Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-23, 20:56   #76

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
haha sorry

Men hoppas du noterar så pennan glöder, i nästa gång boken.
Urricane de Chambe fast så det dåna om det, lopp i kroppen nu även om detta lopp knappast räknas som ett lopp.

Monster Monsun var du ju kär i, skulle älska med hästen, så långt gick jag ej.
Undrade mer hur länge en NG häst ska följas, 3 starter, 5 starter,..ja hur länge? Jag älskar dock hästen fortsatt, hoppas de får ordning på den struliga 6-åringen, då blir det åka.
Hahah lugnt, du redigerade ju faktiskt posten att han skrev han inte skulle köra med den alltför hårt för vinst... Det var jag som var lite snabb ändrade och skickade in min fil, så har bara mig själv att skylla

Ja, Sant! Monster Monsun kommer jag alltid strecka tills han vinner!
Kosta vad det kosta vill!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 21:01   #77

Standard

Yes där satt V4an iaf, du slipper betala Helge!!
Helge (+3)
Gammal 2015-01-23, 21:01   #78

softpojks avatar

Sharp$: 1934
Standard

Såja, skönt.
Gammal 2015-01-23, 21:02   #79

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Någon känner sig rätt säker på ettan och tvåan i mål i nästa lopp...
Den satt ju också (komben 6-12 var spelad till 1,50 vid omsättning 70kkr)!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 21:15   #80

Standard

Angående V6...

När du bara spelar V6 då spelar du bara mot dem som är bra och spelar stort....

Jag som slutat spelat V6 (för jag får alltid 5 rätt), jag tävlar ju om 5 rättspotten och 4rättspotten mot Harryboysen och de som inte sitter och lusläser mm...

Rätt eller fel tänk?

Visst, vinner ju inte mycket om jag får 6 rätt..

Men tex som en dag som denna så ger V6 6250Kr och ett system på 1000kr utan V6 ger cirka 4000, så det blir ju inte 2.5 ggr så mýcket...

Visst det är ju segt den gången utdelningen blir 100.000, men skulle jag vinna 100.000 blir jag ändå så glad så jag skiter i om jag missar 150.000...

Sen känner jag mig inte så bra så jag kan spela enbart V6 och har inte råd med det, måste få in små vinster...

Rätt eller fel tänk?

Eller ja det är ju fel tänk, men iaf
Gammal 2015-01-23, 21:23   #81

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Angående V6...

När du bara spelar V6 då spelar du bara mot dem som är bra och spelar stort....

Jag som slutat spelat V6 (för jag får alltid 5 rätt), jag tävlar ju om 5 rättspotten och 4rättspotten mot Harryboysen och de som inte sitter och lusläser mm...

Rätt eller fel tänk?

Visst, vinner ju inte mycket om jag får 6 rätt..

Men tex som en dag som denna så ger V6 6250Kr och ett system på 1000kr utan V6 ger cirka 4000, så det blir ju inte 2.5 ggr så mýcket...

Visst det är ju segt den gången utdelningen blir 100.000, men skulle jag vinna 100.000 blir jag ändå så glad så jag skiter i om jag missar 150.000...

Sen känner jag mig inte så bra så jag kan spela enbart V6 och har inte råd med det, måste få in små vinster...

Rätt eller fel tänk?

Eller ja det är ju fel tänk, men iaf
Fel tänkt, det är i sexrättspotten alla jackpottpengar finns. Utöver det har du risken att det inte blir någon utdelning alls, mycket vanligt i 4-rättspotten. Du betalar in mycket pengar i fyrarättspotten utan att ha någon vidare chans att få något tillbaka.

Men du har rätt i en sak, du "möter" sämre spelare i extrapotterna.

Nej det blir aldrig 2,5ggr så mycket (förutom när det blir dubbeljackpott då), men det är det ju ingen som sagt heller, man måste räkna med sidopotterna.

Har man inte spelkassa som klarar svängningarna för V6 tycker jag ändå man ska välja det, och pausa om det blir tomt i börsen. Men det är ju tveksamt om man ska spela över sin kassa också, stor risk för dumma beslut och dåliga spel om man spelar för "scared money".

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Icewinner (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 21:29   #82

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8044
Standard

Det där kan man nog enbart avgöra med hjälp av att följa egen travstatistik och vad syftet med spelet är.. Sätter du aldrig 6an finns det ju ingen anledning att spela för enbart 6 rätt. Sätter du 6an ganska ofta så är det ju ganska dumt att inte spela enbart för 6 rätt.
5 rätt ger sällan några pengar som är värda något så om statistiken säger att man sällan får 6 rätt kanske man ska fundera på att ge fan i v64 och spela v4,DD,H2H,v/p om man nu känner att man måste spela varje dag. Mycket säkrare pengar.
Icewinner (+10)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 22:09   #83

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Finfint kval på URRICANE DE CHAMBE. Tack Erik Lindegren för hjälpen att hitta loppet!

https://www.youtube.com/watch?v=lu3LjWJXSEA
(ligger tredje invändigt, viks ut på upploppet och "vinner")

Jag har inget annat att gå på än det, övriga lopp i arkivet för gamla. Hade fyra raka, behöver säkert lopp i kroppen men jag chansar och spikar på fina intrycket.

Kloka ord från Erik ang. spika

All heder!

Efter loppet

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 22:30   #84

softpojks avatar

Sharp$: 1934
Standard

Passiv körning.. fjolla!

td