![]() |
Citat:
9 lägger sig efter 2 i starten och får därför andraspår. Flemming gör allt för att få andra ytter. Jag vet inte hur startsnabb 5 är - men antingen går han förbi 9 eller hänger i tredje. 7 kör sig till dödens. Loppet är upplagt för 3 Harry. |
Citat:
|
Citat:
Gjorde fint lopp senast. |
Citat:
Vinner VästerboOnTheNews så äre dessutom inte V75 utan mera V64 :) |
Citat:
Jag streckar ändå. 3 Bear Dancer (Björn Goop) var sämre senast när han tvingades att gå med skor. Han fick ett annorlunda steg och travade mer uppåt än framåt. Jag ska försöka tänka ut en passande balans och jag tror samtidigt att Åbys bana passar honom bättre än Örebros. Kanske kommer jag att sätta i lite brodd fram. Han ska absolut räknas. Det är inte tuffare emot än senast då han var storfavorit. Skulle han funka tror jag på toppchans, säger Ulf Stenströmer. |
intryck i värmningen mäktigt på västerbo. lugn o fin.
|
Dagen har inte börjat bra vare sig för Goop eller Stenströmer. :no:
|
Om Bear dancer:
3- knepig, lunkade på, väldigt lat. Nja Men sen har jag lärt mig att man inte ska lite på Aftonblaskan:) Men nån annan kanske har sett värmning? |
Citat:
|
Raymond Palma ute och värmer ser fin ut i lugna farter tror han vinner blir två spikar i början, och han tar bort många kuponger.
|
Citat:
|
Och så här står det på Bo Falsigs hemsida:
Odin Töll lopp 7: vaccinerad sedan sist, jobbar ok, pengar! Lägg till spår 8 kort distans samt att han redan är klar för finalerna. |
Citat:
Spika 1 och lägg ner energi på andra lopp!:popcorn: |
Citat:
|
Citat:
|
1) 1,2,3 - Testar att sänka dunderfavoriten. Bear Dancer kan bli giftig om U.S. lyckas med balansen. Kan öppna för någon annan om vi får lite tävling.
2) 3,4,5,6,8,12 3) Spik 6 - Ludde har hästarna i ordning när de startar. Jag följer Go Johnny GoGoGo och får väl gardera loppet på en V5:a istället. 4) Spik 6 - Finns en handfull hästar som kan vinna, men man behöver spikar och Flemming ska ha vettig chans att ta ner dem. 5) 3,7,8,9,12,14,15 6) Spik 5 - En eller många! Bra chans så det får bli en. 7) 1,2,3,7,9 |
Alla värmningar finns på atg play
|
Citat:
|
Nån som har en bra live länk till V75
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
hjälp tack avd 4 räcker med 4 6 9? eller hel gardera då jag måste spika nr 4 i avd 2 råd och tips tack
|
Citat:
Även 2 Wingait kan lura. |
förlåt jag menar avd 3 4 6 9? räcker annars jag måste spik 4 i avd 2 och gardera i avd 3 hela råd tack
|
Citat:
Electrifying har jag lirat en del som följehäst, men skor där känns tveksamt för min del. En fin häst Linus är bra och har ju faktiskt avslutat flera av dessa lopp. Senast klarades starten av. Ett seriöst och oseriöst drag i ett går väl att säga. På V75 tar jag gärna ut svängarna och spikar galoppbenägna oftare än på andra streckspel. Det får bära eller brista. Den dagen det eventuellt sitter ska det ge en rejäl hacka. Säljsajterna ska ju gärna lira för strax under 5 lax, travnet inkluderat, å då blir riskbenägenheten mindre kan jag tänka. Listas Rafiki(1%) med rätt lopp åker med bland 4 hästar i VI:e, rejäl avslutare vid överpace. Dagens bedövare tillsammans med 8 i andra. Tack Wee...ett himla tjat om den, känns lika iskall som Lunatic!:sleep: (Vissa väljer att spika Monster Drive utan lopp i kroppen som storfavve och säljer tipset som spelvärt(62%)...:lol: Det är clownerier om nåt!:p) |
Citat:
|
Bryter nu mitt heliga nyårslöfte - att alltid tänka positivt.
Men favoriten Don Incantatore i lopp 4 med Goop/Stenströmer tog inte ett steg rätt. Värmningarna på Bear Dancer och Versailles är förskräckliga. Stormvarning för dem och deras stallkamrater idag!:no: |
Citat:
Jag spikade! :evilgrin39: |
Citat:
Har inte ens med Linus på systemt, finns säkrare hästar med bättre värde imo. Hoppas jag inte blir bankad på det. :popcorn: |
Citat:
|
Spikade Västerbo och Harry idag. Kollade lite statistik och det skräller sällan i guld på kort distans om favoriten har bra spår. Visst är det litet skominus på Harry men det är det samtidigt på konkurrenterna också. Har lite svårt att se hur Noras Bean ska plocka ner Harry från dödens med skor på.
|
Så nu kör vi! Eller kollar.. Får man öppna sin första pilsner också:)
|
Citat:
|
Citat:
NBC Bror. Jag säger bara NBC! |
Citat:
|
Bra kört Ingves !!
|
Hyfsad elitlärling han är greven Ingves!
|
Citat:
|
Citat:
|