Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-27, 22:04   #136

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Om Björn ställer frågan så fattar nog Örjan att hästen knappast är formlös, för annars hade frågan aldrig ställts från Björns sida.

Så resonerar jag.
håller med. det är lite ovisst vad som kommer ske här och därför känns det som gaddlopp. Förvånar mig inte om det skräller till rejält. Montgomery hill går bra varje gång och fick finare spår nu, gynnas vid överpace.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 22:12   #137

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Citat:
Om Björn ställer frågan så fattar nog Örjan att hästen knappast är formlös, för annars hade frågan aldrig ställts från Björns sida.

Så resonerar jag.
Fantastiskt att det finns folk som resonerar som du, behövs om det ska kunna bli några vinster till oss andra.

Har folk inte sett Västerbo? Finns kapacitet så det räcker och blir över för att plocka ner Oasis Bi. Kan dock förstå att folk som garderar upp loppet imorgon men att se Oasis Bi som en konkurrent till segern? Jösses. Jag tror Västerbo bara vinner imorgon. Hoppas Ingves ger det ett rejält försök från start, är Björn mot förmodan dum nog att svara så hoppas jag att Ingves bara sätter sig tillrätta i dödens och måttar in honom. För slår Oasis, ja det gör han 10 av 10.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 22:15   #138

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3020
Standard

Hur snabb ut från start är Encore Zon?
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 22:16   #139

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Fantastiskt att det finns folk som resonerar som du, behövs om det ska kunna bli några vinster till oss andra.

Har folk inte sett Västerbo? Finns kapacitet så det räcker och blir över för att plocka ner Oasis Bi. Kan dock förstå att folk som garderar upp loppet imorgon men att se Oasis Bi som en konkurrent till segern? Jösses. Jag tror Västerbo bara vinner imorgon. Hoppas Ingves ger det ett rejält försök från start, är Björn mot förmodan dum nog att svara så hoppas jag att Ingves bara sätter sig tillrätta i dödens och måttar in honom. För slår Oasis, ja det gör han 10 av 10.
Tror knappast att ingves vågar köra till rejält mot björn om han vill köra i spets tror dock som du att västerbo har form att plocka ner den från dödens. Men den som sitter i rygg på ingves känns intressant. 56% på guldebutant från dödens tycker inte jag känns som nån rolig spik
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 22:17   #140

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:

Ja ni kan ju vara glada över era 3000kr vinster när ni sätter 58 procentarna och har 7 rätt, det kan jag bjuda på

Västerbo är en jävligt fin och kapabel häst, var helt överlägsen i silver, men nu går han upp i guld och möter helt andra djur. Mycket möjligt att han är överlägsen även här, men jag tycker det finns spelvärde i att försöka fälla.
Manprinsen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 22:21   #141

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

Citat:

- VOTN gör debut i guld... hur många sådana har vunnit sista åren? 4-5 st?

- Oasis B har slagit hästar som Digital Ink, Orechietti, Ed You Nahar m.fl.

- Spår innanför, Goop positiv, går bra efter vila, startsnabb, Goop tror han kan hålla ut 4an...

VOTN streckad på 56% , Oasis B på 13%...

Och du tror han slår Oasis 10 ggr av 10?

Kan du motivera det lite mer? För jag tycker procenten borde vara det omvända...
Sen säger jag inte Oasis B bara vinner, tror mest på 10 Riff Kronos i loppet då det lär bli körning från start... Garderingslopp för mig iaf.

Men spika du VOTN som majoriteten i Sverige gör, den kanske vinner, vad vet jag... =) Man ska tro på sig själv så! =)
Gammal 2015-02-27, 22:21   #142

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ja ni kan ju vara glada över era 3000kr vinster när ni sätter 58 procentarna och har 7 rätt, det kan jag bjuda på

Västerbo är en jävligt fin och kapabel häst, var helt överlägsen i silver, men nu går han upp i guld och möter helt andra djur. Mycket möjligt att han är överlägsen även här, men jag tycker det finns spelvärde i att försöka fälla.
Helt rätt förutom friskrivningen att han inte är överlägsen här. Vilken duglig silverhäst som helst kan VINNA ÖVERLÄGSET om han får spetsa billigt och köra i lämpligt tempo, men från det till att vara överlägset bäst som häst är något annat. Tror du menar att han kan vara överlägsen just från spets, men viktigt att man ser skillnaden i att vara överlägsen häst mot häst jämfört med att vara överlägsen med bra resa (sos typiskt).

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 22:22   #143

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:

Art On Line gick upp i Guld för några veckor sedan & vann direkt!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 22:24   #144

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:

Håller helt med dig, fattar inte folk att han möter sjukt mkt tuffare hästar. Skulle aldrig få för mig att spika honom till den %.
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 22:24   #145

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg

Det är sant! =)
Dock optimalt lopp och uselt motstånd den gången.... men visst går det!
Den var dock inte spelad till 56% och därmed lite mer spelvärd att ha med =)
Gammal 2015-02-27, 22:29   #146

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Helt rätt förutom friskrivningen att han inte är överlägsen här. Vilken duglig silverhäst som helst kan VINNA ÖVERLÄGSET om han får spetsa billigt och köra i lämpligt tempo, men från det till att vara överlägset bäst som häst är något annat. Tror du menar att han kan vara överlägsen just från spets, men viktigt att man ser skillnaden i att vara överlägsen häst mot häst jämfört med att vara överlägsen med bra resa (sos typiskt).
Ja, det var bra att du förtydligade detta. Att han ofta segrade i överlägsen stil i silver betyder inte att han är överlägsen som häst, snarare att motståndarna lämnade walk over utan att han blev ordentligt synad i sömmarna (vilket han lär bli i guld).

Skrev i ett tidigare inlägg att Cash's Kantab segrade 17/1 från spår 1 över hästar som Harry Haythrow och Noras Bean. Nu verkar denna häst bli 4:e handare i morgon på strecken. Tror knappast VBOTN hade varit streckad på dryga 60% i nuläget om HH or NB hade varit med. Det säger en del om hur sjukt överstreckad VBOTN är.
Manprinsen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 22:33   #147

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Ja och det är väl den och Going for gold zaz härom månaden som vunnit som gulddebutanter de senaste åren (finns säkert någon enstaka till men de lär vara mycket lätträknade), och de var lååångt ifrån storfavoriter i sina lopp. Det säger en del tycker jag. Förutom att de först och främst ska räcka till seger ska de ha respekt från motståndarna om de ska vinna via sos och det ska en del till. Utöver det ska kusken köra för vinst, något som är något osäkert här. Det är inte mil från förutsättningarna den vunnit silver på, men det är helt säkert långt nog för att den knappt ska vara motiverad som favorit imorrn.

Ska bli ytterst intressant att se hur inledning i det där loppet avlöper!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+2)
Gammal 2015-02-27, 22:33   #148

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6358
Standard

Väljer BG att köra Oasis i ledningen så finns det inte en chans i helvetet att VBOTN vinner från dödens. Antingen håller Oasis undan eller så vinner någon annan. Har nog aldrig under alla mina år varit med om att en gulddebutant vunnit från dödens, påminn mig gärna NÄR det hände isf?

Livacious Lindy fattar jag inte hur folk ens kan strecka imorgon.. Dagens sämsta favorit.

Lycka till alla
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Groknak (+10), NicklasJ (+3), Tamuli (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 22:35   #149

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ja, det var bra att du förtydligade detta. Att han ofta segrade i överlägsen stil i silver betyder inte att han är överlägsen som häst, snarare att motståndarna lämnade walk over utan att han blev ordentligt synad i sömmarna (vilket han lär bli i guld).

Skrev i ett tidigare inlägg att Cash's Kantab segrade 17/1 från spår 1 över hästar som Harry Haythrow och Noras Bean. Nu verkar denna häst bli 4:e handare i morgon på strecken. Tror knappast VBOTN hade varit streckad på dryga 60% i nuläget om HH or NB hade varit med. Det säger en del om hur sjukt överstreckad VBOTN är.
Exakt min poäng ännu mer utförligt beskriven!

Tidigare till synes överlägsna sos-vinster (som ser myyycket bättre ut än vad de är) som hästarna blir hårt betrodda på är spelarens bästa vän när de kommer till lopp där samma löpscenario inte är i närheten lika sannolikt.

Gammal 2015-02-27, 22:53   #150

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Att VBOTN skulle möta helt andra djur bara för att det är en klass högre vet jag inte. Hälften av det här fältet hade inte varit några vinstmaskiner i silver och den andra hälften är antingen ute på fel distans, har fel läge eller har inte startat på länge.

Att Oasis Bi skulle gå bra efter vila, är det något som naiva Steffe P har babblat ut? Har vunnit 1 av 5 efter längre vila och då har han ändå haft bra mycket lättare uppgifter än att vinna över en formtoppad VBOTN.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td