Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-22, 22:27   #1

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 3471
Standard

V65 Solvalla 23/1

Jackpot igen. Hade missa de. Men nu måste de jobbas med nya vinnare. Satte både V6 o DD . Så formen är på väg uppåt . Nog om de.

Sebastian Sund har suttit fast 2 ggr med rubbet kvar. Kan de vara en spik? Undrar om den har nån vinnarskalle kvar längre? Vad tror ni?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+5)
valla94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-22, 22:59   #2

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Detta är alltid mitt veckonöje, finns inge bättre sätt att starta helgen. Tycker inte omgången ser så jätte enkel ut. Men vad f-n gör Rufus på 1640? Ska bli ett roligt lopp att se. Kanske spik Bear glide?
Gammal 2015-01-22, 23:00   #3

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Fredagsmys! Längtar!
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-22, 23:17   #4

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Blev nyfiken och har kollat de 17 senaste omgångarna nu. Får vinstutfall vid 7 tillfällen på en statisk spelmodell som läggs utifrån kollektivets rank. 224820kr tillbaka på satsade 60520kr. Smått fantastiskt det, måste gå längre bak och se om det håller i sig någorlunda. Om det varit några få vinstutfall hade jag inte höjt på ögonbrynen så värst, men att det är så stabilt att det gett utbetalning i över 40% av omgångarna gör det riktigt intressant! Ska kika längre bakåt och se om det håller sig någorlunda, underlaget är ju i knappaste laget även om det är ruskigt stabilt så här långt...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
spikpaddy (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-22, 23:57   #5

Stekels avatar

Standard

Gick bakåt längre och gick igenom 43 senaste omgångarna och siffrorna normaliserades givetvis (annars kunde man ju sluta jobba). 270812kr tillbaka på satsade 153080 (netto 117732kr/ROI 183%). Isolerar man de första 26 omgångarna är siffrorna väldigt röda istället, 45992kr tillbaka på satsade 92560kr.

Men ser man till maratontabellen som egentligen är den enda intressanta så har vi alltså ROI 183% på ett streckspel och vinst utfaller i 23% av fallen (10 utfall på 23 omgångar). Insatsen är 3560kr, medelvärdet på utdelningarna vid vinsttillfällena är 27081kr, medianutdelning 9531kr.

Med tanke på andelen vinstutfall och återbetalningarna (och inte minst det faktum att de flesta av omgångarna i underlaget inte är jackpottförstärkta!) ser det här ganska intressant ut tycker jag, även om det såklart inte är statistiskt säkerställt för den sakens skull. Vad tror ni?

Tänker inte avslöja "formeln", men kan berätta att omgångens största favorit vinner i 65% av fallen och att det i 100% av de fallen även har vunnit minst en favorit till.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
mr_stylez (+3)
Gammal 2015-01-23, 00:17   #6

Standard

V6 kommer inledas med en SPIK i 8 Bear Glide. Är en bra sprinter som återkom senast efter nästan 2 månaders paus. Kördes till tät o höll ett bra tempo. Men blev nerspeedad precis på linjen av Yoga Brick som visat knallform på slutet. Går säkert framåt med loppet i kroppen. Nurmos o Kontio på valla är alltid farliga. Tror de körs tidigt mot täten o sen är loppet över! 7 Rufus SF över korta häcken måste få stora problem o hinna med som det sett ut. Agerar segt bakirån o härifrån riskerar han vingel. Mkt sårbar enligt mig. Visst är det en mkt bra häst men över 1640 får han visa innan jag tror på han. 4 Journey o Troels har vart en nästa gångare ett tag nu. Visat toppform på slutet o vart ute mot hårt motstånd. Visst är han tidig i loppet o den kanske bara vinner? Men Troels tillhör inte mina favo kuskar direkt ska sägas. Så jag tror att det än en gång blir fel för Truls o Journey.

Avd-1: Spik- 8 Bear Glide
Gammal 2015-01-23, 00:25   #7

Stekels avatar

Standard

Favoriterna är ganska starka på Vallas V65or!

Vinnare enligt rank på 258 senaste loppen:
1 - 112 (43,4%)
2 - 49 (19,0%)
3 - 24 (9,3%)
4 - 15 (5,8%)
5 - 19 (7,4%)
6 - 14 (5,4%)
7 - 11 (4,3%)
8 - 6 (2,3%)
9 - 3 (1,2%)
10 - 1 (0,4%)
11 - 2 (0,8%)
12 - 0 (0,0%)
13 - 1 (0,4%)
14 - 1 (0,4%)
15 - 0 (0,0%)

Gammal 2015-01-23, 00:26   #8

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Tycker favoriterna ser starka ut i morgon också tyvärr..jag har svårt att hitta roliga kantbollar. Ser ut att bli en fleris.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 00:33   #9

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valla94 Visa inlägg
V6 kommer inledas med en SPIK i 8 Bear Glide. Är en bra sprinter som återkom senast efter nästan 2 månaders paus. Kördes till tät o höll ett bra tempo. Men blev nerspeedad precis på linjen av Yoga Brick som visat knallform på slutet. Går säkert framåt med loppet i kroppen. Nurmos o Kontio på valla är alltid farliga. Tror de körs tidigt mot täten o sen är loppet över! 7 Rufus SF över korta häcken måste få stora problem o hinna med som det sett ut. Agerar segt bakirån o härifrån riskerar han vingel. Mkt sårbar enligt mig. Visst är det en mkt bra häst men över 1640 får han visa innan jag tror på han. 4 Journey o Troels har vart en nästa gångare ett tag nu. Visat toppform på slutet o vart ute mot hårt motstånd. Visst är han tidig i loppet o den kanske bara vinner? Men Troels tillhör inte mina favo kuskar direkt ska sägas. Så jag tror att det än en gång blir fel för Truls o Journey.

Avd-1: Spik- 8 Bear Glide
Skriver under på att Rufus har en riktigt opassande uppgift och kommer nog bli helt ospelbar som det ser ut. Är bra, men förutsättningarna suger verkligen. Sätter Bear Glide först också, men tycker inte det är en spik. Paradise Beach kommer nog bli grymt spelvärd, det är ett riktigt dåligt lopp och presterar den samtidigt som de bästa får lite problem ska det inte mycket till för att lösa sig från det läget.

Gammal 2015-01-23, 00:39   #10

softpojks avatar

Sharp$: 1934
Standard

Hmm Dooleys 60% något jag missat?
Gammal 2015-01-23, 00:41   #11

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Skriver under på att Rufus har en riktigt opassande uppgift och kommer nog bli helt ospelbar som det ser ut. Är bra, men förutsättningarna suger verkligen. Sätter Bear Glide först också, men tycker inte det är en spik. Paradise Beach kommer nog bli grymt spelvärd, det är ett riktigt dåligt lopp och presterar den samtidigt som de bästa får lite problem ska det inte mycket till för att lösa sig från det läget.
Ja, den får väl hålet?. Så skulle Bear Glide inte se som bäst ut imorgon. Då kommer den med.
Gammal 2015-01-23, 00:46   #12
DG

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1076
Standard

Avd 1: Trots bästa spåret på kan man väl hoppas att Journey fortsätter sin Solvalla-rad; 0/4
Avd 4: Sugen på att chansspika 6 Oppa. Kommer den förbi 3 i starten tror ni? Eller var hamnar den...?
DG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 00:46   #13

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Hmm Dooleys 60% något jag missat?
Den är bästa hästen i loppet, ingen tvekan. Och kolla in facitet den har på Valla får du se. Det här är nog en av de billigare uppgifterna den haft här uppe.

Gammal 2015-01-23, 00:57   #14

Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DG Visa inlägg
Avd 1: Trots bästa spåret på kan man väl hoppas att Journey fortsätter sin Solvalla-rad; 0/4
Avd 4: Sugen på att chansspika 6 Oppa. Kommer den förbi 3 i starten tror ni? Eller var hamnar den...?
Ja, det är väl snarare 1 Kulani den inte kanske kommer förbi.

1 eller 6 sitter i spets i avd4 !
DG (+2)
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 00:57   #15

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DG Visa inlägg
Min teori är att Erik spårar. Tänkte utgånga den och låsa på 3,4,6,9. Men kanske ska man ta och köpa loppet totalt med ABC-rank, sprint och lågklassigt kan bli lite vad som helst. Detta och sista loppet är de enda i omgången som har någon reell skrällchans/risk som jag ser det. Övriga kan man låsa helt på 4 eller max 5 streck.

Svara

td