|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Jaha, då var det dax igen. Atg å deras filmottagning. Självklart vinner den minst spelade av de 3...
___________ Nu kommer en storfavorit ut i Norge. Bollade med Micke J:s vinnare i lopp 2 nyss. Torpa Nils!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
150000 st system försvann där....helt sjukt!!!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ligger ATG nere? kan inte komma in nu.. Edit: ploppade upp igen...
Senast redigerad av Lazze den 2015-01-19 klockan 19:22. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Mmm...Det där känner man igen, det är sanslöst hur ofta man lyckas med att plocka bort "fel" häst. :/ I dag hade iaf jag turen med mig, ändrade mig i sista sekund hos ATG-ombudet och streckade 6-8 i stället för 5-6 (spets & bästa hästen).
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Så vadå? Redéns avslag är inget värda. På V65 i fredags gav också ett avslag (t.o.m. "ingen vinstchans") på Rascal Zet varpå han satsade friskt mot täten, tog spets och åkte dit precis i de sista stegen mot en SHJ-häst som Kihlström körde.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Inte så sjukt, tänk på att ett "system" ofta inte är ett system. Jag hade ett reducerat system på 18 kuponger, bara 9 kvar nu men fortfarande med på systemet.
|
|
|
|
#54 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Nä uppenbarligen är de inget värda eftersom folk är dumma nog att spela ner en häst till 1.40 där det saknas 0 spelvärde (beroende på avslaget).
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Ja, och som dessutom inte startat på ett år, fullständigt obegripligt att den kan bli så stor favorit, frågan är om den ens borde varit favorit här.....
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
svårt att hitta en bättre spetskusk än Micke. Skulle vara Söderqvist isf.
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Kul, där hade A-hästen suttit oxå...
__________ Kan man hoppas på jätteskräll i V4:1? Spik på Fossens förstås, även om det känns urvattnat värre. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
1 2, 4, 5
2 2, 4, 14 3 1, 5, 11 4 4 Monte Major Voltis. Ger du avslag om jag spelar såhär? Jag har torka, vill inte vattna.
|
|
|
|
#59 |
|
Struntade i v64 men gör en liten v4. Låser på 2 o 5 i första.
|
|
|
|
|
|
|
|