|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 | ||
|
Citat:
Citat:
|
|||
|
|
|
|
|
#122 |
|
Tack, men lite missförstånd jag vann inte 100k idag på lunchen, menade att det gav det för 4 rätt. Usain Colt var väl hästen jag spelade hårt på idag. Vinnare och DD.
4,6,11,12 nu för V4 4 eller 11 för DD
|
|
|
|
#123 |
|
Ja det var din ide Usain Colt jag menade....Du verkar ha hittat spelformen...!
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Synd om 11 vinner. Dock är det väl bäst för DDn. att man missar på att plocka bort Björns häst i 2a. Nu går han väl och vinner och dödar allt tillslut ändå.
|
|
|
|
#125 |
|
Axevalla 3 20150120 V4
Avd-1: 3,6, Res: 9 Avd-2: 2,5,12,13, Res: 10 Avd-3: 1,5,7, Res: 10 Avd-4: 11, Res: 6 System: 1 24 rader * 1 * 2,00 = 48 kr In med sista nu då så man kommer i spår igen....
|
|
|
|
#126 |
|
Får jobba ihop den tillsammans, eller vad säger du? Välkommen in i värmen.
|
|
|
|
#127 |
|
V4 + DD. Plus ett fint vinnarspel, man är väl tillbaka lite iaf.
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+2) Senast redigerad av alle den 2015-01-20 klockan 21:19. |
||
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Citat:
Har också en idé att kolla hur hästen gått i förhållande till ranken. En häst som rankats trea, men placerar sig som tvåa får en pluspoäng, kommer den femma är det två minuspoäng etc. Kräver att jag rankar alla lopp, men det kan det vara värt. Skall också försöka vikta in det här med ston mot hingstar/valacker samt unghästar mot äldre. Det är lite knepigt, skiljer olika mycket i olika klasser mellan snittutfall och faktiskt utfall. En annan knepig grej är att komma rätt med spårens värde i tilläggslopp. Det beror ju så mycket på hur många hästar i varje volt det är, och hur proppen är skriven. Börjar dock få tillräckligt mycket statistik där för att våga mig på att försöka räkna fram hur bra ett spår är vid olika typer av tilläggslopp.
|
|
|
|
#131 |
|
Där blev man precis rånad på 30 lax! Undrar hur mycket Dahlborg lirat på Untersteiner? Hade vunnit med flera längder utan den där idiotstyrningen...
Kan man skicka en faktura på mellanskillnaden? |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Tack. Nya tag imorgon på V86. Otroligt skönt, då man varit otroligt kall senaste tiden.. Sängen nu. Godnatt. Ha det bra
|
|
|
|
#133 |
|
njaaa... tycker den såg rätt kall ut i mål! Men när man lirat vill man ju såklart hellre att han provar än att fastnar! Men jag tror det bara var skenbart sparat!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+1) |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Citat:
Iofs svårt att veta hur mycket vinnaren hade sparat i mål Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+2) |
||
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Citat:
För övrigt, zappade över på V64-sammandraget igår och idag. Vilken brutal klasskillnad det är på reffning av P Skoglund jämfört med hon som var igår (minns inte vad hon heter, brukade köra norrlandsomgångar förr och har inte hört henne på länge så hoppades hon lagt av).
|
|
|
|
|
|