|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
trance_error & icewinner.
Nu måste ni betta sharps om detta på någotvis!
|
|
|
|
#17 |
|
Då vill jag också betta på Fooden.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
It's a challenge boys!!!
|
|
|
|
#20 |
|
Highspeed Call? Jaha...den var ju chanslös på spets i sin gulddebut där Nothing But Class spetsade. Ingen vidare värdemätare.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Att Art On Line ska vara spetsfavorit mot en av gulddivisionens mest startsnabba hästar köper jag inte. Men visst, med skor på Food Money kanske AOL lyckas hålla ut Food Money med en tåspets i bästa fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Absolut
![]() Onödigt att diskutera den saken mer. Vi låter våra Sharps tala istället
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Highspeed call är en grym häst, men inte spec startsnabb den har väl sin styrka i slutet av loppen?
F.ö jag älskar Highspeed, men den har inte starten som gynnande faktor. Eller har ja fel?
|
|
|
|
#25 |
|
Allt är ju relativt. Men skulle nog säga att han är rejält explosiv när han laddas. Speciellt med spår lite längre ut i banan. Efter 40-50m säger det bara pang.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kan Food Money gå barfota tar den säkerligen en längd trots sida vid sida i starten. Men AOL borde inte ta emot i guld över fullväg. Dessutom blir ju ofta food money het, så om takter svarar med AOL kommer han aldrig i mål. Hursom räcker den inte till slut här om inte både food och Montgomery hoppar bort sig...
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Om nån vill överta ledningen efter att Art on Lite tagit den så lär väl Art on Line lämna ifrån sig ledningen efter en stund om nån försöker?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ser ut som en favorit parad igen...
Fossens B måste ha toppchans från fint läge. Red Team Rex är en riktigt slugger som tuffar ner allt? Angelina B.R är också en bra häst som kommer tugga ner många... Raggamuffin toppchans åter igen.... man får kanske sikta in sig på en fleris... |
|
|
|
|
|
|
|