|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Du menar att han skulle svarat när bästa ryggen i loppet (up and quick) kom farande. Stryrningen var perfekt punkt slut
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Fint med Ingesson där på galan.
_______ När man sedan ser Kenneths yttersida mot brassarna och inte minst "varianten" Mild-Brolin så blir det gåshud! Vilket lir! |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Ja, det är frustrerande nog bara det.
Vi får ta nya tag, även om tålamodet just nu sitter löst.(Under 10lax handlade det om denna gång iallafall.) Ny jackpott imorrn å hoppas på retroaktiv belöning. Det är tyvärr ingenting som ramlar in på beställning, bra spel måste varvas med flyt. Tappa onödiga pengar är ett skit! Just nu är min spik Alston Hall imorrn. Om jag orkar, kanske tar ett halvårs uppehåll...
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Vore synd att torska på målfoto.
|
|
|
|
#111 |
|
haha Typiskt Örjan att sitta i kön o läsa Fantomen o nästan hinna fram
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10) |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Hoppades verkligen att Örjan skulle vinna detta men i vanlig ordning röstar svenska folket fram nån badanka som har lyckats ta nån EM medalj nånstans.
I ärlighetens namn skulle kanske Charlotte Kalla ha vunnit detta ändå. Hyfsat mycket större prestation att prestera på ett OS än att plaska i nån EM tävling nånstans. Den dagen Sjöström lyckas simma hem några OS guld är hon värd detta, men svenska folket har i vanlig ordning ingen kunskap till att sätta in saker i perspektiv. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Hemma efter snön på färjestad
men bra mat nya tag i morgon
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Ha, ha...Travtjänst skryter med att de satte V6-slutspelet till grov insats. Det måste ju betyda att de missade Spel å Rank, eller vad det nu kallas. Hålla på sådär: Skämmes!
![]() ___________ Axevalla imorrn: Det är svårt nog att lira mot svårigheterna i trav som det är, men efter ett osannolikt missflyt med nedladdning på ATG under ett par års tid har jag bestämt mig för att göra mitt sista spel på bra länge. Jag orkar inte hålla på när utfallet inte motsvarar mina spel alls, som jag egentligen lagt. En paus blir till enbart glädje och ger skön distans till vad som just nu stör mig runt mitt travintresse. Nåväl tisdagens V6 blir det sista, sen återkommer jag nog runt årets höjdpunkt: Hugo Åbergs! (Jodå, ”Roterande hundringen” på V75 med tillhörande lycka till tillsammans med familjemedlemmar ska naturligtvis genomföras när turordningen kommer till mig…) Jag testar såhär, med ett mindre tilltaget joker: Avd I: B 2 4 5 Avd II: B 6 11 12 C 1 3 5 9 Avd III: B 3 (Obsession) Avd IV: A 11 12 B 13 C 2 5 10 (Ge Tennis ett rygglopp fram till långa upploppet!) Avd V: A 1 5 B 11 C 7 10 Avd VI: B 11 (Alston Hall) Krav: 2A 1A-1C 6B Kostnad: 267:- (Reducerat 58%) Nu blir det lopparkivet och Travronden som gäller framöver bra länge. Följa tävlingarna direkt i lajven tänker jag inte ha tid med. ATG.se borde samla senaste veckans förhandsintervjuer och vinnarcirkelintervjuer tillgängliga, så man kan ta del av dem även lite i efterhand. Det framkommer väldigt mycket bra info att samla på sig inför framtida analyser i dessa. En sak jag tycker bara, då alla inte har tid att hänga varje kväll för att kolla/lyssna/uppdatera sig. Vad kuskar/tränare säger i dessa intervjuer lär åtminstone mig mycket. God tur! Game Set Match, med Tennis!
|
|
|
|
|
|
|
|