Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-31, 10:11   #16

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

STAR ADVISOR JOLI. Blåser till spets på två steg. Sen över så klart. GOTT NYTT ÅR!
Gammal 2014-12-31, 10:16   #17

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
1) 5 7 10 12
2) 4 5 7 9 12
3) 1 3 4 5 8 9 11 12
4) 3 4 9
5) 6
6) 5 6 9 12
7) 5
8) 3 10

Nära singla Reijos nya italienska import men valde till slut Cash Em som möter billig skit och var smällfin i debuten för Bergh. Lär inte vara sämre nu! Förstklassig vinstchans!

Andra spiken på Deadwood som spurtade formidabelt sist! Toppform och härdad. Går numera från alla positioner!

Lås i sista på formkorten! Unter uppe med en häst!

OBS! Notera att Stig H taxerar hästarna i sjätte som likvärdiga chanser! Det gör inte kollektivet! Än....
Bra "snokat", doob!

Det är ju riktigt bra intryck på både Deadwood och Cash Em sist! Dock inget jag tänker spika, i så fall Cash Em är känslan. Trav e ju svårt och det gäller att ta ställning i rätt lopp.

Det blir nog så att jag vill ha med 6 Staro Advisor Joli, för Mackpeter:s många goda inlägg under året.

2 Part Two vill jag ha med mot Cash Em. Det är en häst jag lyckats med på spelet tidigare. Carl-Erik på grundkapabel häst utan rad ifrån bra läge! Klart det vattnas i munnen! 8 Askö Q är en hårding som springer tiderna.
Spikar även "megalampan" 9 Coco De Vie. Gidde_Palema har i mina ögon visat upp en förmåga att i princip ständigt vurma för rätt häst som spik hela hösten. Varför inte hålla form året ut? Denna häst gillar både jag och han fortfarande, då hästen ännu inte visat prov på någon botten, snarare tvärt om! Här vill jag slå följe tills första regelrätta förlusten, i mina ögon, ser dagens ljus.
Ditt 3-hästarslås i samma lopp känns "totalt igenbommat", så nog fattar jag vad du sysslar med. 4 Carja har varit ett "förvandlingsnummer" på senare tid. (Sitter själv med allvarliga platsspelsfunderingar runt 6 Ybergue, springvillig och visar förstklassig inställning! Westerlund, alias "Lill-Bergharn", har jag flyt med i spelet.)
9 Exclusive Zon skrev jag upp i "boken" 29/10 på en tilltalande avslutning. Får en chans till mot liknande sällskap då lågt tippad. Faktum är att jag kör ett Walmann-lås på 7,9,12 då jag ändå är igång. Bra spurtförmåga hos samtliga. Kan gå till rimlig kostnad?

Avdelning III: Jag blir inte klok på 3 Neo Neon. Underbar utstrålning och rejäla lopp vid flertalet tillfällen. Ändå är hästen ofta "inte med dom" där framme när det ska avgöras. Så har det varit ofta på slutet. Jag tycker att om sunt förnuft tillåts råda, så släpper Eskilsson med sin ovilliga lus. På "intryck" måste väl Neo sedan ha riktigt bra chans? Vid vit jänkarvagn på råder jag folk att spika, annars stannar det vid A-häst. Bakom? Lilla 5 Marie Sisu på Jorma, som kanske promt vill köra i spets denna gång? 11 Brandon Beyonce på grundkapacitet förstås, men formen?
Stig H:s kuse är en blöt historia som jag lovat mig själv att aldrig strecka.

Får räcka så!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+25), asgaya3141 (+5), mackpeter (+10)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 10:58   #18

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Bra "snokat", doob!

Det är ju riktigt bra intryck på både Deadwood och Cash Em sist! Dock inget jag tänker spika, i så fall Cash Em är känslan. Trav e ju svårt och det gäller att ta ställning i rätt lopp.

Det blir nog så att jag vill ha med 6 Staro Advisor Joli, för Mackpeter:s många goda inlägg under året.

2 Part Two vill jag ha med mot Cash Em. Det är en häst jag lyckats med på spelet tidigare. Carl-Erik på grundkapabel häst utan rad ifrån bra läge! Klart det vattnas i munnen! 8 Askö Q är en hårding som springer tiderna.
Spikar även "megalampan" 9 Coco De Vie. Gidde_Palema har i mina ögon visat upp en förmåga att i princip ständigt vurma för rätt häst som spik hela hösten. Varför inte hålla form året ut? Denna häst gillar både jag och han fortfarande, då hästen ännu inte visat prov på någon botten, snarare tvärt om! Här vill jag slå följe tills första regelrätta förlusten, i mina ögon, ser dagens ljus.
Ditt 3-hästarslås i samma lopp känns "totalt igenbommat", så nog fattar jag vad du sysslar med. 4 Carja har varit ett "förvandlingsnummer" på senare tid. (Sitter själv med allvarliga platsspelsfunderingar runt 6 Ybergue, springvillig och visar förstklassig inställning! Westerlund, alias "Lill-Bergharn", har jag flyt med i spelet.)
9 Exclusive Zon skrev jag upp i "boken" 29/10 på en tilltalande avslutning. Får en chans till mot liknande sällskap då lågt tippad. Faktum är att jag kör ett Walmann-lås på 7,9,12 då jag ändå är igång. Bra spurtförmåga hos samtliga. Kan gå till rimlig kostnad?

Avdelning III: Jag blir inte klok på 3 Neo Neon. Underbar utstrålning och rejäla lopp vid flertalet tillfällen. Ändå är hästen ofta "inte med dom" där framme när det ska avgöras. Så har det varit ofta på slutet. Jag tycker att om sunt förnuft tillåts råda, så släpper Eskilsson med sin ovilliga lus. På "intryck" måste väl Neo sedan ha riktigt bra chans? Vid vit jänkarvagn på råder jag folk att spika, annars stannar det vid A-häst. Bakom? Lilla 5 Marie Sisu på Jorma, som kanske promt vill köra i spets denna gång? 11 Brandon Beyonce på grundkapacitet förstås, men formen?
Stig H:s kuse är en blöt historia som jag lovat mig själv att aldrig strecka.

Får räcka så!

Varför vägrar du syna en förlust innan den kommer min kära vän?
Gammal 2014-12-31, 11:04   #19

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Lär säkert smällas av nyårsraketer under dagen/em runt Valla och det kan både skrämma och stressa en del hästar rejält. Frågan är vilka, en krydda till i loppanalyserna.

Voltstart (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 11:05   #20

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Varför vägrar du syna en förlust innan den kommer min kära vän?
Därför att jag har riktigt stor tro runt hästen.

Ibland väljer jag även förlita mig till topptränarnas överord runt vissa hästar. De borde veta vad de har att jämföra med. Callum gick fort abrupt in i väggen, för det samma! Bra ju

Faktum är att jag å Gidde_Palema hade analyssnack runt COCO, inför loppet den senast gungade bort sig. Jag skrev till honom att jag var missnöjd med "stilen" rent generellt vid föregående start. Den hästen har jag redan jobbat bort en gång!
RED: Fel, hästen kördes invändigt och blev 5:a!

Allt sedan dess har hästen visat fint intryck...

(Disney Tooma talas det varmt om i tråden. Ja, varför inte?)
softpojk (+5)

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-31 klockan 11:08.
Gammal 2014-12-31, 11:11   #21

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
STAR ADVISOR JOLI. Blåser till spets på två steg. Sen över så klart. GOTT NYTT ÅR!
Varnar för Dead Wood.
Gammal 2014-12-31, 11:14   #22

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Därför att jag har riktigt stor tro runt hästen.

Ibland väljer jag även förlita mig till topptränarnas överord runt vissa hästar. De borde veta vad de har att jämföra med. Callum gick fort abrupt in i väggen, för det samma! Bra ju

Faktum är att jag å Gidde_Palema hade analyssnack runt COCO, inför loppet den senast gungade bort sig. Jag skrev till honom att jag var missnöjd med "stilen" rent generellt vid föregående start. Den hästen har jag redan jobbat bort en gång!
RED: Fel, hästen kördes invändigt och blev 5:a!

Allt sedan dess har hästen visat fint intryck...

(Disney Tooma talas det varmt om i tråden. Ja, varför inte?)
Disney Dags är det på lördagar. Nej, skärp dig nu!
Gammal 2014-12-31, 11:24   #23

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 65
Standard

Hej! Spelstopp på v86 idag?
Teamleader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 11:25   #24

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Teamleader Visa inlägg
Hej! Spelstopp på v86 idag?
14.15
Gammal 2014-12-31, 11:30   #25

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Bra tugg!

Gällande Coco är det en liten krigare med utstrålning och den har vunnit lätt på slutet. Åkt lite som den vill men ändå avgjort med en gäspning via 1.12 sista 500.

Dock klart "misstänksam" mot Reijos! Kan vara hästen som ska betala kretsens oxfilé, champagne och raketer ikväll. Stallet är "nöjda" och optimistiskt försiktiga! Hört det förut på stenklart!

Kan bli spets, trolla 500 och visslande sista 500 med en snopen Coco halv längd efter....

Se upp!

Om Coco kör fram och mosar kan en tredje slå till!
Carja har två-tre sekunders sänkning i kroppen!
Gammal 2014-12-31, 11:33   #26

softpojks avatar

Standard

Känner mig så pass frisk, så varför inte åka till banan och kika
Gammal 2014-12-31, 11:34   #27

softpojks avatar

Standard

Citat:
Bra tugg!

Gällande Coco är det en liten krigare med utstrålning och den har vunnit lätt på slutet. Åkt lite som den vill men ändå avgjort med en gäspning via 1.12 sista 500.

Dock klart "misstänksam" mot Reijos! Kan vara hästen som ska betala kretsens oxfilé, champagne och raketer ikväll. Stallet är "nöjda" och optimistiskt försiktiga! Hört det förut på stenklart!

Kan bli spets, trolla 500 och visslande sista 500 med en snopen Coco halv längd efter....

Se upp!

Så du utnämner Carja till livsfarlig i bakspåren eller bara platsbud?
Gammal 2014-12-31, 11:45   #28

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Bra tugg!

Se upp!

Du är "obetalbar" med ditt tugg, doob!

För dagen med riktigt "giftigt innehåll" dessutom!
Nyss gjorda analys torde tipsblaskorna vara välvilliga att betala dyra penningar för. Allt för att hinna med att få in substantiellt innehåll innan pressarna går...

Glöm nu inte av att "fyra av" en allvarligt menad raket, såhär på nyårsafton!

Gott Nytt år, på dig!
Gammal 2014-12-31, 11:47   #29

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

bonjour shangrila är snabb ut och plockas med på kupongen om man vill han en riktig rensare. van ganska tufft motstånd o skulle hon hitta rygg ledaren o lucka till slut så är det nog inte helt omöjligt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 11:49   #30

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

blir det fin bana och barfota på aborren är det nog rätt bra chans på att den leder runt om. lite lågt streckad
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td