|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 | |
|
Citat:
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-12-30 Bana: Axevalla, omg. 37 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 3, 4, 7, 10, 14 2 15 Stardust Lady 3 2, 4, 8, 12, 13 Vadet gäller startnummer 25 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 250,00 kr Kvittonummer: 4F8C 5204 7AA1 1345 Utbetalt: 5 352,00 kr Flyt var det Voltis & Skräll vart det! Tack för Spiken i Avd 2. Hade visst inte målat på som jag trodde, men vad gör det?
|
|
|
|
#152 | |
|
Citat:
ET BEROR INTE INTE PÅ MIG ATT HELGE SLUTAT SKRIVA PÅ SHARPS!Jag har pratat ut med Helge för ett tag sedan,och vi är helt överens i allt.DU däremot tänk till nästa gång du hoppar på någon s btw mitt sätt att ge tips är att göra det utan kommentarer,du verkar ogilla det också.Önskar jag kunde säga Gott Nytt år till dig,men jag kan inte det!
Senast redigerad av Melander den 2014-12-30 klockan 22:39. |
||
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Citat:
![]() Att du inte hade med Roger i första kan jag dock inte vara helt nöjd med! ![]() Vinner den tar du ju potten... ![]() Nu blir det till att diska!
|
||
|
|
|
|
|
#154 |
|
Jag blir så förbannad när pissmyror kommer och säger att du måste ge analyser av loppen annars behöver du inte ge tips:Är det något som ni övriga på Sharps håller med om?///
|
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Citat:
Nu kom jag på att det finns en ignorefunktion här också för övrigt, tack för påminnelsen!
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#157 |
|
Jag är ju helt ointressant som tippare etc. Varför är jag så viktig,en nolla!Kul att du har kompisar.Lev livet sug din egen eller wtf!
|
|
|
|
|
|
|
|