Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-10, 19:59   #1
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3280
Standard

Jackpott v64 Kalmar


Vilken eller vilka blir den bästa spikarna samt dragen? Vad tror ni bra utdelning imorgon?
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 20:37   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

oj nej monte...HJÄLP... vilka ska man ta där? hur bra är favoriten i lopp5 ?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 21:18   #3
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

1 Kemas Magic borde ha toppchans att vinna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lars (+1)
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 21:22   #4
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
1 Kemas Magic borde ha toppchans att vinna
hoppas din form håller sig ...snyggt spelat idag och GRATTIS nån bra drag eller spik i monte???
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 21:51   #5
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
hoppas din form håller sig ...snyggt spelat idag och GRATTIS nån bra drag eller spik i monte???
Tack....Åsa Svensson är bästa ryttarrinna med 1 Ali Baba ....men 6 Harpos Hitsville är intressant

Senast redigerad av spalato den 2015-01-10 klockan 21:55.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 22:40   #6
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Lite tankar och ideer efter arkiv koll....


avd1. I dessa typer av lopp är svårbemästrade Här blandas klass 2 med klass3 vilket gör det lite tuffare att fundera ut en bra vinnare. Hade vi varit i klass2 hade jag valt att spika eftersom objekt då ofta infriat i 40% av fallen. Diva Sund gillar jag och hon håller knallform för dagen, hon plockar många till slut, står på tur. Under Sund kommer jag ihåg att Helge varnade för och den hästen har faktiskt agerat klart förbättrat på slutet, tog sig förbi knappt men säkert senast och såg fin ut över mål. Verkar tåla en del och ska inte räknas bort. Cosmos L blir nog favorit med Johan U, ekipaget tog en välförtjänt seger senast, passande läge igen. 43% tycker jag dock är tok för mycket och ser inget spelvärde i denne även om den kan vinna. Underpaid Guest har galopperat i nästan varje start på slutet men höll sig i rätt gångart i kvalet, detta är en häst som har hyggliga fartresurser och kan öppna, sköter man sig kan man vara med i den främmre träffen. Loke Revenue har visat bra form en längre tid och kan trilla igenom bra men det kan också bli vingel. Inte helt borta.. Sound of match town agerade förbättrat som 3a senast, söker ryggar i det längsta och gör de bättre bort sig så är man skrällduglig. (står dock lite jobbigt till) Ska man nämna fler skrällar så varför inte M.T Imeasyoung som kan en del i grunden, levererar inte alltid. körs troligen på chans.



avd2. Detta ser ut som ett klass 1 lopp blandat med bronshästar, monte här brukar det skrälla men så bra som Yankee Flair var senast som tvåa så måste den med, Alibabba J trivs i monte och har en toppjockey. ++. Skrällarna kan vara Hat trick Kemp som har bättre form än vad raden ger sken av, tror det blir farligt att utesluta honom här (Drag) passa även Harpos Hitsville som såg förbättrad ut som 3a senast, kan vara proppen ur? värt att ha med. Philipe Bi har nu fått två lopp innanför västen och bör vara nära storformen, kanske plats? OjOj del salado trivs under sadel men också i vagn, körs av amatören Sanna som bl.a är min handledare att köra häst på jägersro håller en tumme för henne.




avd3. I detta klena klass 2 lopp kan man välja att spika, favoriten vinner i 40% av fallen och en sådan som Westline som gör sin fjärde start i Johans regi. Aldrig helt enkelt från bakspår men känslan säger att man står helrätt inne. Blåser ner dem i tid!? Jag spikar! motbud: Navigator Face har fin kapacitet men frågan är vart man hamnar? normalt bland de tre. Amour du C kommer till start med 2 raka segrar, kanske är det som så att man släpper till på alla cylindrar nu? finns fler växlar att ta?



avd4. I dessa lopp brukar segraren stå på tillägg och de som står bäst inne i loppet har ofta med utgången att göra. Promise me är draget hon äger en vass avslutning och blir inte lätt att stå emot om hon bjuds på rätta ryggar. Mademoiselle belle håller knallform hon visade 1.15 i två varv efter sin galopp senast, 4% är sjukt bra.. Replay Kronos vann knappt efter ett offensivt upplägg senast, tuffare att nå dit nu? Mikeal Pilbertg är en frisk fläkt inom travet hans Mastrix W.G blandar och ger men ger ett härligt klipp i steget, har visat att han kan öppna, risk för körning men inte helt borta.. Stay Free har stabiliserats för varje start och blir bättre med det. Bara skräll.. Son of Gun har jag ingen koll på men ska väl kanske ha vissa möjligheter då spåret blev bra. Hekate Sund kanske borde rankas högre upp men om jag känner Mikeal rätt så lär han ladda järnet med sin adept, Johan får därför försöka hitta position annars tycker jag hästen har gjort bra lopp på slutet och närmar sig en seger hela tiden.



avd5 Detta är ett typiskt brons lopp där favoriten har 70%ig chans att infria eftersom det är en stark sådan enligt kollektivet. Men hästen har varit borta ett tag samt att man vet inte hur banan blir kanske skoförbud igen? sårbar isåfall och den fäller jag i hopp om bra utdelning. Draget: What Love can do som jag inte tycker är så tokig kan desutom kliva iväg rätt så bra från start. Får loppet? O´malles tös blev fast med allt senast, går snart till avel och gör sin sista start man vill nog hedra denna tös med att vinna loppet, kan öppna! Loppets dammsugare är Montana Hangover som kommer från en mersmakande seger, agerade klart plusbetonat och verkar vara på rätt väg. Peter Ingves upp ser jag bara som en stor fördel och klart intressant på knappa 1% av spelet.




avd6. Här bör man också gardera på om man vill överleva. Kemas M blir troligen favorit men faktum är att hästen har blivit över tidigare från spåret vilket ger mig mer funderingar över loppet. Storm Forever var Kim super nöjd med senast men då galopperade hästen efter 100 när man laddade järnet. Hästen såg fin ut i både provstart och värmning då och får slå ur underläge idag. Jag tror på vettig chans. Jackie Bowler fick en välförtjänt utdelning senast. Bra form! Shoemaker har inte varit som bäst på slutet men Lövgren har pratat varmt om denne ett tag och den har startat bl.a V75 på slutet, den dagen det lossnar för denne så lär han också kliva upp i klasserna. Dontelmeanymore har läget men det var ett tag sedan han visade sitt rätta jag, står jag över. Penalty fair verkar ha tappat formen helt får svårt att runda samtliga trots Johan. Överspelad.


Spiken: Westline

Chanslåset: 5-8 i avd1

Dragen;

Hat trick Kemp avd2.

Promise Me avd4

Storm Forever avd6

Bedövaren:

Montana Hangover avd5


God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gyllaren (+15), scunnert (+5), jesusJL (+10), dado (+5), asgaya3141 (+10), lars (+1), znipstern (+5)

Senast redigerad av Klanke den 2015-01-10 klockan 22:42.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 05:38   #7
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Dagens Spik: Arn Hammering i V64-5. Vann 13 lopp förra året, och var tvåa på V75 senast. Borde ha en bra chans i den här omgivningen.

Dagens lås: Cosmos Limburgia och Diva Sound i V64-1. Två hästar med läge och form.

Dagens avslag: Kemas Magic i V64-6. Kämpar på för att hitta formen efter skadeuppehåll, men verkar ha svårt att hitta den. Stall Persson har lite uppförsbacke nu.

Dagens miljondrag: Swansea Zet i V64-3. Jämn och säker, ständigt i form och med bra spår. Kan bli en obehaglig överraskning för favoriterna.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+1), asgaya3141 (+5), lars (+1)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 06:55   #8
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13248
Standard

Dagens bästa westline
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 07:30   #9
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kolla in denna tweet av @putte64: https://twitter.com/putte64/status/554180878469832704
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)

Senast redigerad av putte64 den 2015-01-11 klockan 07:43.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 08:27   #10
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13248
Standard

vad säger dom om skor eller barfotakörning idag
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 08:49   #11
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
vad säger dom om skor eller barfotakörning idag
I Kalmar bör det inte vara nåt problem med barfotalöpning. Alltid fin banan där o det har inte varit nån kyla heller så det blir valfri balans
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capone (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 08:51   #12
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Dagens Spik: Arn Hammering i V64-5. Vann 13 lopp förra året, och var tvåa på V75 senast. Borde ha en bra chans i den här omgivningen.

Dagens lås: Cosmos Limburgia och Diva Sound i V64-1. Två hästar med läge och form.

Dagens avslag: Kemas Magic i V64-6. Kämpar på för att hitta formen efter skadeuppehåll, men verkar ha svårt att hitta den. Stall Persson har lite uppförsbacke nu.

Dagens miljondrag: Swansea Zet i V64-3. Jämn och säker, ständigt i form och med bra spår. Kan bli en obehaglig överraskning för favoriterna.
Formen på kemas magic är bra. Riktigt fin i förra starten. Hittar den ut o Fredrik kör i tid så vinner den loppet. Klar förstahäst i min bok
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 09:38   #13
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Någom som lägger sitt fokus på Frankrikes vassa V4 som jag? Ser ju riktigt kul ut.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 09:45   #14
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 94
Sharp$: 875
Standard

Felfri replays kronors vinner väl bara!
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 09:58   #15
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kolla in denna tweet av @putte64: https://twitter.com/putte64/status/554214955411460097
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td