Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-04, 14:31   #16
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Förr stod ju man framför en TV på banan som stod nära totoluckan och avvaktade in i det sista i autoloppen.

Detta var ett steg längre.
Nostalgiminnen dök upp.

Diva Lill elitloppssöndagen 1985. Såg smällfin ut och hade säkert vunnit under alla omständigheter. Stod i 2.70 ungefär och den andra som var spelad lägre i loppet hoppa långt innan bilen släppte fältet.

Blev en rejäl påfyllning då.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 00:39   #17
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Nostalgiminnen dök upp.

Diva Lill elitloppssöndagen 1985. Såg smällfin ut och hade säkert vunnit under alla omständigheter. Stod i 2.70 ungefär och den andra som var spelad lägre i loppet hoppa långt innan bilen släppte fältet.

Blev en rejäl påfyllning då.
Det där är ju inte så värst ovanligt heller, och är man med på noterna varje gång borde det bli en sjujäkla återbäriåterbäring! Tänkte ha paus från travet en sväng nu, men en test på att bara trycka in vinnare när betrodda hästar hoppar innan start (eller hoppar i ogiltig start för den delem) kostar ju inte mycket tid och man behöver knappt ha läst på loppen heller. Har redan varit inne på det och trycker ofta hårt vid intressanta omstarter iallafall, men har inte gjort någon isolerad satsning av det med ordentlig uppföljning.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 05:52   #18
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det där är ju inte så värst ovanligt heller, och är man med på noterna varje gång borde det bli en sjujäkla återbäriåterbäring! Tänkte ha paus från travet en sväng nu, men en test på att bara trycka in vinnare när betrodda hästar hoppar innan start (eller hoppar i ogiltig start för den delem) kostar ju inte mycket tid och man behöver knappt ha läst på loppen heller. Har redan varit inne på det och trycker ofta hårt vid intressanta omstarter iallafall, men har inte gjort någon isolerad satsning av det med ordentlig uppföljning.
Glöm inte bort de betrodda som med nöd eller näppe går iväg i en återkallad start. Det brukar sällan gå lika bra i nästa försök.

För övrigt begriper jag inte varför man inte stänger toton i samma ögonblick som bilen sätter sig i rörelse, eller kommandot "Klart" ropas ut i voltstart.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 20:24   #19
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 145
Sharp$: 1373
Standard

http://www.atgidag.se/22sept/undersokning.html

Atg borde väl ha koll själva? Eller?
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 20:55   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 589
Sharp$: 2103
Standard

PM:a gärna mig sidan!
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 21:01   #21
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 4
Sharp$: 82
Standard

Men, skriv ut sidan då - ær væl av allmænintresse! Varfør skall du hålla på den om du nu inte sjælv kasserar in cashen? Annars PMar du mig med, tack!


Senast redigerad av Svorsken den 2015-02-06 klockan 21:02.
Svorsken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 21:03   #22
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 145
Sharp$: 1373
Standard

Jag förstår inte riktigt varför. Men kör i vind! ☺
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 21:05   #23
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 145
Sharp$: 1373
Standard

Hahahaha... Jag har helt glömt vad tråden handlade om! SKÄMIGT!
Det var inte sidan jag delade ni var intresserade av.
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 21:11   #24
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Fast ATGs undersökning haltar ju. 722 lopp är ju väldigt lite.

Senast redigerad av Ante30 den 2015-02-06 klockan 21:23.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 02:55   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

är ju glasklart att det är något skumt, sen kan atg komma med något annat såklart..men detta är ju en"evighetsdiskussion", men den som följer detta har ju inget problem att märka det...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 08:16   #26
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 123
Sharp$: 2412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Kör just nu via en utländsk sida där man kan köra i den svenska poolen och jag har noterat de senaste dagarna att jag kan lägga spel minst 100 meter efter bilen släppt. Plötsligt förstod jag varför oddsen sjunkit så drastiskt på vissa hästar efter "spelstopp" i alla år. Visst fan går de inte göra så via ATG? Man kan ju se vem som spetsar initialt hur lätt som helst innan man trycker in cashen.
Kan du pma URLen till den sidan?
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 08:36   #27
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 145
Sharp$: 1373
Standard

Betab.com
Racebets
Sydafrikas toto.. Det är bara googla.
Swedish trotting , harnes racing. Osv osv
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 08:44   #28
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Jag tror den här passar rätt så bra i den här tråden:



Det är trolleri från början till slut.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2), Stekel (+5), qwerta (+5), Sprite (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 10:39   #29
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 145
Sharp$: 1373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Fast ATGs undersökning haltar ju. 722 lopp är ju väldigt lite.
Samtidigt så kan många här på sharps tittulera sig som genier för att man har rekommenderat en 70% som solklar i ETT lopp.

722 lopp torde ge en aning om det totala utfallet. OM nu inte atg väljer att presentera lopp och statistik som främjar medlen. Skulle atg vara så korrupt så tror jag inte vi som spelare har en chans att främja oss utan måste helt enkelt lägga av.

Men om nu TS talar sanning, vilket förövrigt vore konstigt att ljuga om, så skulle man kunna tänka sig att det bara spelas på spetshästar som har en chans. Statistiken säger väl att hälften av spetshästarna vinner, ungefär. Har man gjort sin läxa och bara spelar på hästar med vinnstchans som spetsar så borde man hamna inom intervallet i atgs undersökning.
Och man borde ha en extrem edge mot kollektivet.
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 12:36   #30
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Har väl inget direkt att tillföra. Om det beror på det som TS skriver alternativt seg uppdatering från Atg låter jag vara osagt. Men detta har jag konstaterat idag iaf:

Lopp 1: I Saw You håller spets från innern, efter ca 150 m sänks oddset från 3.10 till 2.10.

Lopp 3: Leif kastar sig i galopp direkt när bilen släpper. Efter ca 150 m höjs oddset på Leif från 2.10 till 2.30 samtidigt som oddset på största motbudet Sciacallo O.M sänks från 2.40 till 2.0.

Att vi ser oddsförändringar under loppets gång är ett fenomen som funnits länge, men visst kan man tycka att det blir lite "skumt" när det sker på som i dessa 2 fall de egentliga motbuden i respektive lopp...Med tanke på omsättningen samt oddssänkningarna på respektive hästar är det ju dessutom relativt tunga vinnarspel som kommer in & inte några hundralapp här & var.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td