|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V64 Halmstad 26/1-15
Tycker omgången ser relatvit roligt ut, på förhand två 1640m lopp där det absolut finns motbud till favoriterna & dem ska helt klart synas anser jag. Nu har väl favoriterna dock fått drömspår. Men jag vill syna. Beverly Boko i första är väl livsfarlig på kort likså Caddi in love i andra. Dock så kanske dom är bortlottade med spåren, men det är ju trav och allt kan hända.
Avd 4: Odenna & Rare Wise As ser båda ut att bli mycket mer streckade än resterande i detta lopp. Är inte båda relativt osäkra på benen? + volt på det. Avd 5: Fina Staro Inlines ser ut att bli mega favorit på sin Hemmabana, och capone därefter som för ett tag sen inte leverade som favorit på V64. I det stora hela tycker jag ändå att det ser att bli en ganska rolig V64 rent sportmässigt. Spelmässigt vet jag inte. Långloppet Avd 3: Tror nog det blir körningen där, då det inte verkar bli en jättefavorit så spets och slut, och darrande respekt är inget faktum idag. Men vem vet? När jag gick igenom lite snabbt så ser det ändå rätt så roligt ut & chans till lite större pengar borde finnas. Allt väl.
|
|
|
|
|
#2 |
|
Det lutar åt en DD till Johan U
en felfri Bravo Navarone är stenklar
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Japp. Din häst sviker oss :(
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nja, räcker med V6 och reducering för mig tror jag. Får se närmare start när man hört lite intervjuer.
|
|
|
|
#6 |
|
gillar ej persson, men vågar man chansa med Prince Orlando som spik? hur snabb är Wild Western Lady??? Håller med Capone om Navarone i sista,
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
avd1. Gordonston är en klassig typ som ska ses med bra chans, en av två? Beverly boko agerade klart förbättrat vid segern senast och ska åter tas på allvar. Napolion Cd har ett intressant läge och lär laddas mot ledningen. Harpos R kan mycket, men agerar osäkert, bra fart, Bara outsider.
avd2. Global R agerade klart förbättrat vid segern senast och ska åter räknas tidigt. Devs har inte glänst på slutet, men kan bättre och är absolut tänkbar, bra fart! New star power har tagit två raka från spets. ++, 1an avslutade rappt senast, fint läge nu. +++ inte ofarlig. avd3. Dumas Sand gick ett mycket bra lopp efter en tung inledning och jobbigt löpningsförlopp senast, Sitter i sitt andra spår nu. +++, Sparkled Face fick välförtjänt utdelning på sin form senast och ska åter tas på allvar. Kan öppna! avd4. Draget Rosnay är intressant! har ett bra läge och vore extra intressant att se i ledningen, bra chans och spelvärd! Breezy har gjort det godkänt utan att ha räckt till på slutet, kan mycket, farlig att glömma!? avd5. Staro I är snabb ut och står perfekt till, leder mest troligt runt om men jag vill ändå dubbla med ett drag som jag väntat på nämligen Tiger Elkär som har fin fart och är ett tänkbart streck bakom den jättestora favoriten. avd6. Barack B stack till ledningen efter 600 meter senast och enkelt undan på en krävande bana, känns som första tipset här. Sander H Kommer till start med formen på topp och känns klart intressant. Spiken: Rosnay Dragen: Beverly B, Global R, Sander H Dammsugaren: Tiger elkär God tur! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
avd 4) 12 Miss my money har för henne ett bra läge.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tyvärr kommer favoriten på DD ikväll, Bravo Navarone, inte till start. Han har gjort sig illa i hagen och måste vila mån dag...
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banned
|
Testar så här.
Registrerat spel Datum: Måndag 2015-01-26 Bana: Halmstad Spelform: V64, omg. 18 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 3 Gordonston* 2 3, 6, 11 3 2, 4, 7, 9 4 2, 4, 6, 10, 12 5 2 Staro Inlines 6 3 Morpheus Vadet gäller startnummer 60 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 60,00 kr |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Verkar bli tungsprunget idag. Innerspår en nackdel?
|
|
|
|
|
|
|
|