Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-07, 22:53   #346

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3481
Standard

Vet ej varför dom får spela på hästar?
Gammal 2015-02-07, 23:09   #347

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1739
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Dom var ju vaket ute på det draget. Jorma drogs bakåt i sista kurvan av en döende Jaguar Broline och spurtade sedan otroligt. Utan detta debacle vinner Jorma.
Exakt! Blev även grovt störd 150 kvar, loppets moraliske vinnare! Inte alltid det är så men där var dom rätt på det!
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 23:16   #348

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1739
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fusbar Visa inlägg
Som jag misstänkte, nått som inte stämde med utdelningen på ynka 23 lax, USA tog hela skiten.

Det är nog inte så att USA tog pengarna, dom hamnar säkert i Svenska fickor men visst är det tråkigt när inte villkoren är lika! :-(
::
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-08, 00:10   #349
Gus

Guss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1348
Standard

Klart ATG måste reagera.
Jag kan överleva enstaka omgångar där
någon från utlandet fixar pott. Men när det börjar lika systematik
drar jag och säkert fler med mig slutsatser som ATG behöver ha en väldigt bra förklaring till.
ATG måste visa hur vinststatistiken fördelar sig.
Frågan man ställer sig - är man en tankelös sponsrare till någon som har opropertionella spelfördelar ?

Senast redigerad av Gus den 2015-02-08 klockan 00:14.
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-08, 10:08   #350

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Är inte insatt i debatten, men vilka fördelar har de utländska spelarna?

Förövrigt skulle jag aldrig någonsin kunnat hitta Bolt Boko. Finns inget i min värld som gör den hästen till vinnare i en V75 final. Ibland blir V75 helt omöjligt trotts en låg skitutdelning på 25k. Två riktiga skräpomgångar i röda nu, hoppas inte 2015 fortsätter på detta sätt...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-08, 10:27   #351

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg

Förövrigt skulle jag aldrig någonsin kunnat hitta Bolt Boko. Finns inget i min värld som gör den hästen till vinnare i en V75 final. Ibland blir V75 helt omöjligt trotts en låg skitutdelning på 25k. Två riktiga skräpomgångar i röda nu, hoppas inte 2015 fortsätter på detta sätt...
Kort sammanfattat: troligtvis så har de rakeback från spelbolaget, i USA med största sannolikhet Paribet. Sen har de ingen systembegränsning. Läs mer på gamblersvardag där Hatten gör ett bra jobb i att belysa ATGs pajaseri.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-08, 10:30   #352

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg

Det gäller ju inte att hitta vissa ekipage, det har ju blivit ett matematiskt spel med sannolikheten och förväntad utbetalning. Har du då 15-20% rabatt på spelade rader och kan bygga system som andra spelare inte kan. Ja, då är det tydligen inte speciellt svårt
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td