Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-19, 14:52   #16
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 335
Sharp$: 1989
Standard

Avd-6: 5 Nabab Di Poggio går jämt o bra. Nu med Björn G i sulkyn blir den nog storfavort. Visst kan den vinna. Men den kommer nog att få gå utvändigt om mkt kapable 4- Monte Major. Är 4 vid sunda väskor så blir den inte lätt att besegra ikväll. Jag tror o hoppas att J Moberg har ställt hästarna iordning till kvällen, för då blir de åka av. Om dessa skulle duellera bort loppet så finns det bra motbud bakom. 11- Princess Wine har spurtat strålande på slutet o med tempo kommer hon givetvis in i matchen. Formen är även bra hos storskrällen 10- Cosmo M.L. Den har bra fart för klassen o är ett måste streck vid gardering. Nu bara 2%!. Varnar lite för 3- Orderly. Seg senast men säkert gått fram med de loppet. Tror Kim passar bra på den här. 8- Quangaroo Zet ligger Redén lågt med.

AVD-6: 4. B-5.11.10.3. C- 8.1. D- 2.7.9.12.6
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+25)
valla94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 15:05   #17
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valla94 Visa inlägg
Avd-6: 5 Nabab Di Poggio går jämt o bra. Nu med Björn G i sulkyn blir den nog storfavort. Visst kan den vinna. Men den kommer nog att få gå utvändigt om mkt kapable 4- Monte Major. Är 4 vid sunda väskor så blir den inte lätt att besegra ikväll. Jag tror o hoppas att J Moberg har ställt hästarna iordning till kvällen, för då blir de åka av. Om dessa skulle duellera bort loppet så finns det bra motbud bakom. 11- Princess Wine har spurtat strålande på slutet o med tempo kommer hon givetvis in i matchen. Formen är även bra hos storskrällen 10- Cosmo M.L. Den har bra fart för klassen o är ett måste streck vid gardering. Nu bara 2%!. Varnar lite för 3- Orderly. Seg senast men säkert gått fram med de loppet. Tror Kim passar bra på den här. 8- Quangaroo Zet ligger Redén lågt med.

AVD-6: 4. B-5.11.10.3. C- 8.1. D- 2.7.9.12.6
Moberg ligger halvlågt låter det som!?... "Ej kunnat träna, knappast på topp ikväll" Sedan är han en lallare i sulkyn o inte omöjligt att B.G smäller sig förbi från start!? Synd med den negativa infon kring hästen... Med bättre förberedelser samt en "riktig" kusk istället hade det känts helt klart... Bättre du plockar fram den lila-vita dressen o kör själv ikväll Massur Degur så kan vi gå in hårt på toton

4 Monte Major (V64-6) var ute på en väldigt hård bana senast på Åby och jag var inte nöjd med honom då. Jag är lite orolig för formen då jag inte kunnat träna på min sandbana i ett par veckor, han är knappast på topp ikväll. Du tror att spetsstriden kan avgöra loppet? Ja, det blir full körning och som du säger, kommer han till ledningen är mycket vunnet och då ska det vara en ganska bra chans. Det blir skor runt om, men det har ingen avgörande betydelse, han har vunnit med skor både hos mig och hos Flemming. Flemming körde honom med tåskor fram ett par gånger då han tyckte han blev mer stabil med den balansen, säger Jonas Moberg.
__________________
"The greatest good you can do for another is not just share your riches, but to reveal to him his own" -Benjamin Disraeli
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 15:30   #18
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 335
Sharp$: 1989
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
Moberg ligger halvlågt låter det som!?... "Ej kunnat träna, knappast på topp ikväll" Sedan är han en lallare i sulkyn o inte omöjligt att B.G smäller sig förbi från start!? Synd med den negativa infon kring hästen... Med bättre förberedelser samt en "riktig" kusk istället hade det känts helt klart... Bättre du plockar fram den lila-vita dressen o kör själv ikväll Massur Degur så kan vi gå in hårt på toton

4 Monte Major (V64-6) var ute på en väldigt hård bana senast på Åby och jag var inte nöjd med honom då. Jag är lite orolig för formen då jag inte kunnat träna på min sandbana i ett par veckor, han är knappast på topp ikväll. Du tror att spetsstriden kan avgöra loppet? Ja, det blir full körning och som du säger, kommer han till ledningen är mycket vunnet och då ska det vara en ganska bra chans. Det blir skor runt om, men det har ingen avgörande betydelse, han har vunnit med skor både hos mig och hos Flemming. Flemming körde honom med tåskor fram ett par gånger då han tyckte han blev mer stabil med den balansen, säger Jonas Moberg.
Ja de kanske är dags snart
Moberg brukar ha klart för sig. Ligger han lågt känns den iskall ju. Då blir de väl BG i spets. BG är säker i dessa sammanhang. Om han vet de minsta minus på Mobergs så kommer har köra för spets. Då släpper väl Moberg?. Sen defilerar han hem ytterligare en storfavo! Eller vad tror du om loppet?
valla94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 16:28   #19
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 335
Sharp$: 1989
Standard

Avd-6: Bengt H säger att skor på 5 NDP i sista är minus = sårbar. Kollade i lopparkivet. Känslan häst sida vid sida att 4 MM o Moberg håller ut 5 från start. Frågan är nu hur mkt det kostar o hur är det med formen där?. Man kan läsa på TTs textv 420 (4an) att mkt är vunnet om vi får spetsen , säger Moberg. Måste verkligen Monte Major vara topp för att vinna detta???
valla94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 16:30   #20
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valla94 Visa inlägg
Ja de kanske är dags snart
Moberg brukar ha klart för sig. Ligger han lågt känns den iskall ju. Då blir de väl BG i spets. BG är säker i dessa sammanhang. Om han vet de minsta minus på Mobergs så kommer har köra för spets. Då släpper väl Moberg?. Sen defilerar han hem ytterligare en storfavo! Eller vad tror du om loppet?
Tycker sista känns lurigt!? Som du säger så är B.G påläst o vet vad som gäller... Men minuset på denna är väl skotvånget? Klart sämre de två sista med dojor på... Men första B.G upp är såklart MEGAPLUS! Han kanske bara smäller in den? Moberg ville dock köra i ledningen om han kommer dit... Men oroväckande info som sagt... Hade det varit "allt som vanligt " på den hade den känts "klar" då han funkar bra med skor, vilket flera andra inte gör... Kan det smälla i sista tro!? Långsökt, men det är ju lite minusinfo på de mest betrodda...
__________________
"The greatest good you can do for another is not just share your riches, but to reveal to him his own" -Benjamin Disraeli

Senast redigerad av Alanya den 2015-01-19 klockan 16:34.
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 16:51   #21
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Första avdelningen gör mig lite orolig. Spika den överlägset bästa hästen eller leta motbud? Redéns hästar brukar ju generellt behöva ett par lopp innan formen är bra. Men här kanske det räcker med 60 % form?

Vad ska man göra?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 16:54   #22
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Första avdelningen gör mig lite orolig. Spika den överlägset bästa hästen eller leta motbud? Redéns hästar brukar ju generellt behöva ett par lopp innan formen är bra. Men här kanske det räcker med 60 % form?

Vad ska man göra?
Hur du än gör bör du ha i åtanke att Redén ligger lågt. plus sko är rätt så mycket minus. Pina Colada har väl inte imponerat sen comebacken, men går alltid med skor och med flax kan den skrälla. Dock C häst. min A häst är Quantum Sailor. Mvh softpojk
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 16:54   #23
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Första avdelningen gör mig lite orolig. Spika den överlägset bästa hästen eller leta motbud? Redéns hästar brukar ju generellt behöva ett par lopp innan formen är bra. Men här kanske det räcker med 60 % form?

Vad ska man göra?
Spika Qantum! Form slår klass denna gång! Spets eller hålet för Christel och det borde lösa sig om det blir hålet. Redens behöver allt som oftast minst ett lopp i kroppen vilket han klart och tydligt alltid påtalar ändå streckar "Svensson" på i vanlig ordning!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5)
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 16:59   #24
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Problemet är väl att de förmodligen släpper ledningen till Redéns. Sen lär det väl bli "kallblodstempo", ja nästan iaf.

Vem ska offra sin häst för att sätta tempot?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 17:02   #25
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Problemet är väl att de förmodligen släpper ledningen till Redéns. Sen lär det väl bli "kallblodstempo", ja nästan iaf.

Vem ska offra sin häst för att sätta tempot?
Den risken finns absolut, skulle vara tråkigt om det blir så. Vem som ska offras kan jag inte ge besked på, men det du skrev har jag i åtanke så självklart är Redéns lus med som B häst. Men jag hoppas dem vågar och det blir lite action.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 17:04   #26
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

I avd V är Fossens Bonus galet stor favorit. Sprint och bakspår. Samt Widmans spik.

Finns ju några motbud, kanske onödigt att strecka fler men gör man inte det kanske man inte ens behöver spela idag? Då blir väl utdelningen under tusenlappen...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 17:05   #27
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Den risken finns absolut, skulle vara tråkigt om det blir så. Vem som ska offras kan jag inte ge besked på, men det du skrev har jag i åtanke så självklart är Redéns lus med som B häst. Men jag hoppas dem vågar och det blir lite action.
Åbys V75:a (i lördags) all over again, tror jag tyvärr?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 17:11   #28
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
I avd V är Fossens Bonus galet stor favorit. Sprint och bakspår. Samt Widmans spik.

Finns ju några motbud, kanske onödigt att strecka fler men gör man inte det kanske man inte ens behöver spela idag? Då blir väl utdelningen under tusenlappen...
haha.. normalt är det ju kört om Widman spikar,, Men denna gång bör väl han få rätt... Är ju ett monster för klassen... Lika givet är det att spika Sudbury tycker jag.. Näst senast var den tvåa bakom Plead Guilty .. Inga såna djur med nu... Senast vid vinsten var den superfin och travade klockrent... Bra spår, bästa kusken...
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 17:14   #29
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
haha.. normalt är det ju kört om Widman spikar,, Men denna gång bör väl han få rätt... Är ju ett monster för klassen... Lika givet är det att spika Sudbury tycker jag.. Näst senast var den tvåa bakom Plead Guilty .. Inga såna djur med nu... Senast vid vinsten var den superfin och travade klockrent... Bra spår, bästa kusken...
Stall Goop har ju strukit en häst för halsinfektion. Problem i stallet eller undantag?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 17:16   #30
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Fem minuter till lopp ett. 6 Linda Lovley borde vara en bra U-häst på tvilling. Emot etc. Osäkra franska Undies Des Charmer och Minili Dream.

Frågan är om favoriten inte tröttnar med dojorna.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td