|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+30) |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Leif och Narold Vox spikar!
Leif TOPPFORM! Lallaren körde bort den x2 i försök och final sist (ändå vann den försöket)! Ryan Kronos missar spets och Leif vinner överpaceat lopp med halva upploppet! Narold Vox härdad och står bra till med 80! Bäst i fältet och ingen står emot över tre varv! Lås på Coco De Vie och Morgana Bi! Klassblandning! Dagens chansspik och bästa värde: 4 Flash Oak 4% på den!!? FOLK ÄR DYNGRAKA! Knallform! Vidrig avslutning sist och flög fram! Knockade Heiskanens kanon! Bäst kapacitet i fältet och läge! Varför nämns den knappt? Varför streckar "ingen"? Fattar inte... 1) 10 2) 2 3 4 6 11 3) 1 2 5 6 9 11 4) 6 10 5) 1 4 5 8 9 10 11 12 6) 1 4 5 9 7) 11
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Dina ord övertygar nästan mig till att spika själv ![]() Missar Ryan Kronos spets tror jag med Leif vinner. |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Leif, Coco och Narold Vox känns som vettiga spikar. Fast Goop trodde att tilläggshästarna skulle få svårt att hinna fram eftersom startvolten är rätt hyfsad ändå?
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Hans tråkiga rad gör väl att man får han till så låg %, men i grunden tror jag hästen har kapacitet ta detta från startvolten! |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Men jag kommer behöva gå kort i det loppet och då känns Narold som en vettig spik trots allt. Speciellt som den såg ut senast... |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Skulle Linus Wibb få för sig att gå iväg felfritt när han står 40m bättre till än dom bästa hästarna så är nog loppet över. Chansen för det är nog rätt minimal men till 5% kan det vara intressant om man har råd...
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Inte jag heller, max 3 streck... Candor Hall ligger mig varmt om hjärtat, men får kanske spela med hjärnan istället !
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
#26 |
|
Beatyson I Avd 1 har väl större chans än Leif? Passar bättre på distansen och bättre utgånsläge? Här blir det till och ta ställning. Kom gärna med synpunkter.
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Anser Leif och Narold Vox är bättre spikar!
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Leif gottar sig och styr på i god tid och tuffar runt dom komfortabelt sista 600! Tror den är överlägsen!
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Finns liten risk för solfjäder men skulle förvåna mig om Ryan håller upp! Nästan samtliga utvändigt är startsnabba men inga djur som tål två tuffa speeder! Leif kan ta det lugnt och hitta position i andraspår och som den såg ut i försök och final sist där lallaren Ove Berglin gjorde allt fel är den hästen i det här gänget! Det positiva med Oves talanglösa styrning i finalen är att hästen blev fast med precis rubbet kvar! Leif har absolut toppform är både stark och speedig och lär få hjälp med tempot! KANONSPIK! 22% är bra!
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2015-01-25 klockan 08:20. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Beaktar dessutom Stall Redén med försiktighet! Tycker hans hästar underpresterar och stallet har inge den riktiga formen. Det i kombination med viss galopprisk gör att jag garderar storfavoriten Darius Boko!
Experterna hyllar men bortser från stallformen! Inte jag! Extremt intressant är 4 Don Incantatore (näst sist och 1%...spriten ni vet...) och 11 Ebu B.Boko som är toppad till detta lopp! Var bra på tung bana sist och om överpace så... Har alltid varit en snackis och nu kanske det är proppen ur?
|
|
|
|
|