Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-25, 00:15   #16

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Köper du bröd och bullar i den butiken så är det mig o mina kollegor du ska tacka för maten!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+30)
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-25, 00:35   #17

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Leif och Narold Vox spikar!
Leif TOPPFORM! Lallaren körde bort den x2 i försök och final sist (ändå vann den försöket)! Ryan Kronos missar spets och Leif vinner överpaceat lopp med halva upploppet! Narold Vox härdad och står bra till med 80! Bäst i fältet och ingen står emot över tre varv!

Lås på Coco De Vie och Morgana Bi! Klassblandning!

Dagens chansspik och bästa värde: 4 Flash Oak
4% på den!!? FOLK ÄR DYNGRAKA! Knallform! Vidrig avslutning sist och flög fram!
Knockade Heiskanens kanon! Bäst kapacitet i fältet och läge! Varför nämns den knappt? Varför streckar "ingen"? Fattar inte...

1) 10
2) 2 3 4 6 11
3) 1 2 5 6 9 11
4) 6 10
5) 1 4 5 8 9 10 11 12
6) 1 4 5 9
7) 11
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-25, 00:47   #18

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Leif TOPPFORM! Lallaren körde bort den x2 i försök och final sist (ändå vann den försöket)! Ryan Kronos missar spets och Leif vinner överpaceat lopp med halva upploppet! Narold Vox härdad och står bra till med 80! Bäst i fältet och ingen står emot över tre varv!

Knockade Heiskanens kanon! Bäst kapacitet i fältet och läge! Varför nämns den knappt? Varför streckar "ingen"? Fattar inte...

1) 10
2) 2 3 4 6 11
3) 1 2 5 6 9 11
4) 6 10
5) 1 4 5 8 9 10 11 12
6) 1 4 5 9
7) 11
Ska man våga spika bakspår på kort distans? Eller Leif är bara för bra?
Dina ord övertygar nästan mig till att spika själv
Missar Ryan Kronos spets tror jag med Leif vinner.
Gammal 2015-01-25, 00:48   #19

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:

1) 10
2) 2 3 4 6 11
3) 1 2 5 6 9 11
4) 6 10
5) 1 4 5 8 9 10 11 12
6) 1 4 5 9
7) 11
Varför spikar du inte den då? Så får du ner kostnaden på systemet rätt kraftigt
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-25, 00:49   #20

Manprinsens avatar

Standard

Leif, Coco och Narold Vox känns som vettiga spikar. Fast Goop trodde att tilläggshästarna skulle få svårt att hinna fram eftersom startvolten är rätt hyfsad ändå?
Gammal 2015-01-25, 00:57   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Leif, Coco och Narold Vox känns som vettiga spikar. Fast Goop trodde att tilläggshästarna skulle få svårt att hinna fram eftersom startvolten är rätt hyfsad ändå?
Askö Q på 4% med kuskplus Adielsson nu tycker jag känns intressant.
Hans tråkiga rad gör väl att man får han till så låg %, men i grunden tror jag hästen har kapacitet ta detta från startvolten!
Gammal 2015-01-25, 01:03   #22

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Askö Q på 4% med kuskplus Adielsson nu tycker jag känns intressant.
Hans tråkiga rad gör väl att man får han till så låg %, men i grunden tror jag hästen har kapacitet ta detta från startvolten!
Ja 2,3,4 känns tidiga på startvolten, streckprocenten på 2:an lockar dock inte... Erik bakom 4:an kan garanterat bedöma tempot och servera den ett perfekt lopp så den slår en spurtande Narold Vox med en noslängd med lite flyt...

Men jag kommer behöva gå kort i det loppet och då känns Narold som en vettig spik trots allt. Speciellt som den såg ut senast...
Gammal 2015-01-25, 01:13   #23

Manprinsens avatar

Standard

Skulle Linus Wibb få för sig att gå iväg felfritt när han står 40m bättre till än dom bästa hästarna så är nog loppet över. Chansen för det är nog rätt minimal men till 5% kan det vara intressant om man har råd...
Gammal 2015-01-25, 01:19   #24

Standard

Citat:
Ja 2,3,4 känns tidiga på startvolten, streckprocenten på 2:an lockar dock inte... Erik bakom 4:an kan garanterat bedöma tempot och servera den ett perfekt lopp så den slår en spurtande Narold Vox med en noslängd med lite flyt...

Men jag kommer behöva gå kort i det loppet och då känns Narold som en vettig spik trots allt. Speciellt som den såg ut senast...
Haha, jo samma här, börjar man strecka där framme med kommer man ju upp i en 5-7 streck med allt... och det har man inte alltid råd med!

Inte jag heller, max 3 streck...

Candor Hall ligger mig varmt om hjärtat, men får kanske spela med hjärnan istället !
Gammal 2015-01-25, 05:54   #25

softpojks avatar

Sharp$: 1934
Standard

Citat:

1) 10
2) 2 3 4 6 11
3) 1 2 5 6 9 11
4) 6 10
5) 1 4 5 8 9 10 11 12
6) 1 4 5 9
7) 11
HAHAHAHAHAH asså "Folk är dyngraka!"... så jävla skön
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-25, 06:52   #26

softpojks avatar

Sharp$: 1934
Standard

Beatyson I Avd 1 har väl större chans än Leif? Passar bättre på distansen och bättre utgånsläge? Här blir det till och ta ställning. Kom gärna med synpunkter.
Gammal 2015-01-25, 08:02   #27

doobs avatar

Standard

Citat:
Varför spikar du inte den då? Så får du ner kostnaden på systemet rätt kraftigt
Jag var jävligt nära ska du veta men sträcker mig till att det finns enormt värde i den! Spikar på DD istället!

Anser Leif och Narold Vox är bättre spikar!
Gammal 2015-01-25, 08:06   #28

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Ska man våga spika bakspår på kort distans? Eller Leif är bara för bra?
Dina ord övertygar nästan mig till att spika själv
Missar Ryan Kronos spets tror jag med Leif vinner.
Jag är övertygad om att Ryan missar spets och att det blir överpace! Så många startsnabba och intresserade av pik att det skulle förvåna oerhört om det inte blir det! Gissar att Åke L och Figaros Dream är enormt revanschssugna och kommer gasa utav helvete! Beautyson likaså och det lär bli rejäl fart i minst 400 meter!

Leif gottar sig och styr på i god tid och tuffar runt dom komfortabelt sista 600! Tror den är överlägsen!
Gammal 2015-01-25, 08:13   #29

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Beatyson I Avd 1 har väl större chans än Leif? Passar bättre på distansen och bättre utgånsläge? Här blir det till och ta ställning. Kom gärna med synpunkter.
Absolut inte enligt min mening! Beautyson är skapligt startsnabb men om den kommer förbi invändiga, vilket jag inte tror på, så får den omgående Figaros Dream på sig och Åke lär gasa! Hoppas och tror att Åke är rejält sur och revanschsugen efter Kontios överfall (stallkörning) sist! Figaros har absolut toppform och Åke är inte känd för att backa!

Finns liten risk för solfjäder men skulle förvåna mig om Ryan håller upp! Nästan samtliga utvändigt är startsnabba men inga djur som tål två tuffa speeder!

Leif kan ta det lugnt och hitta position i andraspår och som den såg ut i försök och final sist där lallaren Ove Berglin gjorde allt fel är den hästen i det här gänget! Det positiva med Oves talanglösa styrning i finalen är att hästen blev fast med precis rubbet kvar! Leif har absolut toppform är både stark och speedig och lär få hjälp med tempot!

KANONSPIK! 22% är bra!

Senast redigerad av doob den 2015-01-25 klockan 08:20.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-25, 08:23   #30

doobs avatar

Standard

Beaktar dessutom Stall Redén med försiktighet! Tycker hans hästar underpresterar och stallet har inge den riktiga formen. Det i kombination med viss galopprisk gör att jag garderar storfavoriten Darius Boko!

Experterna hyllar men bortser från stallformen! Inte jag!

Extremt intressant är 4 Don Incantatore (näst sist och 1%...spriten ni vet...) och 11 Ebu B.Boko som är toppad till detta lopp! Var bra på tung bana sist och om överpace så... Har alltid varit en snackis och nu kanske det är proppen ur?

td