Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-24, 17:33   #361
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2218
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
I efterhand kanske du tycker att du spelat fel. Men det finns ju en anledning till att du spelar som du gör?

Ex. Om Kontio kanske inte släppt ledningen (vilket han nästan aldrig gör om han kör en någorlunda bra häst) till She Loves You eller om Kihlström gick fram utvändigt (vilket han ibland gör när han har en bra häst) om She Loves You, kanske det hade sett annorlunda ut.

Nikita Broline galopperade liksom fem andra hästar. Därför löste det sig perfekt gör Geisha Sund. Svårt att säga om Bergh hade vunnit om Nikita inte galopperat...

Äsch, vad vet jag. Är i en svacka. Ganska länge nu. Är irriterande.

Handlar om uthållighet, får inte ge upp. Hoppas att du inte gör det.

Ny chans imorgon. Lycka till!
Håller med dig! Tycker det var mycket tillfälligheter som avgjorde idag där favoriter fick det serverat. Sedan blev ju inte banan precis som alla tänkt sig efter saltorgien...

Nej ibland är det stolpe ut helt enkelt, hur bra man än har analyserat...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 17:38   #362
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Det där med banan börjar irritera många kuskar. Idag nämnde både Henrik Svensson och Per Linderoth barfotaförbudsmysteriet. Svensson tyckte - tre månaders skoförbud under vintern istället för daglig ovisshet. Hinner annars inte förbereda hästarna.
Linderoth tyckte - tränare och kuskar är de kunniga. De som bestämmer kör inte så de vet inte om underlaget är bra eller dåligt...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 17:43   #363
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
I efterhand kanske du tycker att du spelat fel. Men det finns ju en anledning till att du spelar som du gör?

Ex. Om Kontio kanske inte släppt ledningen (vilket han nästan aldrig gör om han kör en någorlunda bra häst) till She Loves You eller om Kihlström gick fram utvändigt (vilket han ibland gör när han har en bra häst) om She Loves You, kanske det hade sett annorlunda ut.

Nikita Broline galopperade liksom fem andra hästar. Därför löste det sig perfekt gör Geisha Sund. Svårt att säga om Bergh hade vunnit om Nikita inte galopperat...

Äsch, vad vet jag. Är i en svacka. Ganska länge nu. Är irriterande.

Handlar om uthållighet, får inte ge upp. Hoppas att du inte gör det.

Ny chans imorgon. Lycka till Icewinner!
Jo, lite så jag resonerade i sista sekund...

Mest lack är jag nog på Mikael M Andersson som styr in sin galopperande Minette Nanou och stör Nikita Broline som kommer från springspår så att hon med faller i galopp...

Men ja då är jag inte ensam om svacka!

Får vända för oss snart

Tack för uppiggande ord iaf!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 17:49   #364
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Trodde mycket på Liberty tidigt i veckan efter granskning i arkivet. Sen när Per säger att det är stora minus med skor och att han kör för lite pengar väljer jag stå över denna gång. Sen kör Linderoth som han sitter bakom en superhäst vilket han också gjorde. Dagens läxa, lyssna inte på vad Linderoth säger om sina hästar...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ardberg (+3)
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 17:55   #365
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Trodde mycket på Liberty tidigt i veckan efter granskning i arkivet. Sen när Per säger att det är stora minus med skor och att han kör för lite pengar väljer jag stå över denna gång. Sen kör Linderoth som han sitter bakom en superhäst vilket han också gjorde. Dagens läxa, lyssna inte på vad Linderoth säger om sina hästar...
Linderoth ska man aldrig lyssna på. Den läxan lärde jag mig ett tag sedan...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 17:55   #366
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
En dåres bekänneelse;

Grattis polarn. men jag fick inte plats för Liberty Face som du ser. Kostade ju mig en fin slant, Får börja lyssna på dig kanske dom sitter, Dessutom var det ju avslag på dagens kommunare, den ovillige Guli Järven. han ville, som det sas, inte gå förbi. Resten var ju klockrent, men vad hjälper det? Nya tag

Hästar Res
1 1, 2, 4, 6 5, 9
2 5, 11 14, 8
3 2, 5, 9 4, 3
4 6 Digital Collection 3, 9
5 1, 11, 14 6, 2
6 1, 3, 6, 7, 9 2, 4
7 1, 2, 3, 5, 10 12, 7

1800 RADER x 1 x 0,50 kr
Totalt: 900,00 kr

CDE0 313C 1725 1101
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 18:10   #367
ML2
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 1069
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ML2 Visa inlägg
Guli Järven om de står och väger vill den aldrig först över linjen! Vinner Aldrig detta!
Som sagt var...vill inte först!
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 19:45   #368
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Angående Jorma och GFGZ - Värmde den inte som en kråka? Tyckte den drog ett bakben, kanske därför Jorma inte ville köra den i spets.

Annars hör det ju inte till vanligheterna att han gör det
Sen har ju hästen haft det rätt hårt tidigare.
Spoiler:
Till helgen är det V75 på Örebro. Timo Nurmos är i alla fall inte den typen som lägger för stor vikt vid mental och fysisk hälsa på sina djur. Minns du Going For Gold Zaz? Hästen visade tidigt stor talang men såg sällan riktigt fräsch ut. I början av 2013 så började han dock se betydligt bättre ut och det blev flera fina segrar men när han startade på V75 på Färjestad som favorit den 13 april 2013 så vann han men såg ordentligt halt ut. På kämpens vis höll han dock ihop i loppet men såg som sagt inte alls bra ut när han lämnade banan efteråt. 7 dagar dagar senare så var det finaler nere på Åby och som vanligt så fick degen gå före hälsan. Hästen såg bedrövlig ut och galopperade som slagen. Äntligen dags för ordentlig vila? Inte då. Så fort hästen stod på hyggligt fräscha ben så var det anmälningsdags igen, bara någon månad efter loppet på Åby. Även i detta lopp så såg han urdålig ut och hoppade åter bort sig.

Nu tvingades till och med Nurmos att inse tokeriet och en ordentlig vila väntade. “Ordentlig” är väl kanske att ta i och ungefär två månader senare var han åter ute på banan igen och vann! Det såg inte klockrent ut men han var i alla fall bättre. Kanske Nurmos nu skulle matcha lite försiktigt och klokt med tidigare erfarenheter i färskt minne?! Nja, inte Timoponken. Sju dagar senare var det dags igen och för säkerhets skull valde man ett lopp där han skulle få möta Elitloppshästar som Brad de Veluwe och Panne de Moteur! Going For Gold Zaz kom i mål som näst sista häst och såg åter bedrövlig ut! Nu var han i alla fall körd i botten och en lång vila blev aktuell. Det har nu gått över ett år och nyligen så kvalade Going For Gold Zaz på ett övertygande sätt. Skulle hästen NU, äntligen få starta igång i lite enklare gäng? Inte Timoponken! I morgon, 10 dagar efter kvalet så går han ut i Guld och möter åter Elitloppshästar! Det är mycket möjligt att han till och med vinner loppet men jag fattar bara inte hur man kan matcha en så fin häst på detta sätt. För mig är det fullständigt galet. http://www.stallrosa.se/fredagsbrevet.html


Endast 3 starter under 2014 talar ju inte heller det för häst/form/kapacitet att svara favoriten i Guld.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-25, 02:21   #369
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Stort grattis. Bra påläst !!
Tusen tack.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-25, 03:30   #370
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 760
Sharp$: 2638
Standard

Grattis!!! Ganska enkelt i efterhand! grymma pengar för er som satt den! njut av fullo denna söndag!
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td