Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-04, 12:08   #16
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Navigator möter ett riktigt ljummet gäng. Bör vinna pliktskyldigt men jag vet inte. Haft med den 100 ggr känns det som utan att få med en krona och att nu spika som jättelampa känns ganska iskallt även om jag tror att han vinner det här oavsett position.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 12:10   #17
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1397
Standard

Velade lite om jag skulle spika Navigator Sib, Så tittade på hans senaste start..
Där han mötte Lady Lee (spår 7) som öppnade snabbt och blev hängande i 4dje spåret, Backades ned i första kurvan.
Gick sedan i andra spåret tills hon gick ut och fick en vid sista sväng.

Navigator Sib gick längs sargen i princip hela vägen och fick sesam öppna sig vid upploppets början.

Navigator Sib och Lady Lee gick ungefär lika fort över upploppet..

1: 3,6,8
2: 14
3: 1,2,11
4: 5,8
5: 3,4,6,8,9,11
6: 2

Lycka till!

Red: Ulf Stenströmer sa nyss att han inte skulle spika Pay Back Chip och rankade Buffon Boko och Carl Bean förre.

Senast redigerad av Trinity den 2015-01-04 klockan 12:53. Anledning: Får tänka om efter Ulf Stenströmers uttalade, Hoppar möjligen av det tilltänkta spelet
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 12:12   #18
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Nöjer mig med en V4:a idag och singlar endast Pomona U.S. som jag tror leder runt om.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 12:17   #19
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Går nog på denna i dag
3,8
10,14
1,2
5
4,6,9,11
1,2,5,7,9

Senast redigerad av draken den 2015-01-04 klockan 12:21.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 12:21   #20
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Idag klasslöst och relativt ihåliga lopp. Favoriterna känns antingen ojämna, osäkra eller väl begränsade för att den givna spiken ska gå att finna. Jag tar ställning för två i mitt tycke fartmässigt dugliga hästar:


Avd I: 3 Navigator Sib avslutar ofta toppbra i kvalificerade V75-lopp. Det motståndet saknas här. Tänkbar spik. Själv kör jag reducerat med många bakom. Varför inte 8 Lady Lee, som gjort några hyggliga lopp mot bra djur på sistone? Ny(-gammal?) kusk är alltid en rolig komponent i sammanhanget. 6 Micciano Lung var länge följehäst för mig för ett antal år sedan. Det kommer hästen med på bland mestadels trötta travare… . Alla?

Avd II: Monté:
14 Global On Fire gav inte upp vid sin tredjeplats utan fick däng av riktiga montéhästar.
Senast däremot gav hästen upp i god tid och ryttarinnan slutade vara efter hästen per omgående, även då mot riktiga montéhästar. Få sådana motståndare här vad jag kan se, möjligen finns några stycken med i loppet?

10 McCabe vann plättlätt mot kassa hästar i sin montédebut. Lär bli fler segrar, kanske idag?
13 Cool Pine går jämnt i de flesta gäng och tillhör toppkandidaterna. Dessa tre känns givna för mig!
8 Qatrine Gel vann kontrollerat vid vinsten i beskedligt gäng. 15 Eli Express? Två C-hästar på mitt reducerade.

Avd III: 2 Buffon Boko är startsnabb å jag tror på spets och bra chans. 1 Digital Photo kan nog fajtas om både spets och topplaceringar. 6 Hot Marke och 3 Visual Contact sedan på läge och hyfsade ”bästa-meriter”, ifrån långt tillbaka i tiden. Skoryck på Buffon och jag tänker spik…

Avd IV: Jag har vurmat för 5 Dennis De Castella förr. Den gången ville inte Dennis delta utan fokuserade på omedelbar gunga. Omtag gäller! I min bok är det hästen som verkligen kan flytta på sig i sällskapet. Jansson behöver endast ställa upp hästen och hitta position. Det gäller sedan att avsluta med en kontrollerad långspurt, så lär få motståndare vara med och tampas på målfotot…
Ska jag nämna nåt bud bakom blir det 8 Emilia, som gjort bra tider och innehar viss förmåga, som möjligen är konkurrenskraftig i dagens sällskap? Jag vill tro att Tobbe reder ut det här och singlar! Många kassa djur här! Att strecka hela klabbet kan vara ett alternativ, om än en dyr lösning.

Avd V: Är ännu ett lopp med mestadels formlösa djur, för sin klass, till start. Troligtvis försöker Calle köra i spets med 4 Pamona U.S. igen? Det bör han väl också göra och hoppas på att ramla undan. Nää, schas! Hästen viker ned sig på nytt! Vingligt, ovilligt och begränsat upploppet ner senast…
Jag väljer att spika dubbelt i omgången. Jag vägrar helt enkelt att betala för nåt annat.
6 Nirvana Face är hästen med fart i kroppen. Tilltalande prestationer mot hårdare djur många starter i rad nu. Sist var insatsen dock blek, men underlaget svårbemästrat. Jag hoppas Kim hittar ner tidigt och sedan kör fram utvändigt mot slutet, om nu ingen annan satt upp trycket på ledaren redan innan. Det är bara att gunga hem det ”jänkarstyle” till slut, Kim! Spik!

Avd VI: 7 ”Affe” är en följetong här på $harps. Hästen körs väl för ledningen? Nås den är det hästen att slå. 2 Pay B. C. är startsnabb, spurtstark och formtoppad. Given! 1,5,6,9,10 vill jag strecka också.

Observera: Just nu sticker skorycken på 1 Långarsbo Blixten och 2 Buffon Boko ut...
Lopp 2 nr 8 Canterbury sade Calle "klart" kring på senast, men gungade då...

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1), BobGuran (+5), Manprinsen (+5)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 12:22   #21
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rasa59 Visa inlägg
Finns non häst som har bättre rad än Navigator?
Näe, det är ett riktigt luslopp, men det är bara Navigator Sib som har 55% av insatserna på sig.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 12:27   #22
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Avd II: Monté:
14 Global On Fire gav inte upp vid sin tredjeplats utan fick däng av riktiga montéhästar.
Senast däremot gav hästen upp i god tid och ryttarinnan slutade vara efter hästen per omgående, även då mot riktiga montéhästar. Få sådana motståndare här vad jag kan se, möjligen finns några stycken med i loppet?

Du kan mer än mig, jag får väl strecka dåååååå...
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 12:44   #23
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Är det inte på jägers och örebro som tät hästarna brukar hålla
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 12:48   #24
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

The Guru


V64
1-3 NAVIGATOR SIB nja jag är tveksam som vanligt men vad är där emot?
2-14 GLOBAL ON FIRE nja jag är tveksam men monte' = 0 koll.
3-2 BUFFON BOKO går att spika utan att skämtas.
4-5 DENNIS DE CASTELLA nja jag är tveksam som vanligt, inte 1:a rank hos mig.
5-6 NIRVANA FACE behöver inte vara fel men ston är inte att lita på.
6-2 PAY BACK CHIP går att spika utan att skämtas igen.

Men då bli det spik på två 2:or, tillbaka till ritsbordet...

Mvh Eddie
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10)
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 13:06   #25
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Micciano lung verkar gå utan dojor idag. Blir ju mkt bättre då , känns som en toppchans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 13:13   #26
 
chrisso84s avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 270
Sharp$: 2142

Chrisso
Stats: 5 - 9 - 0
ROI: 121.01%
Vinstprocent: 35.71%

Standard

Usch vilken omgång! Tittat massa i lopparkivet men de går ju i princip inte hitta någon som känns riktigt rolig. Fairytale Road i avd5 känns intressant med kontio! Kanske kan Kim sätta upp tempo som gynnar en speedade farytail.
Just nu spikar jag buffon i avd3 i brist på annat.
chrisso84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 13:14   #27
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Lirade plats på Perfect Power och Viking America i Frankrike...

1) Paparazzi höll storstilat!
2) PP kördes spårsnålt och fick loppet fram till maxplacering.
3) Vikingen satt andra ut och fick benen kapade av fransk oduglig kusk som skulle ner...

Moving On senare blir kul följa i lopp 4...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 13:16   #28
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: linköping
Inlägg: 407
Sharp$: 2181
Standard

Om Westholm kör som ska ,ingen i det här gänget kan klara 11,9 tiden HAVE TO WIN .
rasa59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 13:20   #29
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Prins Alf har bättre form än raden visar.
Hittar den till spets är den intressant.
Höll bra näst senaste starten.
Nedstrucken ett spår.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 13:20   #30
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rasa59 Visa inlägg
Om Westholm kör som ska ,ingen i det här gänget kan klara 11,9 tiden HAVE TO WIN .
Westholm, storfavorit och ickevinnare...

Den dagen Westholm "bara vinner" är det dags att ta ett helt nytt grepp runt sitt tippande. Det är killen som kan styra bort precis allt!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td