|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
Softpojk borde spela lotto!!!! han verkar ju vinna storkovan varje vecka men han vill aldrig lägga ut kupongerna. inte så att jag bryr mig just nu är jag bara upprörd därför jag går loss här. Hästar spelar jag enbart för min egen plånboks skull och inget annat!
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Fy fan så jag gillar Robert Dunder, höll på att jobba in den där i bästa Goop-anda
|
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#200 |
|
Hade ju vunnit lätt om han inte varit så het hade fått andra ut i stenhårt trmepo!
! |
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
Där sätter man en 6% som spik och blev ännu mer förbannad, jävla helvete!! visst skulle jag kunna betalt för cherie sund men MP har alltid vart en kunnig tränare i mina ögon, just nu är han en skurk!!!
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Ja det där var ingen bluff. Ska bli kul att se vad det blir av Dunder också! Surt att man var fel på det och inte trodde ett spår på Rub It Out idag, annars kanske man suttit med chans.
|
|
|
|
|
#203 |
|
Jag kan köpa Philströms förklaring som han gav i efterhand. Men har man gjort totalt avslag på hästen kanske man ska försöka anstränga sig lite att få fram information till spelarna om att hästen efter vissa korrigeringar uppträdde betydligt förbättrat?
Det hade varit mer reko kan jag tycka. |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
sitter gubbar i varje live butik som spelat på hästar i 50 år men är lika panka som en kyrkråtta!! säger ingenting. själv har jag lirat sen man var en pojk med en styvfar som är en av sveriges vinstrikaste travspelare som mentor, säger dock ingenting heller. pengar på banken är det enda som betyder nåt inte ryggdunkar på ett travforum!
|
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#206 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Sitter och velar mellan Aristocat och Fredrik som spik, väljer såklart den sistnämnde och sitter här och är besviken på mig själv. Nya tag på lördag. Kvar för 7 rätt, vad nu än det må ge. Pengarna tillbaka i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Citat:
Hör jag han säga att hästen är halt i 2 varv, ja då ändrar jag itt ystem om det inte är inlämnat. Om jag 5 minuter senare hör, "nja, vi tar bort brodden, sätter på en sula och hoppas att det ska räcka." ja då kanske hästen slinker in på systemet. Sen vissa som ska slå sig för bröstet och skrika stenklar från igår bla bla bla. Nonsens, bara för att provocera. Lex laxdasen.............. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Imself (+10) |
||
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Citat:
|
||