datum: Lördag 2015-01-03 Bana: Jägersro T, omg. 1 Lopp: 7 Spelform: Vinnare Hästar: 5 Harry Haythrow Vadet gäller startnummer 1 x 538,00 kr Totalt: 538,00 kr Kvittonummer: 8B26 9221 DAC5 9541 |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
|
|
|
|