|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Typiskt. Alltid när man är lite tidigt ute. Hoppas att du har rätt... Annars lär väl utdelningen vara riktig låg?
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Citat:
Följande hästar har 50 procent eller mer av insatserna i resp lopp och dessa är det därmed sanslöst dåligt spelvärde på om man spelar för att det ska bli någon utdelning att tala om 1. F Laday 50 procent 2. Rocket Zet 55 procent 3. Caddie Heart 52 procent 4. Rub It Out 37 procent (ändå obefintlig värdeökning även på den) 5. Tangen Didrik 57 procent 7. Liberty Face 54 procent Utdelningen idag handlar väldigt mycket om hur många av dessa som vinner/förlorar. Vinner alla blir det väl knappt ens 100 kr på 8 rätt. Torskar alla blir utdelningen gigantisk. Vinstchansen för dessa hästar motsvarar i alla fall inte den andel av insatserna dom fått på sig så samtliga är väldigt överspelade. |
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
MB vinner aldrig med skor.
Kul duell nyss, blir nästan alltid samma resultat när en hingst möter sto sida vid sida. Som DIF mot bajen, där bajen aldrig vinner. Tycker alla glömmer Eng Stegg också, kan vinna. Magic Broline är ej ofarlig, kan vinna. |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Nu verkar Robban ha mixtrat klart. SKOR RUNTOM på Caddie Heart!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Citat:
Caddie Hart däremot med alla osäkerhetsfaktorer som jag redan varit inne på ser jag som överspelad. Och Rub It Out är en sån där favorit som är i brist på annat. Tror inte ett spår på den från det läget. Från framspår hade nog chansen legat där någonstans. Liberty Face är ju lite sårbar då han knappast får någon ledning, men det är ett ganska ihåligt lopp också. Något överbetrodd men inte mycket.
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Synd att den inte varit anmäld så hela tiden. Jag tror det är ett plus för vinstchansen att den går med skor. Behöver inte rycka dem för att vinna loppet och det blir en osäkerhetsfaktor mindre.
|
|
|
|
#114 |
|
Skor runtom även på Tangen Didrik. Kass bana på Bergsåker får vi anta?
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Atg Live: Bergh ligger lågt, dåliga träningsförhållanden...
Senast redigerad av Chiron den 2015-02-25 klockan 20:08. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Avslag på Cherie Sund, kommer ev inte ens till start.
Bara att spika Robban? |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Cherie sund värmde dåligt kanske inte ens startar enligt MP
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Jag ska ha med Magic Broline och Nikita Broline ändå. Finns ju gott om klara spikar i denna omgång så jävligt korkat att chansa. Ska nog fylla på med några hästar till då det börjar lukta skräll här helt plötsligt med alla avslag och frågetecken!
Var ju frågetecken även på Caddie... |
|
|
|
|
|
|
|