|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Tackaaar Voltstart!!!!
Trav är kul. Senast redigerad av softpojk den 2014-12-29 klockan 14:05. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Det är ju så roligt att få till en analys och att det bidrar till vinst för många här på forumet.
![]() Mitt facit? 200VP & 50:- på tvilling 5 mot 3 och 10. Gick ju hyfsat! ![]() (Var ju tvungen lira med viss tyngd när jag fått upp känslan och såg spelvärde!) |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nähäpp
Sjukt surt att missa V4 på 10 streck i första V4. Dumstrut på. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Fin bortkörning där av en överlägsen häst i loppet av Jaara Mauri vem det nu än är
|
|
|
|
#52 |
|
Ja, den är hårfin! Hjälper inte min trio, där jag saknar den som eventuellt blir 3:a.
Tänk om jag vågat gå fullt ut å spikat de 2 sista på V4 och målat igen avdII, då hade jag känt mig rätt snopen nu! Samtidigt hade jag hoppats på diskning... ![]() Det är små marginaler i det här gamet! |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Det var väl bara bakifrån hoten fanns efter inledningen första 1000? Tyckte han skulle väntat tills de kom bakom i tredjespår och spelat ut den där speeden sista 400 istället för sista 700 eller vad det nu blev.
|
|
|
|
#55 |
|
Nu blir det Jönssonligan och Vincennes innan V64
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ajaj, inte kul att åka dit sådär Helge, den lappen va värd ett bättre öde!
Jag var ju bara dålig. Satt och fipplade med Jokern, men missade att få med Nygren i första, klantigt värre. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Boden 31 20141229 V5
Avd-1: 11 Avd-2: 9,11 Avd-3: 14 Avd-4: 1,3,4,5 Avd-5: 1,2,3,4,6,7,8,9,10,12,13,15 System: 1 96 rader * 1 * 1,00 = 96 kr
|
|
|
|
|