|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Med Antohlogie hade en halvblind kusk vunnit så preparerad den var idag. 3 dje spår dödens och helt överlägsen. HUR SKA WAHLMANS hästar vara då gubben tror på dem efter en tids vila?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Jag tycker det är vettigt av Wahlman att ligga lågt med tanke på att hans kusar var helt formlösa i ett halvår. Skönt att det börjar vända för honom nu.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2015-02-20 Bana: Romme, omg. 5 Lopp: 6 Spelform: Trio 1:a 2, 11, 13 2:a 6, 11 3:a 1, 2, 4, 8, 11, 13, 14 Vadet gäller startnummer 28 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 56,00 kr Kvittonummer: 2B46 16 |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
DD1. 10,11
DD2. 1,5
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Örjan lär ta sig ut direkt, goofy är ju inte så snabb ut
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Då ska vi se om Åke S sätter dit Spelvärdes bästa spik!
Kämpa!!
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Lol, Erlandsson kör på Jorma 2 ggr, segern som rök?
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Hoppas Stefan Erlandsson ALDRIG MERA får köra ett travlopp. Ruskigt ful tryckare på jorma gånger 2 på upploppet. USCH!
|
|
|
|
#60 |
|
Vetat sen 19.08 att jag spikade fel i femte.
Fan vad trött jag är på trav. Nej inga stora pengar. Men att det aldrig kan gå vägen är för jävla trist
|
|
|
|
|