Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-26, 12:33   #241

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Jag hörde vad han sa, men jag har inte missat lopparkivet och den verkliga värmningen. Hästen är bra, hästen var bra i värmning. men kusken ljög, inte mer än så.

Som jag sa, dagens säkra. dock så hade jag kanske inte spikat om lämnade in efter det.

Men aldrig tagit bort.
Jag hade tagit bort, hahaha...

Så glad jag lämnade in innan

Hatar att jag alltid köper och alltid kommer köpa deras ord

Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-26, 15:07   #242

softpojks avatar

Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Jag hade tagit bort, hahaha...

Så glad jag lämnade in innan

Hatar att jag alltid köper och alltid kommer köpa deras ord

Mm, har lärt mig den hårda vägen att det ska man akta sig för. Suger att jag inte fick åtta rätt igår. Var ändå så rätt ute tyckte jag, men tvärfel ute i Avd-4 där jag spikade Nr: 4.

I Kallisloppet tog jag alla, även fast jag nästan va hundra att ingen skulle komma ikapp Lilja. Men så är det.

Lycka till med fortsatta spel kompis!
Gammal 2015-02-26, 15:10   #243

Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Mm, har lärt mig den hårda vägen att det ska man akta sig för. Suger att jag inte fick åtta rätt igår. Var ändå så rätt ute tyckte jag, men tvärfel ute i Avd-4 där jag spikade Nr: 4.

I Kallisloppet tog jag alla, även fast jag nästan va hundra att ingen skulle komma ikapp Lilja. Men så är det.

Lycka till med fortsatta spel kompis!
Haha, ja precis! Därav lämnar jag in innan
Blev ju "lurad" av Réden i helgen, men var ju ingen större förlust på 7:an.

Jo, man var rätt ute! Hade alla vinnare 1:a eller 2:a rankad och tänkte spela spiklöst med tanke på att V86:an suttit de två senaste omgångarna om jag hade spelat spiklöst då... Men, sen blev det spik i första iaf och så målade man lite andra avdelningar där det inte skrällde

Vi tar revansch, snart smäller det!

Lycka till du med!

Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td