|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#17 |
|
De kollar inte ens på det, vilka töntar.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har en häst utvändigt som går hur mycket fortare, han flyttar ut 50 cm, sen 30 cm till. låser fast honom. blir inte diskad.. komik! gå fan in o diska dig själv om du har moral o kroppen gubb äckel.
|
|
|
|
#19 |
|
Vaddå fuska? Sitter på hackig lina och såg inte... Vad hände?
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
8an är påväg förbi utvändigt med STORMSTEG. Örjan är så slagen, han går ut och blockar, sen går ut yttligare så dom hakar fast i varrandra, så inte 8an kommer förbi. Reprisbilden var otroligt tydlig att det är Örjan som går ut x 2. och inte 8an som går in.
Fyfan vad vidrigt, då ja lirade stort på 8an på DD & vinnare.. hoppas jag bommar i nästa
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Påtalade dom det i TVn eller lät dom det gå obemärkt förbi? Trist för dig! Tungt!
|
|
|
|
#23 |
|
Vinnarspel 11 Panoramic
Tvilling 11,8,6 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Inget snack om saken att han borde ha diskats. Jag är opartisk då jag inte spelat idag.
Experterna i tv säger ju bara sådär för att rädda domarna. Det var ju inget snack. Hästen gick dubbelt så fort och hade bara behövt ta en halvmeter på ca 20-30m in till mål. Pinsamma domare! Men snyggt att ljuga sådär för sportens och speltrovärdighetens skull. De måste ha bitit sig bra hårt i tungan när de höll med domarna
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2015-01-02 klockan 14:06. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Bara ta nya tag inför V64! Hur ser V65 ut?
|
|
|
|
#26 |
|
Secret Mission gjorde loppet genom att trycka favoriten i dödens. Han vinglade något av trötthet över upploppet. Ulf O kunde gått ut ytterligare 10 cm, så möjligen kunde han komma närmre i mål.
Det finns olika uppfattningar om detta. Måldomarna och många anser, att Örjan ändå hållit ända in i mål. Mycket svårt att döma. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Kom igen nu Erik! Sänk dom från dödens tack!
|
|
|
|
#28 |
|
Tack! Nu är vi kvitt för Dead Wood!
5, 7, 11 för V4!
|
|
|
|
#29 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2015-01-02 Bana: Solvalla Spelform: Lunch Dubbel, omg. 2 Avd Ordinarie hästar 1 8 Danne Edel 2 9 Ägir Briljant Vadet gäller startnummer 1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr Kvittonummer: 0F40 8D21 1E21 1345 Vem ska jag tacka?
|
|
|
|
|