|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#256 |
|
Jag tror finnen sätter dit Air Gunner nu
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Hade Bergh hållit sig i andraspår istället för att gå ner på innern så hade han vunnit.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Synd när man hade med både den och Abborren
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Underbar start, jobba in stamping i nästa nu!!
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Rensade undan 1 miljon system direkt
|
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
f-n när man har med Queasy kommer den typ sist, när man lämnar den utanför systemet så vinner den.. sista gången man lämnade Queasy utanför systemet..
|
|
|
|
#262 |
|
Kraftigt förbättrad Queasy
Som bara var bäst, om Diego m boko var stallets bästa chans enligt Pasi så vinner den väl med 30 meter... Tur man plocka med Queasy efter så många tveksamma värvningar, många system försvann
|
|
|
|
#263 |
|
Jag hade 2,4 på första systemet, sen fick jag kalla fötter när banförhållandena uppdagades. Nåja, med lite flyt hade jag kunnat få in Abborren eller Rebellion...
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Ulf Ohlsson är en enorm kuskförstärkning på Guli Järven. Vann senast Ulf körde. Idag också.
|
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Citat:
![]() Red: Kul med Stamping! Senast redigerad av Voltstart den 2015-01-24 klockan 14:59. |
||
|
|
|
|
|
#266 |
|
Rebellion
Robert Bergh
|
|
|
|
#267 |
|
Får hoppas på Ove med Rigeljärven nu, kör utav bara helvete Ove så dom inte hinner dit!
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Inget svar från varken doob eller soft pojken.
|
|
|
|
|
|
|
|