Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-27, 21:41   #136
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Jag bjuder tillbaka med en spik till morgondagens V86-omgång. Jobbade in Tripolini V.P. från tolftespår senast och är lika stenklar från bakspår imorgon. Halvt frågetecken för distansen men litar på att Jeppe kör upp tidigt och krossar allt, synnerligen Spurs Rain, från dödens. Som sagt, stenklar. Särskilt om barfota tillåts.

En annan Juel-häst, Viva La Marc, är också intressant utanför V86an. EDIT: Peter Jensen var det visst som tränade.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+10), Voltstart (+10)

Senast redigerad av Emeffeff den 2015-01-27 klockan 21:43.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 22:11   #137
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jag bjuder tillbaka med en spik till morgondagens V86-omgång. Jobbade in Tripolini V.P. från tolftespår senast och är lika stenklar från bakspår imorgon. Halvt frågetecken för distansen men litar på att Jeppe kör upp tidigt och krossar allt, synnerligen Spurs Rain, från dödens. Som sagt, stenklar.

En annan Juel-häst, Viva La Marc, är också intressant utanför V86an. EDIT: Peter Jensen var det visst som tränade.
Jo, jag minns att vi bytte danska vinnare den gången.
Nä, förmodligen kände vi till "bägge" båda två. Såg själv loppet direkt i lajven som hästen vann innan den starten.

Jag hade själv behov av att Baziren skulle ta sig förbi sist, då V3-utdelningen hade fått sig en annan "twist", men icke!

Rygga får andra göra, men jag ska följa med intresse. Blir 5 Lucky Sec bortglömd är hästen dock given att ha med. Ronden har den 7:e-rankad. Startsnabb, ännu bättre i ryggar på speed, open-stretch bana, gör hästen till spelmässigt omgångens mest givna streck! Bättre spika i lopp där man saknar rolig idé det känns spännande runt.

___________

Ronden tar alla tolv hästarna i V4-4 till Åby, där Viva startar. Snacka om oseriöst! Finns väl ett gäng att utesluta där?

De tar inte med 4,6 eller 7 i V4:1! En av mina absoluta favoriter, Berghults Leffe, får dock streck. Helt korkade kan de ju inte vara då, trots allt!

___________

Går du för gardering i avd III inom V5 på Solvalla, så kan 11 Limoncelli vara skoj om den åter funkar. Loppet är ju ganska skralt, vad det verkar. Kolla sista vinsten och när Örjan var 3:a för längesedan i lopparkivet. Det ser gångbart ut vill jag minnas. På slutet har hästen varit under isen, normalt tvunget för rejäla odds.
__________
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 23:58   #138
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jo, jag minns att vi bytte danska vinnare den gången.
Nä, förmodligen kände vi till "bägge" båda två. Såg själv loppet direkt i lajven som hästen vann innan den starten.

Jag hade själv behov av att Baziren skulle ta sig förbi sist, då V3-utdelningen hade fått sig en annan "twist", men icke!

Rygga får andra göra, men jag ska följa med intresse. Blir 5 Lucky Sec bortglömd är hästen dock given att ha med. Ronden har den 7:e-rankad. Startsnabb, ännu bättre i ryggar på speed, open-stretch bana, gör hästen till spelmässigt omgångens mest givna streck! Bättre spika i lopp där man saknar rolig idé det känns spännande runt.

___________

Ronden tar alla tolv hästarna i V4-4 till Åby, där Viva startar. Snacka om oseriöst! Finns väl ett gäng att utesluta där?

De tar inte med 4,6 eller 7 i V4:1! En av mina absoluta favoriter, Berghults Leffe, får dock streck. Helt korkade kan de ju inte vara då, trots allt!

___________

Går du för gardering i avd III inom V5 på Solvalla, så kan 11 Limoncelli vara skoj om den åter funkar. Loppet är ju ganska skralt, vad det verkar. Kolla sista vinsten och när Örjan var 3:a för längesedan i lopparkivet. Det ser gångbart ut vill jag minnas. På slutet har hästen varit under isen, normalt tvunget för rejäla odds.
__________
Jag gör definitivt plats åt Lucky Sec på tvillingen, håller med dig om att den kan vara intressant. Åtminstone bakom den klara vinnaren.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td