|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Spelar man reducerat och har kusk som reduceringsvillkor bör man
observera att Örjan K har tre av sina sex uppsittningar från startspår tolv. De tre övriga är Digital Ink (7a), Raffinos (8a) samt Diego M Boko (7a). |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Jag tror, att det blir Johnny Takters dag. Han kan vinna första, andra och fjärde.
1) Antingen spikar man min förstahäst 2 Art On Line. Eller streckar 1,2,4,11. 2) 1,2,5,7,12. 1 och 2 rankas högst. Sprintern 5 masar sig Hockey hit med chans. 12 såg fin ut på Åby senast. 9 får bli min skräll. 3) 7 kör sig till ledningen och vinner. 4) 3 tar nog spets - Stig H optimist - tänkbar spik. Walmanns stall tror benhårt på 8. För den räddhågsne streckas 2,3,4,5,8 och 12. 5) Obegripligt att göra 2 Mino till favorit. Alla hästar står fel inne på pengar och tillägg - 20 m tillägg fållan har inte mycket mer insprunget än startfållan. Bästa hästen 10 körs av en sopa. Kallblodsloppen brukar ofta vinnas av en norsking. Eftersom 4 är fältets sämsta häst så streckar jag 7. Usch för kallblod på V75. 6) Förstastreck är 3 och 5. Vi fegisar tar 1,3,5,6,8 och 10. 7) 1 är stort skrik på och han leder länge - kanske in i mål. Tränas av hedersmannen Holger. 6 är berättigad favorit trots att den är sämre med skor. Haugstad tror mycket på skrällen 5. Här streckas 1,2, 4, 5,6 och 7. Eller även 8, 10 och 11 om man vill känna sig säker. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Ojjjdå - nu har Varulv vaknat. Varje fredagnatt letar han upp något att sätta sina blodiga tänder i. Förra veckan var det Calvin Borel, Rattigan (som kördes bort av Knud Mönster) och Baroness Boko.
Vilka är dina offer nu - Varulv? Vi bävar inför svaret. |
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#140 |
|
Det här förbannade kallblodsloppet blir en dyrköpt historia...
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8443Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
98% kliver av i kallisloppet, men inte jag
|
|
|
#142 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8443Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Räknar med spets och 27, sedan får vi se hur långt det räcker.
Egentligen ska myrsloken längst bak bara runda dessa, har bäst fart, men det kan bli många i vägen.
|
|
|
#144 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#145 |
|
6 Liberty Face i avdelning 6 STRUKEN
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Björn sjuk
http://www.stallgoop.se/news/?p=12903 |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Angående Maestria så är det Torbjörn Janssons bästa chans i omgången säger han i fredagens travrond, detta är lite häpnadsväckande då han kör Highspeed call í avdelning 1 som är streckad på över 30%!
Amor Winner låter det inte som 1640 är negativt, Amor Winner (V75-2) har varit överraskande bra i de tre senaste starterna. Hästen har gått bra. Det är nya förutsättningar nu med 1 600 meter men det känns inte som att han är någon utpräglad långdistansare. Tror att han kan passa lika bra på kort distans. Det är naturligtvis tuffare motstånd nu men han var också väldigt övertygande senast. Stig hs krönika på aftonbladet Amor winner var oerhört övertygande senast och jag tror han vinner detta skit enkelt från dödens. Hästen har utvecklats enormt hos stig! Star adviser Joli spikar jag i sista, montdore och twitter räknar jag bort. Det som oroa är att Örjan kör i dödens och Diego m boko blir lika het som senast. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5) |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Max not Sand avd2 struken samt Västerbo Carrera avd 6 !!
Senast redigerad av Major den 2015-01-10 klockan 09:41. |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
2 nya strykningar.
Avd 2 7 Max Not Sand Avd 6 5 Västerbo Carrera Nu har ju 8 Rocky Reach fått ett riktigt bra läge. "Duffman" skriker vissa (tex Oskar J), men tänk på att Rocky Stod i 3,8 mot Duffmans 41,9 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+2) |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Citat:
Förövrigt så är väl Certification bästa hästen, vinner om han kommer ut i vettig position? Senast redigerad av alle den 2015-01-10 klockan 09:49. |
||
|
|
|
|
|
|