Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-17, 22:50   #106
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Vi hade ingen chans att se passgången på Brisco Boko live, då den var dold av invändig häst. När vi sedan ser loppets repris så är den inte solklar ens från den andra vinkeln. men när den sedan visas i "slow motion", då framkommer den tydligt. Ytterligare ett problem i sammanhanget är att resultaten ska ut fort, vore egentligen självklart att man håller resultatet i minst två minuter i varje lopp så att vi skulle ha chansen att gå tillbaka o se filmen sista halvvarvet, men
som det är nu måste vi ta det direkt live, vilket blir en omöjlighet från innerplan i detta fall. Har påtalat detta med tiden för måldomaren(han höll med), så hoppas att det kommer att tas upp på nästa konferens.
Intressant!
Skarpt att du upptäckte det Manprinsen!
Jag är urusel på att urskilja det där själv. I slowmotion är det ju enkelt, men annars hinner jag inte med normalt.
Var i loppet pågår passgången?

mikaels...bra inlägg!
Otroligt att snabbhet ska gå före rätt ordningsföljd. Folk satsar sina pengar.
När det är monté är det inget bråttom i vårt land med den saken. I Norge och Danmark är det färdigvägt och klart på nån minut. I Sverige dröjer resultatet i evigheter. Samma tema?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 00:14   #107
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Intressant!
Skarpt att du upptäckte det Manprinsen!
Jag är urusel på att urskilja det där själv. I slowmotion är det ju enkelt, men annars hinner jag inte med normalt.
Var i loppet pågår passgången?

mikaels...bra inlägg!
Otroligt att snabbhet ska gå före rätt ordningsföljd. Folk satsar sina pengar.
När det är monté är det inget bråttom i vårt land med den saken. I Norge och Danmark är det färdigvägt och klart på nån minut. I Sverige dröjer resultatet i evigheter. Samma tema?
Jag reagerade över detta under upploppet, exakt var minns jag inte men uppskattningsvis runt 50m innan mål? Tänkte rent instinktivt "diskning" för mig själv samtidigt som jag ändå försökte jobba in kusen på min egen kupong.

Nu har det ju mer eller mindre blivit slentrian i svensk travsport att man kan komma undan med lite skitigt trav, så jag förstår att dom flesta inte ens reagerar på det längre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+25)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 00:51   #108
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag reagerade över detta under upploppet, exakt var minns jag inte men uppskattningsvis runt 50m innan mål? Tänkte rent instinktivt "diskning" för mig själv samtidigt som jag ändå försökte jobba in kusen på min egen kupong.

Nu har det ju mer eller mindre blivit slentrian i svensk travsport att man kan komma undan med lite skitigt trav, så jag förstår att dom flesta inte ens reagerar på det längre.
Tack! Det är solklart i målfasen. Jag kör lopparkivet och stannar upp ett flertal ggr. Du har rätt. Höger fram- och bakben pekar framåt samtidigt vid frysning av bilden.

Nä, där får organisationen ändra på sina rutiner. Riktiga domslut är av största vikt. Det jäktas alltså fram "domslut" idag, baserat mer på chans än faktisk kontroll? Otroligt!

Tack för klargörandet så jag kunde hitta passgången enkelt i arkivet!

Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-18 klockan 00:53.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td