![]() |
Nu börjar man ångra att man inte spela en fler bong :/
|
Citat:
Har du den hästen ser du efter om du har nästa osv.:) |
50kr efter 3 avd :lol:
|
Citat:
|
Nja, Kicki vinner nu. Sen Chip Dealer. Sen torskar Oliver & Harry så blir det runt 5k. Så får vi va nöjda! ;)
|
Citat:
|
Nu vinner Flemming och tar sin sedvanliga Åbyseger!
|
Citat:
|
Nu vinder Flemming overlegent med Jetset og så kommer der nogle overraskelser :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Enda vinnarspelet idag, Wingait Ida som är på tok för lite spelad. Så hoppas att favoritkavalkaden tar slut nu :KO:
|
Om det nu ska skrälla i denna avdelning borde det inte vara 11 Min Finish? Jag tror inte att det skräller här men ändå.
|
Alamo boko sätter nog Flemming dit.
|
jag har 3 som spik nu
|
Skönt med tre spikar, tre rätt och alla helt okörda spetsvinnare. Springover enkelt till ledningen också, precis som förväntat. Hoppas på lite skrällar nu, sitter med 5x7x9x3 kvar.
|
Citat:
|
det blir inga pengar idag ! måste skrälla i dom 4 sista loppen o oliver kronos måste torska tror inte det efter senaste loppet med skor....
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Skrällarna är Vacqueras i sjätte och Kash´s Cantab i sjunde. |
Goop är Goop,varför inte en tvilling med Wingait Ida nu i V75-4?
|
Skriv motivering till era vinnarspelstips istället för bara ett hästnamn om ni ska ropa ut ett vinnartips. Det här är ett forum för spel, inte för "maximalt antal värdelösa inlägg när man dör vinner"...
|
Citat:
|
HerreGUD!!! Hur fan kör dom idag? Ingen som vill vinna? Så jädra tråkigt! Kan dom inte säga det i intervjuer isf "Äh, vi låter den som spetsar sitta där och lunka sen får vi se vad som händer, öl på kvällen iaf!!!!!"
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Glöm spelet, sporten trav när den är som TRÅKIGAST. Usch ja spyr, på det inga kvällstävlingar.
|
Jävla snack om den där Wingait Ida, den orkade ju för fan inte ens hålla rygg ledaren? :rant:
|
Citat:
|
Ska alla spetsare få sitta ifred på dettta vis så kommer jag lasta in fondkontot på Harry
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
När skall dom börja tävla det är ju för f^^ V7... att det är OS gör inte saken bättre då många litar på att det skall gå därifrån ...
|
Citat:
Men nu fick han en vinst med Network Broline. Nu har han tre hårt streckade kvar. |
Citat:
|
Ni som hade med Kicki The Dancer, SNÄLLA motivera. Ser även att minst en betaltjänst rankar hästen 1a. Kommer därmed ALDRIG mer läsa dennes tips. Inte med på 6 hästar och hade nog inte betalat för den ens som 5%:are. MOTIVERA!
|