Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-25, 21:28   #196

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1409
Standard

Softpojk borde spela lotto!!!! han verkar ju vinna storkovan varje vecka men han vill aldrig lägga ut kupongerna. inte så att jag bryr mig just nu är jag bara upprörd därför jag går loss här. Hästar spelar jag enbart för min egen plånboks skull och inget annat!
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:31   #197

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

bra voltstart.. mycket bra
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:31   #198

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Fy fan så jag gillar Robert Dunder, höll på att jobba in den där i bästa Goop-anda
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:32   #199

eklonovs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3429
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Inte så självklart faktiskt, beror på vad man tycker om tränaren ifråga. Har hört många avslag i mina dagar, och tvärtom också för den delen. Som varit helt käpprätt. Inte lyssnar man rakt av på alla tränare och referenter som sitter och tycker.

Det är väl ingen som ska hänga Åke Lindblom när han som alltid är överoptimistisk om sina hästar? Eller gnäller på Goop som alltid säger platschans om hästar som är stenklara? Nu har ni kanske lärt er att inte lyssna så mycket på Pihlström också. Såg inte värmningen själv, var det så att den faktiskt värmde dåligt så är det inte så mycket att snacka om. Var det inget fel på värmningen så är Pihlström ute och cyklar. Oftast presterar de inte på det viset om de värmer uselt, men det händer i undantagsfall. Get used to it!
behöver inte säga så mycket mer .. Och bränd ? Nä med 20 år med trav så har man lärt sig en del om kåren ...
eklonov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:33   #200

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1429
Standard

Hade ju vunnit lätt om han inte varit så het hade fått andra ut i stenhårt trmepo!
!
Menvafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:34   #201

Standard

Där sätter man en 6% som spik och blev ännu mer förbannad, jävla helvete!! visst skulle jag kunna betalt för cherie sund men MP har alltid vart en kunnig tränare i mina ögon, just nu är han en skurk!!!
Gammal 2015-02-25, 21:34   #202

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Fy fan så jag gillar Robert Dunder, höll på att jobba in den där i bästa Goop-anda
Ja det där var ingen bluff. Ska bli kul att se vad det blir av Dunder också! Surt att man var fel på det och inte trodde ett spår på Rub It Out idag, annars kanske man suttit med chans.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:34   #203

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Jag kan köpa Philströms förklaring som han gav i efterhand. Men har man gjort totalt avslag på hästen kanske man ska försöka anstränga sig lite att få fram information till spelarna om att hästen efter vissa korrigeringar uppträdde betydligt förbättrat?

Det hade varit mer reko kan jag tycka.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:39   #204

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eklonov Visa inlägg
behöver inte säga så mycket mer .. Och bränd ? Nä med 20 år med trav så har man lärt sig en del om kåren ...
sitter gubbar i varje live butik som spelat på hästar i 50 år men är lika panka som en kyrkråtta!! säger ingenting. själv har jag lirat sen man var en pojk med en styvfar som är en av sveriges vinstrikaste travspelare som mentor, säger dock ingenting heller. pengar på banken är det enda som betyder nåt inte ryggdunkar på ett travforum!
Gammal 2015-02-25, 21:39   #205

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61674
Standard

Citat:
Jag kan köpa Philströms förklaring som han gav i efterhand. Men har man gjort totalt avslag på hästen kanske man ska försöka anstränga sig lite att få fram information till spelarna om att hästen efter vissa korrigeringar uppträdde betydligt förbättrat?

Ja. det är väl en rätt dramatisk balansändring att värma med broddar men sen till loppet plocka bort dom. Sa han något om det innan loppet ?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:40   #206

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
TT spikar t.om nr 4 Fredrik B Larsson...4300 kr med hela insatsen på kusken Fredrik B Larsson...
Kan bli dyrt att spika den där hästen...
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:41   #207

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Sitter och velar mellan Aristocat och Fredrik som spik, väljer såklart den sistnämnde och sitter här och är besviken på mig själv. Nya tag på lördag. Kvar för 7 rätt, vad nu än det må ge. Pengarna tillbaka i alla fall.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:41   #208

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:

Exakt, jag kan tycka att Matteus eller någon annan från TV kan försöka ta tag i stallet innan inlämning och fråga om ev strykning. Då kanske man fått en lite mer nyanserad bild av vad som var på gång.

Hör jag han säga att hästen är halt i 2 varv, ja då ändrar jag itt ystem om det inte är inlämnat. Om jag 5 minuter senare hör, "nja, vi tar bort brodden, sätter på en sula och hoppas att det ska räcka." ja då kanske hästen slinker in på systemet.

Sen vissa som ska slå sig för bröstet och skrika stenklar från igår bla bla bla.

Nonsens, bara för att provocera. Lex laxdasen..............
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Imself (+10)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:44   #209

eklonovs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3429
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
sitter gubbar i varje live butik som spelat på hästar i 50 år men är lika panka som en kyrkråtta!! säger ingenting. själv har jag lirat sen man var en pojk med en styvfar som är en av sveriges vinstrikaste travspelare som mentor, säger dock ingenting heller. pengar på banken är det enda som betyder nåt inte ryggdunkar på ett travforum!
Nu prata vi inte om vad man på kontot utan hur man skall hantera allt man hör och läser innan lopp ... Hoppas du får känna glädje inom kort låter som du behöver det !
eklonov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:44   #210

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Snyggt.

Spikade mao fel

1,3,10 i sista för 7 rätt
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td