Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-31, 11:58   #31

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 2725

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blir att försöka fälla Coco de Vie, så den blir inte mer än en utgångshäst idag, tror mycket väl att 3 Schiffer Laksmy kan vinna detta.

Har jagat Oops Trot ett tag och jag tror att det är dags idag!
roaben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 11:59   #32

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Part Two (FI) måste vara en grymt spelvärd spik idag. Bra form och mött tuffare motstånd än detta. Berghs pålle Cash Em är lite halvknepig och hårdare emot nu. Dessutom är hästen inte speciellt startsnabb vilket kan båda för tung resa.
Ytterligare minusinfo som vi fick tidigare är att Robban själv är sjuk men ska köra ändå. Svårt att säga hur mycket det påverkar hans prestation, men det är väl bara att gå till sig själv hur man presterat på arbetet dom gånger man suttit där halvrisig? Markant försämring i alla fall för egen del.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:06   #33

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Blir valfri balans på Valla idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:11   #34

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Blir valfri balans på Valla idag.
snabba ryck. ingår du i kontrollgruppen eller? tackar för infon
Helge (+3)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:17   #35

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3583
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Twitter
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:17   #36

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
hahaha
Twitter är världens snabbaste på info, slår allt
Gammal 2014-12-31, 12:17   #37

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Part Two (FI) måste vara en grymt spelvärd spik idag. Bra form och mött tuffare motstånd än detta. Berghs pålle Cash Em är lite halvknepig och hårdare emot nu. Dessutom är hästen inte speciellt startsnabb vilket kan båda för tung resa.
Ytterligare minusinfo som vi fick tidigare är att Robban själv är sjuk men ska köra ändå. Svårt att säga hur mycket det påverkar hans prestation, men det är väl bara att gå till sig själv hur man presterat på arbetet dom gånger man suttit där halvrisig? Markant försämring i alla fall för egen del.
Brukar ha väldigt svårt för & spika ston mot grabbar över 2140.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:18   #38

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Bra "snokat", doob!

Det är ju riktigt bra intryck på både Deadwood och Cash Em sist! Dock inget jag tänker spika, i så fall Cash Em är känslan. Trav e ju svårt och det gäller att ta ställning i rätt lopp.

Det blir nog så att jag vill ha med 6 Staro Advisor Joli, för Mackpeter:s många goda inlägg under året.

2 Part Two vill jag ha med mot Cash Em. Det är en häst jag lyckats med på spelet tidigare. Carl-Erik på grundkapabel häst utan rad ifrån bra läge! Klart det vattnas i munnen! 8 Askö Q är en hårding som springer tiderna.
Spikar även "megalampan" 9 Coco De Vie. Gidde_Palema har i mina ögon visat upp en förmåga att i princip ständigt vurma för rätt häst som spik hela hösten. Varför inte hålla form året ut? Denna häst gillar både jag och han fortfarande, då hästen ännu inte visat prov på någon botten, snarare tvärt om! Här vill jag slå följe tills första regelrätta förlusten, i mina ögon, ser dagens ljus.
Ditt 3-hästarslås i samma lopp känns "totalt igenbommat", så nog fattar jag vad du sysslar med. 4 Carja har varit ett "förvandlingsnummer" på senare tid. (Sitter själv med allvarliga platsspelsfunderingar runt 6 Ybergue, springvillig och visar förstklassig inställning! Westerlund, alias "Lill-Bergharn", har jag flyt med i spelet.)
9 Exclusive Zon skrev jag upp i "boken" 29/10 på en tilltalande avslutning. Får en chans till mot liknande sällskap då lågt tippad. Faktum är att jag kör ett Walmann-lås på 7,9,12 då jag ändå är igång. Bra spurtförmåga hos samtliga. Kan gå till rimlig kostnad?

Avdelning III: Jag blir inte klok på 3 Neo Neon. Underbar utstrålning och rejäla lopp vid flertalet tillfällen. Ändå är hästen ofta "inte med dom" där framme när det ska avgöras. Så har det varit ofta på slutet. Jag tycker att om sunt förnuft tillåts råda, så släpper Eskilsson med sin ovilliga lus. På "intryck" måste väl Neo sedan ha riktigt bra chans? Vid vit jänkarvagn på råder jag folk att spika, annars stannar det vid A-häst. Bakom? Lilla 5 Marie Sisu på Jorma, som kanske promt vill köra i spets denna gång? 11 Brandon Beyonce på grundkapacitet förstås, men formen?
Stig H:s kuse är en blöt historia som jag lovat mig själv att aldrig strecka.

Får räcka så!
Oj, du gick all in på min idé. Tänk dock på att det är spår 12 över sprint med kloka kuskar där framme, kan bli långt fram..

Men ja, jag tror också den vinner fast tveksam på om det blir spik..
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:22   #39

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Standard

Unogaren äntligen ute på 2140m igen istället för de dryga 3 kilometerna som jag personligen inte tycker den passar bäst på. Tobbe upp och favoriten som Bergharn kör själv tycker jag blir överspelad, visst var den bra senast men helt felanmäld idag och sällan de vinner då. Mycket talar ju emot Unogaren men om den skulle funka idag på bra bana med bra kusk och passande distans, så ska inte jag åka iallafall!

3 %! - råd att ta en galopp då.

Askö Q möter ju sämre än på länge också, passa den med. Part Two likaså.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:27   #40

Helges avatar

Standard

Undra om Robban rycker skorna ffg i sin regi på Cash E'M? Sagt inte, även vid bra bana men man vet aldrig med den herrn. Hov till det har han, ja redan senast.
Gammal 2014-12-31, 12:38   #41

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Kemas Winnie. Given Spik, Favorit Kusken upp. Ingen Trött Kusk upp, blir inte låst! detta plockar dom tillsammans. oändlig kärlek
Gammal 2014-12-31, 12:43   #42

Standard

[QUOTE=softpojk;394939]Kemas Winnie. Given Spik, Favorit Kusken upp. Ingen Trött Kusk upp, blir inte låst! detta plockar dom tillsammans. oändlig kärlek[/QUOT

Är inne på samma sak. tror det kan bli körning. speed hill känns fel som favorit. Vet du om det är nåt stort minus att den ska gå med skor bak?
Gammal 2014-12-31, 12:43   #43

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Oj, du gick all in på min idé. Tänk dock på att det är spår 12 över sprint med kloka kuskar där framme, kan bli långt fram..

Men ja, jag tror också den vinner fast tveksam på om det blir spik..
Jo, men det blir inga större belopp lagda på dagens Joker. Enstaka skrällar bara och gillar köra med en "rolig" spik för att skapa hävstång på systemet. V86 är ju ett sådant spel.

Bra hästar spikar jag gärna när de inte är favoriter, ibland även ifrån skitlägen.

Självklart har jag alltid gillat modellen på hästen.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:51   #44

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jo, men det blir inga större belopp lagda på dagens Joker. Enstaka skrällar bara och gillar köra med en "rolig" spik för att skapa hävstång på systemet. V86 är ju ett sådant spel.

Bra hästar spikar jag gärna när de inte är favoriter, ibland även ifrån skitlägen.

Självklart har jag alltid gillat modellen på hästen.
gillar också modellen. Men modellen har hoppat två lopp i rad. sist dubbel galopp. Det verkar som ngot stör honom. lägg därtill spåret,distansen o %en så är den ganska iskall på spelet.
Voltstart (+3)
Gammal 2014-12-31, 12:51   #45

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

[QUOTE=Om_sommaren;394941]
Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Kemas Winnie. Given Spik, Favorit Kusken upp. Ingen Trött Kusk upp, blir inte låst! detta plockar dom tillsammans. oändlig kärlek[/QUOT

Är inne på samma sak. tror det kan bli körning. speed hill känns fel som favorit. Vet du om det är nåt stort minus att den ska gå med skor bak?
Vet jag inte tyvär.

Ämnesverktyg

td