Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-21, 06:24   #16
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Tror nog det är vanligare att ombud trycker fel och gör ett ombudsandelsspel istället för kundandelsspel därav inget master kvitto. Har varit in till en del ombud som inte ens vet att man kan göra kundandelsspel...
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 07:11   #17
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13248
Standard

Är det inte sos på Pedro Bi
Avd5 kvällens idiotdrag Inhibited
Avd7 Youana som den var sist
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 07:16   #18
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2505
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Tror nog det är vanligare att ombud trycker fel och gör ett ombudsandelsspel istället för kundandelsspel därav inget master kvitto. Har varit in till en del ombud som inte ens vet att man kan göra kundandelsspel...
Kan vara så, Sen är provisionen för ombuden högre på andelsspel kontra kundandelar, samt om det är någon säljtävling så brukar inte kundandelar vara inräknade.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 10:32   #19
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 793
Sharp$: 37725
Standard

Det har kommit en hel del snö i Stockholm och ska fortsätta så hela dagen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 10:39   #20
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 1594
Standard

Lite snabba funderingar nu när jag kikar på förmiddagen.

1) Alchemella Rich från spets känns intressant. Clara RC har suttit fast på slutet och det låter som om stallet är sugna på att tävla. Alvena är en jättefin märr, men vingelläge och distansminus...Radyson startar från ett praktuselt läge och har vilat lite över en månad. Låter inte som om de är jättesugna på att tömma hästen.

2) Känns väl sådär att anklaga en häst som har närmare 30% segrar för att sakna skalle, men jag tycker inte att Pedro Bi är en helt ärlig häst. Rite On Win är tråkig på strecken, men jag litar mer på honom.

3) Låst på Hobard, Da Vinci Boko och Encore Zon?

4) Tror att Erik sitter i ledningen med Amor Winner efter några hundra meter, och att Nadal (trots bra häst) får svårt att runda i spåren över distansen och slå A.W. från spets.

5) Vivo Per Lei klar förstahäst här. Kan hamna bra på det. Speedy Sus intressant från spets i annat fall.

6) Här är jag inne på att Speed Hill matar ned dem till slut. Gilmour ska laddas och köras i ledning, Elit Sjöhammar går väl bara i spets så det är väl klart att Erik skickar i väg. På Wallin låter det som om att han kommer att få överta spets, så det är väl klart att han kör framåt från start. M.a.o. så tror jag på lite körning och kamp om positioner. Örjan smyger med. Som någon nämnde, kul chansspik.

7) Skönt att stallet deklarerar innan att detta är ett led i matchningen till finalen och att det här loppet inte är det viktigaste för Youana. Tror att hon spetsar och att sen Overtaker By Sib får överta, och därifrån blir han inte lätt att tampas med. No Deal har jag svårt att se att de skulle köra så hårt med från detta läge när de har en final som kommer.

8) Explosive Dust är en frontrunner, lär ladda vad som går. Pedersen andas optimism med Önas Jocke, Lindblom från längst ut på vingen med startsnabb häst (klart han laddar), favorit på V75 senast, 5% nu... Understeiners från bricka 10, fågel eller fisk?


Åter till ritbordet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1)
Metatrone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 10:44   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 589
Sharp$: 2102
Standard

Känns som mellanvolten är rätt missgynnad i stayerloppet 5avd, medans hästarna 1, 14 och 15 står bra inne på dom "gynnade" volterna, lås?
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 10:51   #22
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Ursäkta för en till rookiefråga, men vad är det för inlämningsavgift på V86? Hur mycket mer kostar det t.ex. att lämna in två system med 2000 rader var istället för ett system med 4000 rader?

Måste man betala utbetalningsavgiften för varje andel om man delar upp spelet i säg 5 andelar?
inlämning
0-50:- 2:- avgift
51-100:- 4:- avgift
101-150:- 5:-
151-200:- 7:-


utbet

6:- 1 kr avgift
7-50 2 kr
5-100 3kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+5)
foox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 13:16   #23
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

vem som går med järnkva. i andra som tt skriver om i lopp 2 ?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 13:30   #24
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Info från stall Wallin! Carpenter On Tor finare än någonsin! "Vinner även från dödens!"
55% nu och upp till var och en att värdera både chans och värde. Ger bara infon...
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 13:37   #25
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 793
Sharp$: 37725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Info från stall Wallin! Carpenter On Tor finare än någonsin! "Vinner även från dödens!"
55% nu och upp till var och en att värdera både chans och värde. Ger bara infon...
Carpenter tycker jag är bästa spiken i dag. Sedan har jag inte riktigt tagit ställning till Nadal Broline med tanke på banan på Solvalla, men det är ju en klart bra chans det med. Låter lite smålurigt på Stig H. dock.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 13:42   #26
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Carpenter tycker jag är bästa spiken i dag. Sedan har jag inte riktigt tagit ställning till Nadal Broline med tanke på banan på Solvalla, men det är ju en klart bra chans det med. Låter lite smålurigt på Stig H. dock.
Enligt vad jag kan se i arkivet så kan amor winner öppna bra och svara ut Nadal Broline. Från spets så kan amor bli knepig att ta ner. För inte är väl Erik intresserad att släppa till favoriten?

För övrigt tycker jag hobard är bästa spiken. tror han håller upp ledningen , sen händer inte så mycket mer i det loppet
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 14:13   #27
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22766
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Enligt vad jag kan se i arkivet så kan amor winner öppna bra och svara ut Nadal Broline. Från spets så kan amor bli knepig att ta ner. För inte är väl Erik intresserad att släppa till favoriten?

För övrigt tycker jag hobard är bästa spiken. tror han håller upp ledningen , sen händer inte så mycket mer i det loppet
Verkar bli jänkarvagn ffg, men bara barfota fram(enligt SS) på Hobard
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 14:27   #28
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2501
Standard

Har någon läst Sjödéns analys i ronden? Är den matnyttig eller som helgens analys till V75? Vill inte betala för varmtluft...
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 14:33   #29
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 1594
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Har någon läst Sjödéns analys i ronden? Är den matnyttig eller som helgens analys till V75? Vill inte betala för varmtluft...
Har inte lyckats hitta den ännu på hemsidan, och ingenting i tidningen heller. Säger till när/om den dyker upp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+5)
Metatrone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 15:01   #30
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 12
Sharp$: 76
Standard

Jänkarvagn


Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vem som går med järnkva. i andra som tt skriver om i lopp 2 ?
Hej vet ej vem kör med Jänkarvagn i andra men i tredje blir det för första gången för Hobard o Lövgren hade stora förhoppningar på hästen tänkbar spik
Dzekson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td