|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Ingen værdi i v4 idag. Vinder Fossens Bonus gir den maks 400 kr
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Det beror på vilka som vinner de andra loppen. Finns ganska många kombinationer som ger mer än 400 även om den vinner det kan jag lova dig.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Onyx Bi på plats nu i nästa lopp blir dagens spel från mig! Smällde till med två raka och en tredjeplats när den tävlade och tränade i Sverige. Åter över gränsen och har bra kusk och bra läge för att smyga med i rygg ledaren troligtvis. Ska inte vara svårt att knipa en pallplats med de förutsättningarna!
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Sömnpiller idag igen... Blir ju favoritparader nästan varje dag i princip... Vad händer!?
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Såg den också nu i efterhand...bra hittat!
|
|
|
|
#70 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Men suck, lyckades spela vinnare i all hast istället för plats som det var tänkt! Och ute på V6 pga "för bra" rank (hade satt konstiga krav kom jag på så här i efterhand, brukar sätta minst 1 C-häst men då ranka C-hästar utifrån strecklistan jämfört med egen rank som jag gjorde idag). Bara att bryta ihop och komma igen med lite bättre koll på fingrarna och tankspriddheten...
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Mm, men spikar du Mahony i det där sällskapet är det nog till att skylla sig själv lite...
|
|
|
|
|