Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-24, 10:21   #211

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joalore Visa inlägg
Ser lurigt ut på förhand, spikarna får bli she loves you i andra(tror att hon kör sig till ledning) och Nikita Broline(Uffe får en bra start och är tidigt framme).Var lite sugen på att spika Finish future då jag tror Jorma kan pressa sig till tät, kan kosta väl mycket så jag nöjer mig med utgång. Nu måste jag bara hitta en utgång till.

Jag hade också spikat She Loves You om den hade startat i den 2:a avdelningen
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 10:27   #212

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 2957
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Jag hade också spikat She Loves You om den hade startat i den 2:a avdelningen
sorry tredje naturligtvis.
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 10:50   #213

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
5 sidor söndag kväll!!? Rekord!!

Elles W. Fill spik till låg procent på lördag! Första tanken liksom Bergh x2 (vinner tredje och sista)! Dock mindre roliga! Rak DD 1-3! 20 ggr?

Elles W. Fill har verkligen toppform! Fin vid vinst och fast i tredje in sist mot guldluffare! Vred ut tre spår i rät vinkel 100 kvar och accelererade fint! Bricka ett och Jansson upp är plusplus!! Bra feeling!! Vinner!

Skrev detta tidigt i veckan! I skrivande stund står 1-3 i 23 ggr...

Tror stall Bergh sitter på leken med 1 Jethro Tull som ledare för att sedan vinka fram 3 Cash Em! Bra tvilling!?

Tung DD på 1-3 och lite mindre på 1-1,2

Lirar alltså även liten slant på toppformade 2 Bacardi Hornline som stallet så förtvivlat försöker prata tyst om...

Lallar nog lite med komber mot 7 i första också som en liten försäkring om att få pengarna åter om Elles W. Fill sitter fast!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 10:56   #214

doobs avatar

Standard

Varnar i kallblodsloppet för 1 Kling Jens som har läge och Jan Norberg i sulkyn! Norberg är på ålderns höst lite scary att räkna på men han har ju inlett året bra! Från spets kan både han och Kontio fortfarande köra taktiskt! Mer opålitliga i spåren från kön!

Hästen har 1.25,0-tid i raden från i höstas och om den bara går runt 26 i spets så får dom andra det svettigt! 2% är ett skämt!

Det finns stort värde i 2 Rigel Jerven också till 7%!
Gammal 2015-01-24, 11:02   #215

doobs avatar

Standard

Going For Gold Zaz som skall laddas för spets och har stora möjligheter att ta den är totalt förtappad på 8%! Ett måste i det här klena loppet!
Gammal 2015-01-24, 11:03   #216

doobs avatar

Standard

Lina Liv har absolut toppform och om man bara klarar det snäva spåret så har den mycket bättre chans än dom 4% den nu är streckad på!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 11:04   #217

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:

Tror stall Bergh sitter på leken med 1 Jethro Tull som ledare för att sedan vinka fram 3 Cash Em! Bra tvilling!?

Lirar alltså även liten slant på toppformade 2 Bacardi Hornline som stallet så förtvivlat försöker prata tyst om...

Lallar nog lite med komber mot 7 i första också som en liten försäkring om att få pengarna åter om Elles W. Fill sitter fast!
Om inte jag har läst spetsstriden helt fel så tror jag båda Janssons styrningar i DD-loppen blir över på innerspåret.

Över korta distansen blir det nog svårt att komma till, men Jethro Tull kanske får lite mer tid på sig att hitta ut senare

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 11:32   #218

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Så här blev mitt bolagssystem idag

1) 1,2,6,9 (det skriks alltid på 4 och han streckas hårt men levererar inte. 6 överstreckad m skor. 9 står hårt inne på pengar men har uppåtform)
2) 5,8,11,14 (delade meningar på forumet om 11 - vann senast Ulf körde. Nu också)
3) 2 (bär emot att spika ett sto i guld - men mina rapporter nu på morgonen övertygar)
4) 1,2,3,4,6,9 (V75 värdet ligger i att välta största favoriten 6. Det gör vi i lägsta klassen)
5) 1,11,14 (här garderar alla. Bra att gå kort och få in en 20 %are)
6) 7,9 (bra lås. Kontio körde bort 7 senast. Revansch nu)
7) 1,2,3,5,12 (2 är enligt Ulf hans bästa chans - bara streckad till 7 %. 12 tre raka)

Kostar 1440:-. Hoppas forumet tar hem en stor del av jackpotpengarna.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 11:54   #219

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1436
Standard

Väder just nu 0 grader på stan kommer lite blötsnö, brukar vara något lägre temp i Bergsåker ser ut att kunna bli mer snö.
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 11:55   #220

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Fan folk är ju fulla doob
Gammal 2015-01-24, 12:01   #221

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:

Det är ett sällsamt mysterium hur BH fortfarande är under 10%.

Uffe höll ju på att göra i brallan på vass eller kass igår och har inte varenda betalsite den som sitt drag i omgången.

Folk e fulla
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 12:09   #222

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Spiken: Canacka bf som är ett toppsto och såg fantastisk fin ut senast att hon enbart är streckad på 18% ser jag enbart som ett plus och hon kommer bli tuff till slut, två formhöjande lopp i kroppen +++

Utgångar:

Rino dox som har varit helfin i två raka segrar, en häst som trivs över årstiden och kommer troligen att göra ett bra lopp på nytt, kan runda alla här.. 17% och tredje handare är ett fynd.

Digital Collection missgynnas kanske av att gå med skor runt om? om femman spetsar intialt finns chansen att Bergh är först framme och övertar, vinner snart lopp och har normalt en 60% chans att vinna, streckvärd med tanke på det.

Geisha Sund fick äntligen utdelning senast på sin fina form, är en vinterhäst som högst troligt rundar de flesta även här. Kanske alla? 15%

Skrällar:

Wannabe Kemp är en snabb frontrunner som trivs i spets, 10 av 12 segrar därifrån och Jorma kommer göra allt för att få köra i spets. Såg att SS spikar dock ska man ha i tanke att hästen varit ute 7 gånger tidigare på v75 och aldrig vunnit..

Rigeljärven går sina 27 tider och är lite humörs betonad, men om rätt dag slutar man där framme.

Doctard Seabrook smygläge med Örjan..

Greenstar är en vass spurtare med perfekt spår..

Jetru Tull har kommit igång fint i sin nya regi, allt bättre och kan duga här, fint läge och Tobbe lär inte sitta fast han är för rutinerad för det.

Senast redigerad av Klanke den 2015-01-24 klockan 12:43.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 12:16   #223

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

...sjätte starten i regin för Dotcard Seabrook.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+1)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 12:24   #224

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Menar du att du sätter 7:an 86% av omgångarna eller att du har vinnaren i varje avdelning med 86% chans?

För gäller det avdelning så får vi ju ta 0.86 upphöjt till 7 och få fram att man sätter 7an cirka 35% av alla omgångar.
Det är inte jag som presenterat systemet. När jag spelar 56 700 rader får jag normalt tre rätt.

Men har man en modell som sätter sjuan i 35% på 56 700 rader så har man en guldgruva. Förutsatt att det inte är de 35% allra lättaste omgångarna, förstås. Fast det verkar det ju inte vara här.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 12:33   #225

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Menar du att du sätter 7:an 86% av omgångarna eller att du har vinnaren i varje avdelning med 86% chans?

För gäller det avdelning så får vi ju ta 0.86 upphöjt till 7 och få fram att man sätter 7an cirka 35% av alla omgångar.
Jag menar inte att jag sätter sjuan i 86% av omgångarna. Det vore absurt.
Givetvis är det hästarna som har denna vinstchansen, om man nu kan kalla det så. Underlaget känns lite väl tunt för att kalla det vetenskap.

Sen är det bara denna omgången som blir 5X XXX rader. I andra omgångar kan det vara fler eller färre som prickar in den parametern och således kan det bli betydligt billigare och betydligt dyrare.

I 0% av omgångarna har jag lyckats hitta en spik med hjälp av detta. Men däremot får jag en fingervisning om vilka hästar, framförallt skrällar jag borde kolla lite extra på och vilka favoriter som jag bör dissa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
overpace (+5)

Senast redigerad av oggeb den 2015-01-24 klockan 12:34.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td