|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hittar inget när jag söker i play store heter den moni maker?
Kan du länka? Tack på förhand
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
https://play.google.com/store/apps/d...er.droid&hl=sv |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Funkar inte att så bra på min Samsung med version 5.0.1. Och Nexus med version 5.1.
Kan så fort man tar väljer 4 rankade häst så markerar appen alla hästar från 1 rank till den 4. Men annars verkar appen en bra ide när man inte har tillgång till den dator. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tror det är så den ska fungera. Du rankar hästarna först (dra & släpp), sen väljer du hur långt ner i ranken ramen ska sträcka sig.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ja det är så det fungerar. På longclick ordnar du om hästarna enligt din ranking. Håll in dra och släpp. På enkelklick väljer du hur många hästar du ska ha med, de blir grönmarkerade. Hästarna är till en början rankade enligt streckprocenten. Strukna hästar hamnar längst ner.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Helt grym app. alla borde skaffa den!
|
|
|
|
#24 |
|
Alla mina miljon vinster har reducierad utom sist på 5.6 den va inte reducierad ..
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Verkar inte kunna lägga till utgångskrav "min".. När jag använder knapparna för + och - så händer ingenting
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jag har inte gått hela vägen, hur fungerar det när man är klar, får man systemet skickat via mailen och lämnar in via datorn? För man kan väl inte lämna in reducerat via luren?
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|