Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-30, 20:25   #136
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4712
Standard

TACKARRRRRRRR...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+10)
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 20:33   #137
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Tamefan, nu är man på bettet Voltis...
Satte du tvillingen med Roger?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 20:35   #138
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Fina flerisar Värmland och Stockholm.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 20:37   #139
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Era jävla "tackarrrr" alltså.

Jag är inte bitter och retar mig definitivt inte på att det går bra för någon annan eller liknande utan tycker bara det är så jävla töntigt att komma in och skriva tackarrr här i efterhand när inte en jävel av er ger något själva innan. Om ni inte vill vara med och diskutera omgångar på förhand så kan ni lika gärna hålla truten när ni vinner också, för dessvärre är det ingen som bryr sig.

Speciellt riktat mot dig Melander som aldrig kommer med något vettigt.



OnT; Tråkigt Stenquist körde så passivt med Don Incantatore, gick ju riktigt fint till slut..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+1), julmust1988 (+50), Gidde_Palema (+5), OHPF (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 20:47   #140
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Era jävla "tackarrrr" alltså.

Jag är inte bitter och retar mig definitivt inte på att det går bra för någon annan eller liknande utan tycker bara det är så jävla töntigt att komma in och skriva tackarrr här i efterhand när inte en jävel av er ger något själva innan. Om ni inte vill vara med och diskutera omgångar på förhand så kan ni lika gärna hålla truten när ni vinner också, för dessvärre är det ingen som bryr sig.

Speciellt riktat mot dig Melander som aldrig kommer med något vettigt.



OnT; Tråkigt Stenquist körde så passivt med Don Incantatore, gick ju riktigt fint till slut..


Det var en konstig styrning där bak, kändes som han körde följa john till sista sväng
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 20:48   #141
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Era jävla "tackarrrr" alltså.

Jag är inte bitter och retar mig definitivt inte på att det går bra för någon annan eller liknande utan tycker bara det är så jävla töntigt att komma in och skriva tackarrr här i efterhand när inte en jävel av er ger något själva innan. Om ni inte vill vara med och diskutera omgångar på förhand så kan ni lika gärna hålla truten när ni vinner också, för dessvärre är det ingen som bryr sig.

Speciellt riktat mot dig Melander som aldrig kommer med något vettigt.



OnT; Tråkigt Stenquist körde så passivt med Don Incantatore, gick ju riktigt fint till slut..
Sådana avslutningskommentar uppskattas! Nu missade jag väl inte just den hästen, men kanske hjälper det mig nästa gång?

Imorrn Lopp 1 på Valla:

Reijo har starthäst Ronden rankar etta. Själv gillade jag Djuses nr 2 Etosha Boko riktigt ordentligt! Hoppas på 2,5 ggr som grund för en raket.

Hästen gjorde ett lopp mot en minst sagt rejäl Walmann-häst senast. Av intrycket att döma måste jag tro på toppchans om ledning nås, bra chans oavsett!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 20:52   #142
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Tack Volstart för Stardust.
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 20:53   #143
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Det var en konstig styrning där bak, kändes som han körde följa john till sista sväng
Nä, kusken bjuder in oss som verkligen fattar någonting till att skörda nästa gång! Modell "stötkörning" för den breda allmänheten!

Du kan inte klaga på mina två V3-drag, eller?

Placering 2 å 1!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 20:55   #144
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Nä, kusken bjuder in oss som verkligen fattar någonting till att skörda nästa gång! Modell "stötkörning" för den breda allmänheten!

Du kan inte klaga på mina två V3-drag, eller?

Placering 2 å 1!
Har målat på i sista, spikade stardust. hoppas hoppas.


Så Tackaaaaaar Voltis!
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 21:00   #145
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Era jävla "tackarrrr" alltså.

Jag är inte bitter och retar mig definitivt inte på att det går bra för någon annan eller liknande utan tycker bara det är så jävla töntigt att komma in och skriva tackarrr här i efterhand när inte en jävel av er ger något själva innan. Om ni inte vill vara med och diskutera omgångar på förhand så kan ni lika gärna hålla truten när ni vinner också, för dessvärre är det ingen som bryr sig.

Speciellt riktat mot dig Melander som aldrig kommer med något vettigt.



OnT; Tråkigt Stenquist körde så passivt med Don Incantatore, gick ju riktigt fint till slut..
Men gav ett V4 tips tidigare idag,tyvärr har jag haft annat att göra,så jag har inte kunnat ge DIG alla mina spel,menar du på fullt allvar att jag ska delge alla spel jag gör här på Sharp,TP,Svenska Spel?
Det är tur att Sharps har dig som alltid kommer med kanon//och framför allt vettiga tips i tid.Kryp tillbaka och sov som björnar gör//
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 21:04   #146
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Har målat på i sista, spikade stardust. hoppas hoppas.


Så Tackaaaaaar Voltis!
Tipsmässigt bara längtar jag efter att hamna i den "zone", som du just nu befinner dig i! Nu kräver vi skräll!

(Tror du jag avstod till slut? Nä, spika Roger...håller toppform på dragen, men får inte till streckandet. Tippa trav är lurigt!)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 21:06   #147
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Det var en konstig styrning där bak, kändes som han körde följa john till sista sväng
Ja, extremt passiv. Men som Voltstart säger får vi passa den nästa gång, då lär den vara hyperintressant igen!

Hade dock passat med den även idag..
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 21:14   #148
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ja, extremt passiv. Men som Voltstart säger får vi passa den nästa gång, då lär den vara hyperintressant igen!

Hade dock passat med den även idag..
Absolut det får vi göra, jo det håller ja med om. Med den hade DD gått in.
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+2)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 21:15   #149
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Men gav ett V4 tips tidigare idag,tyvärr har jag haft annat att göra,så jag har inte kunnat ge DIG alla mina spel,menar du på fullt allvar att jag ska delge alla spel jag gör här på Sharp,TP,Svenska Spel?
Det är tur att Sharps har dig som alltid kommer med kanon//och framför allt vettiga tips i tid.Kryp tillbaka och sov som björnar gör//

"Gav ett V4 tips tidigare idag"


"Registrerat spel

Datum: Tisdag 2014-12-30
Bana: Axevalla, omg. 37
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 3, 4, 6, 7, 10
2 1 Diggers Elias
3 2, 3, 4, 5, 6, 9
4 4, 7, 8, 9

Lycka till!"


Jadu, det var ju ett jäkla giftigt tips om man nu kan kalla det tips att lägga upp en bong.

Och nä, ingen har sagt att du skulle lägga upp dina spel (vilka troligtvis inte är något att kolla på med tanke på hur seriös du verkar vara) men det jag försöker påpeka är att du ska sluta spamma forumet med onödiga inlägg vilket du gör konstant. Du och dina spaminlägg och påhopp är ju tyvärr en av anledningarna till att en som Helge har blivit mycket mer inaktiv på forumet, och kan man välja mellan dig och henne är ju valet, tyvärr för din del, ganska enkelt.

Och den där dissen eller vad det skulle vara med björnarna förstod jag inte men det är ju inget att skämmas över när det kommer från dig.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 21:20   #150
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Sådana avslutningskommentar uppskattas! Nu missade jag väl inte just den hästen, men kanske hjälper det mig nästa gång?

Imorrn Lopp 1 på Valla:

Reijo har starthäst Ronden rankar etta. Själv gillade jag Djuses nr 2 Etosha Boko riktigt ordentligt! Hoppas på 2,5 ggr som grund för en raket.

Hästen gjorde ett lopp mot en minst sagt rejäl Walmann-häst senast. Av intrycket att döma måste jag tro på toppchans om ledning nås, bra chans oavsett!
Se upp för Part Nan Angelen imorgon!

Spår 12 och två galopper på raken lär göra oddset högt men visst håller du med om att det är fältets bästa häst? Mer rutin och helt andra farter i sig än de andra. Det är en riktigt lovande häst enligt mig faktiskt.

Ryan Kronos blev jag inte imponerad av senast och ganska trött på Reijos hästar, tycker en hel del av dem stannar till slut och det gillar jag inte hos hästar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+2)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td