|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#17 |
|
Jag skriver långa analyser ibland liksom jag bara postar en rad. Allt handlar om tid. Ibland hejar jag fram mig själv och ibland andra. Händer rätt ofta att jag pyser ilska också.
Tycker allt är ok i salig blandning. Det jag däremot inte gillar är "Ubåtar" som bara ligger i vassen och slickar i sig och använder ett av årets 15 inlägg till sarkasmer eller desperata "hallå ska ingen analysera åt mig!!?-inlägg". Bidrar man inte i någon form alls ska man fortsätta hålla sig under ytan. Min åsikt! Keep up the good work Sharps! Gott slut till er alla och mot ett vinstfyllt 2015!
|
|
|
|
#18 |
|
Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 3168Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Ni e roliga ni på travsidan.
Aldrig sett maken på intriger å skitsnack :-) Alla är väl här av samma anledning? Tjäna pengar. Hjälp varandra, istället för att bli kränkta hela tiden. Gott nytt, och ett nytt givande år.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Sharps (trav) är nog världens billigaste "betaltjänst"! Gott slut och Gott nytt på dig också!
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Sharpest
|
Citat:
Det är ett regelverk som vi satt upp. Bryter du mot regelverket så riskerar du att få dina inlägg bortplockade alt även få varning som kan leda till avstängning. Ingen är intresserad utav en rad siffror i en diskussionstråd. Det fyller varken min eller någon annans behov utav information. Vill du/ni lägga upp era systemförslag utan kommenterar kan du/ni starta en separat tråd för det ändamålet precis som mitt förra inlägg visade. Sedan kan du väl försöka hålla dig on topic i din egna tråd. Resterande kan ni ta i PM med varann. Inlägg bortplockade. /MOD |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
lever du melander, läget
|
|
|
|
#23 |
|
Helt okey. kom just från jobbet efter en 14 timmars.Tar en liten stänkare sen i säng för att vara på jobbet 0600 i morgon.Grattis till vinsterna förresten och hoppas det fortsätter för dig 2015.Och själv.....
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Att du träffade Jörgen Westholm för en kaffe på parkeringen vid/på Ica Maxi var ingen höjdare 2014 Melander.
Den ligger i topp för all time lie |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sant,men ekipaget stod på parkeringen. Ber om ursäkt för att ha givit fel info Major.Gott Slut på dig
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Thommy -acceptera eller lägg ner.
|
|