Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-20, 18:42   #31
Banned
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 145
Sharp$: 494
Standard

Vinner Örjan nu så är jag körd! Hästen har ju inte startat sedan 25/11 så det vore väl synd om de andra gav bort loppet?
jackpott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 18:44   #32
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Vinner Örjan nu så är alla körda för då blir det inte många kronor i utdelning i dag heller.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 18:49   #33
Banned
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 145
Sharp$: 494
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Vinner Örjan nu så är alla körda för då blir det inte många kronor i utdelning i dag heller.
Känns som Örjan får mycket gratis?
jackpott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 18:56   #34
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Tack Wahlman för det där avslaget...
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 18:56   #35
Banned
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 145
Sharp$: 494
Standard

Men god natt! då!! ... skulle ha skitit i att spela idag!

Blir väl Jackpott imorgon också på 5-6 rätt...
jackpott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 18:57   #36
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Örjan Kihlström mot vardagskuskar på Romme? Det är väl bara att spika på allt!
Tråkigt värre och dålig utdelning men vad fan ska man göra

Vi snackar trots allt om en kusk som har vunnit Prix D'Amerique som kör mot gänget som vann Ponnycup:en 87 typ.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 18:59   #37
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Tack Wahlman för det där avslaget...
Jag hade inte med hästen, men la till den när de gav avslag..

lärt mig att de enbart försöker lura oss, sen spelar de själva ner oddset till cirka 1.01

Fattigt skit är det
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 18:59   #38
Banned
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 145
Sharp$: 494
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Örjan Kihlström mot vardagskuskar på Romme? Det är väl bara att spika på allt!
Tråkigt värre och dålig utdelning men vad fan ska man göra

Vi snackar trots allt om en kusk som har vunnit Prix D'Amerique som kör mot gänget som vann Ponnycup:en 87 typ.
Så är det nog men jag vägrar spela favoritspel med min plånbok och tankar
jackpott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 19:02   #39
Banned
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 145
Sharp$: 494
Standard

Skiter i detta nu ATG och tar på spåret finalen istället med Fredrik ock Filip , Ses i senare
jackpott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 19:02   #40
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jackpott Visa inlägg
Så är det nog men jag vägrar spela favoritspel med min plånbok och tankar
Nej det är helt rätt tänkt, nån gång måste det smälla och då är du med på stora pengar.

Däremot kan det vara klokt att spela en favoritbetonad flerbong vid sidan om såna här omgångar så man i alla fall får igen insatsen.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 19:03   #41
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Säger inte att Örjan är dålig på någotvis, men att vinna idag bevisar ingenting, och Prix D'Amerique hade han nog inte vunnit om utvändigt honom hade hoppat, han var ju tvärlåst . Även fast han hade bästa ryggen, men säga att han vann igenom en grym körning är fel. Körning när Björn kom trea sist, det VAR körning. Örjan är bra, jävligt bra. men lite överskattad. Björn och Erik är just.. hästlängder bättre.

Men det är ju bara vad JAG tycker, och vi lever i demokrati, så jag får ju tycka vad jag vill.

OM V64... Är det pisstråkigt att en såpass duktig kusk, får ställa upp med bättre hästar o.s.v mot sådant här skitgäng, nu är det inte Örjans fel, men vill man slippa alla jackpot, balansera omngångarna, ta proffs en dag, amatörer varrandag eller vad som helst... men det här funkar ju inte längre. Kanske är det också mer för att det är vinter och mycket skit är ute just nu. vad vet jag. Men det är tråkigt och se.

Men all creed till Örjan. För han leker ju fullständigt och kör hur han vill, men Erik och Björn upp med ok hästar också, tror ja han hade fått käka grus.

tror.. gör jag.
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Olsson43 (+10)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 19:08   #42
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Säger inte att Örjan är dålig på någotvis, men att vinna idag bevisar ingenting, och Prix D'Amerique hade han nog inte vunnit om utvändigt honom hade hoppat, han var ju tvärlåst . Även fast han hade bästa ryggen, men säga att han vann igenom en grym körning är fel. Körning när Björn kom trea sist, det VAR körning. Örjan är bra, jävligt bra. men lite överskattad. Björn och Erik är just.. hästlängder bättre.

Men det är ju bara vad JAG tycker, och vi lever i demokrati, så jag får ju tycka vad jag vill.

OM V64... Är det pisstråkigt att en såpass duktig kusk, får ställa upp med bättre hästar o.s.v mot sådant här skitgäng, nu är det inte Örjans fel, men vill man slippa alla jackpot, balansera omngångarna, ta proffs en dag, amatörer varrandag eller vad som helst... men det här funkar ju inte längre. Kanske är det också mer för att det är vinter och mycket skit är ute just nu. vad vet jag. Men det är tråkigt och se.

Men all creed till Örjan. För han leker ju fullständigt och kör hur han vill, men Erik och Björn upp med ok hästar också, tror ja han hade fått käka grus.

tror.. gör jag.
Jag är helt enig med dig trots att vi lever i en demokrati

Det är tyvärr jävligt trist att det börjar bli så avgrundsdjup skillnad mellan elitkuskarna och dom övriga... Jag kan skriva i sten att samtliga av Örjans styrningar idag inte står som vinnare om dom övriga kuskarna får byta häst med Örjan.

Vettefan hur man ska komma tillrätta med detta men det dödar ju spelandet totalt...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 19:08   #43
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Har du supit?
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 19:10   #44
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Har du supit?
Nej, jag har bara en åsikt med många skrivfel.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 19:11   #45
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Det är ganska intressant att beskåda hur mycket en lallande kusk i tredjespår kan "blockera upp" ett helt lopp. En fröjde att se!
Jorma bakom en bra häst för loppet och lika segersugen som alltid, fattar inte alls hur han ska hantera situationen. Vill nog fram och trycka på ganska tidigt när han hört om att Örjan sitter på en häst med dålig kondis?!
(Jakten mot seger 10000 fortsätter alltjämt...)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td