|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#241 | |
|
Citat:
Så glad jag lämnade in innan ![]() Hatar att jag alltid köper och alltid kommer köpa deras ord
|
|
|
|
#242 | |
|
Citat:
Mm, har lärt mig den hårda vägen att det ska man akta sig för. Suger att jag inte fick åtta rätt igår. Var ändå så rätt ute tyckte jag, men tvärfel ute i Avd-4 där jag spikade Nr: 4. I Kallisloppet tog jag alla, även fast jag nästan va hundra att ingen skulle komma ikapp Lilja. Men så är det. ![]() Lycka till med fortsatta spel kompis!
|
|
|
|
#243 | |
|
Citat:
![]() Blev ju "lurad" av Réden i helgen, men var ju ingen större förlust på 7:an. Jo, man var rätt ute! Hade alla vinnare 1:a eller 2:a rankad och tänkte spela spiklöst med tanke på att V86:an suttit de två senaste omgångarna om jag hade spelat spiklöst då... Men, sen blev det spik i första iaf och så målade man lite andra avdelningar där det inte skrällde ![]() Vi tar revansch, snart smäller det! Lycka till du med!
|
|
|
|
|