Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-04, 10:15   #1
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Kan ni spela efter startbilen släpper på ATG?


Kör just nu via en utländsk sida där man kan köra i den svenska poolen och jag har noterat de senaste dagarna att jag kan lägga spel minst 100 meter efter bilen släppt. Plötsligt förstod jag varför oddsen sjunkit så drastiskt på vissa hästar efter "spelstopp" i alla år. Visst fan går de inte göra så via ATG? Man kan ju se vem som spetsar initialt hur lätt som helst innan man trycker in cashen.
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 10:20   #2
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Kör just nu via en utländsk sida där man kan köra i den svenska poolen och jag har noterat de senaste dagarna att jag kan lägga spel minst 100 meter efter bilen släppt. Plötsligt förstod jag varför oddsen sjunkit så drastiskt på vissa hästar efter "spelstopp" i alla år. Visst fan går de inte göra så via ATG? Man kan ju se vem som spetsar initialt hur lätt som helst innan man trycker in cashen.
Anmäl till ATG
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 10:23   #3
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Men denna sida kan ju knappast vara ensamma om det. Är ganska säker på att de ganska nyligen börjat med svenskt trav. Detta har ju pågått i flera år där vi spelare spekulerat om oddssänkningarna efter spelstopp. Tror fan det är likadant på varenda utländsk sida som erbjuder spel till den svenska poolen.
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 10:26   #4
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Jag menar hur skulle detta kunnat undgå ATG så länge? De måste ju veta att detta pågår? Känns som ATG blir ruttnare för varje dag som går..
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 10:29   #5
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Men denna sida kan ju knappast vara ensamma om det. Är ganska säker på att de ganska nyligen börjat med svenskt trav. Detta har ju pågått i flera år där vi spelare spekulerat om oddssänkningarna efter spelstopp. Tror fan det är likadant på varenda utländsk sida som erbjuder spel till den svenska poolen.
Det låter absolut inte bra om detta stämmer. Har ingen aning om hur vanligt det är men enda sättet att bli av med problemt är att identifiera sidorna och stänga av dom. Ta kontakt med Hatten, han går nog gärna vidare med fallet om han informeras.

Andelen "smart money" som kommer in sista sekundrarna gör dock att de alltid kommer finnas oddsändringar efter spelstopp på bl.a. spetshästen eftersom det ligger en fördröjning i uppdaterandet av oddsen.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 10:34   #6
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Jo men det har ju varit extremt de senaste åren. Är det riktiga spelstoppet precis när bilen släpper eller? Ska ta och klocka hur många sekunder efter jag kan spela.

Edit: Ifall jag får en jävla massa sharps dvs för att jag ständigt är ogillad

Senast redigerad av DavidP den 2015-02-04 klockan 10:35.
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 10:43   #7
SAO
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2725
Standard

Blandar du ihop det med att att du lämnar in spelet på sharps efter start?
Det är ok, det är vanligt med fölk som lämnar in spelet i efterhand.
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 10:44   #8
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SAO Visa inlägg
Blandar du ihop det med att att du lämnar in spelet på sharps efter start?
Det är ok, det är vanligt med fölk som lämnar in spelet i efterhand.
Ja det var ju ett sunt inlägg du bidrog med. Skiter i det då så fåre va!
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 11:20   #9
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Jag fattar noll? Om du nu hittat en sådan här potentiell guldgruva skickar man då upp ett inlägg på Sharps?

Se till att dunka på stenhårt så länge det går istället.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3)
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 11:28   #10
SAO
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Jag fattar noll? Om du nu hittat en sådan här potentiell guldgruva skickar man då upp ett inlägg på Sharps?

Se till att dunka på stenhårt så länge det går istället.
Du svarar nog på frågan själv är jag rädd

Men i min Fantasi
Rullar vi runt bland mjuka kuddar
Fantasi
Du bort mina bekymmer suddar
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 11:43   #11
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Är föga intresserad av att sitta och glo på varje lopp. Har familj och barn vid sidan av. Tycker bara det är förjävligt för jag har spelat via atg i så många år när andra fått försprång. Men vill hatten nysta i det så kan han skicka PM så ger jag honom sidan så kan han själv se..
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 12:06   #12
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 4
Sharp$: 1080
Standard

Kanske är därför USA etc. håvar hem alla pengar
mickes0021 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 12:56   #13
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4898
Standard

Förr stod ju man framför en TV på banan som stod nära totoluckan och avvaktade in i det sista i autoloppen.

Detta var ett steg längre.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 13:10   #14
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Nej, det går inte på v/p.
Har testat flera gånger.

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Kör just nu via en utländsk sida där man kan köra i den svenska poolen och jag har noterat de senaste dagarna att jag kan lägga spel minst 100 meter efter bilen släppt. Plötsligt förstod jag varför oddsen sjunkit så drastiskt på vissa hästar efter "spelstopp" i alla år. Visst fan går de inte göra så via ATG? Man kan ju se vem som spetsar initialt hur lätt som helst innan man trycker in cashen.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 13:18   #15
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Har du testat alla putte??? eller kanske därför du är så bra på spetsanalys... hehe
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td